Slasktratt Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Poppar borden upp fortfarande ibland när det är ens tur eller har de fixat det? Det har de aldrig gjort för mig... tror jag. Citera
Iggan Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Det har de aldrig gjort för mig... tror jag. De poppar upp ibland när de vill. Citera
mitmy Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Hur fan får man sin HH till en mapp? Var ett jävla tagsen jag lirade men kom ihåg att jag hade det så förr. Ska skaffa Holdemmanager så importerar ju från en mapp. Fattar ingenting.. Citera
Bubbla Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Det har de aldrig gjort för mig... tror jag. Märkligt hur olika det kan vara för det har dom alltid gjort för mig. Vilket är högst irriterande. Citera
Bubbla Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Hur fan får man sin HH till en mapp? Var ett jävla tagsen jag lirade men kom ihåg att jag hade det så förr. Ska skaffa Holdemmanager så importerar ju från en mapp. Fattar ingenting.. Är det något fel på mappen dom ligger i nu? Du måsta ha visa dolda filer aktiverat för att hitta mappen bara. Citera
mitmy Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Är det något fel på mappen dom ligger i nu? Du måsta ha visa dolda filer aktiverat för att hitta mappen bara. Var aktiverar jag det? Citera
Bubbla Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Var aktiverar jag det? I utforskaren (winknappen+e är snabbkomando dit). Ordna/Mapp och sökalternativ/visning Om du har vista. XP minns jag inte men är inte så svårt att hitta Citera
mitmy Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Tack, men förstår fortfarande inte var hh lägger sig.... Citera
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Tycker nog miniborden blev rätt mumsiga, de har ju varit så man inte sett ett skit innan... Citera
najvik Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Programmerarna på SvS suger så jävla hårt. Har de som krav att man ska vara helt IQ-befriad för att få jobb eller...Inte nog med att sitoutbuggen är kvar(helt otroligt att de inte fixar det) men nu har reloadbuggen förvärrats. 2 ggr idag har jag varit tvungen att lämna borden för att jag inte kunnat reloada överhuvudtaget. Citera
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Programmerarna på SvS suger så jävla hårt. Har de som krav att man ska vara helt IQ-befriad för att få jobb eller...Inte nog med att sitoutbuggen är kvar(helt otroligt att de inte fixar det) men nu har reloadbuggen förvärrats. 2 ggr idag har jag varit tvungen att lämna borden för att jag inte kunnat reloada överhuvudtaget. Hehe du är ganska dum eftersom du tror att det är svs som styr,,,, Citera
nicklaslid Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Lirade lite på svenska spel. Jag gjorde en höjning till 3. 2 syn En kille gör all-in med 3.05. Jag synar detta och märker att jag kan höja igen vilket killen efter mig gör.. Varför tillåts detta? Aj vad det tiltar mig, jag har k-k i 3vägs pott 10-2-2 ligger, jag pott bettar en kille synar, en tredje ställer och har 6kr mer än vad som ligger i potten, 3e killen synar, och jag kan också bara syna.. Turn en åtta och hans kåk sitter med 8-8-8-2-2 mot mitt 2par.. obv har fisken som gick all in k-10 äckliga svs cap! gillar dock nya updaten! Citera
nicklaslid Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Aj vad det tiltar mig, jag har k-k i 3vägs pott 10-2-2 ligger, jag pott bettar en kille synar, en tredje ställer och har 6kr mer än vad som ligger i potten, 3e killen synar, och jag kan också bara syna.. Turn en åtta och hans kåk sitter med 8-8-8-2-2 mot mitt 2par.. obv har fisken som gick all in k-10 äckliga svs cap! gillar dock nya updaten! edit: såg precis att detta var lite old news ;p Citera
Slasktratt Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Aj vad det tiltar mig, jag har k-k i 3vägs pott 10-2-2 ligger, jag pott bettar en kille synar, en tredje ställer och har 6kr mer än vad som ligger i potten, 3e killen synar, och jag kan också bara syna.. Turn en åtta och hans kåk sitter med 8-8-8-2-2 mot mitt 2par.. obv har fisken som gick all in k-10 äckliga svs cap! gillar dock nya updaten! Har inget med någon cap att göra. Det är helt enligt reglerna. Citera
Amutu Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 fan vad alla ska klaga, va glada dom gjort EN vettig uppdatering sen dom öppna siten. Citera
pezdawg Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Har inget med någon cap att göra. Det är helt enligt reglerna. Vet ngn de exakta reglerna gällande detta? Citera
boogieboy Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 om han som går all-in höjer med ett bet som inte är lika stort som satsningen innan får de andra bara syna. Citera
najvik Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Hehe du är ganska dum eftersom du tror att det är svs som styr,,,, Om samma sak gäller på hela boss är det bevis på ännu större idioti...hög nivå på ditt inlägg btw... Citera
SnowHunter Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Så jävla dålig uppdatering funkar ju inte med helskärm på 800x600, värre än alla kassa uppdateringar dom gjort innan också. Citera
Mickel Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Om samma sak gäller på hela boss är det bevis på ännu större idioti...hög nivå på ditt inlägg btw... Nja, samma sak behöver inte gälla hela Boss då svs inte ingår i Bossnätet. Dom har vissa saker som skiljer från övriga Bossklienter. Men programmet görs av Boss och inte av Svs. Citera
TILTARN Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Bara jag som inte kan installera uppdateringen? Stängt av brandvägg både på datorn och i routern. Några speciella portar som måste öppnas? Citera
Joeduck Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Bara jag som inte kan installera uppdateringen? Stängt av brandvägg både på datorn och i routern. Några speciella portar som måste öppnas?Vista? Citera
rjonsson Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 om ni har Vista så kanske ni behöver stänga av UAC för att kunna installera. Jag har Vista med et avstängt, hade inga problem att installera. Citera
Tomtah Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Snälla gå in på svenskaspel.se, klicka poker och rösta på "bättre handhistorik" på veckans fråga. Kompislista vore även det bra. Man kan rösta på flera alternativ. Citera
Recommended Posts