Fast3xx Postad 8 Juni Rapport Share Postad 8 Juni 2 timmar sedan, säger Zanka : c-användare-(dittnamn)-appdata-local Tusen tack! Och det fungerade alldeles utmärkt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spacemode Postad 13 Juni Rapport Share Postad 13 Juni någon annan som har problem med saldot på SS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 13 Juni Rapport Share Postad 13 Juni 23 minuter sedan, säger spacemode : någon annan som har problem med saldot på SS? det är kaoz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emiiii Postad 14 Juni Rapport Share Postad 14 Juni 18 timmar sedan, säger spacemode : någon annan som har problem med saldot på SS? Visar det fel åt negativt och behöver man själv ha koll på det eller korrigeras det automatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nubtne Postad 15 Juni Rapport Share Postad 15 Juni (redigerade) Någon som vet hur man löser detta problemet i HEM3? Hände bara direkt idag så slutade hudden fungera. Innan läste den in fint /1 /2 som usd men verkar ha skett nått problem då den inte kan läsa in SEK? Verkar Verkar även skriva sig nya flikar i by stakes.... Vilket huden inte fungerar för(?) Redigerad 15 Juni av nubtne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ILSA Tankeläsaren Postad 16 Juni Rapport Share Postad 16 Juni 14 timmar sedan, säger nubtne : Någon som vet hur man löser detta problemet i HEM3? Hände bara direkt idag så slutade hudden fungera. Innan läste den in fint /1 /2 som usd men verkar ha skett nått problem då den inte kan läsa in SEK? Verkar Verkar även skriva sig nya flikar i by stakes.... Vilket huden inte fungerar för(?) Spela med egen skalle så löser det sig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nubtne Postad 17 Juni Rapport Share Postad 17 Juni Den 2024-06-16 kl 00:18, säger nubtne : Någon som vet hur man löser detta problemet i HEM3? Hände bara direkt idag så slutade hudden fungera. Innan läste den in fint /1 /2 som usd men verkar ha skett nått problem då den inte kan läsa in SEK? Verkar Verkar även skriva sig nya flikar i by stakes.... Vilket huden inte fungerar för(?) Ingen som haft samma problem? i PT4 dyker hud upp för 1-2 bord men uppdateras inte.... HEM3 helt död men båda lagrar händer i DB bara att huden ej visas vid spel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ryback Postad 7 Juli Rapport Share Postad 7 Juli Den 2024-06-14 kl 13:34, säger emiiii : Visar det fel åt negativt och behöver man själv ha koll på det eller korrigeras det automatiskt? Kom det tillbaka automatiskt för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 8 Juli Rapport Share Postad 8 Juli Ah, så det går fortfarande att använda huds på svs? Är det tillåtet? Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fast3xx Postad 19 Juli Rapport Share Postad 19 Juli Den 2024-07-08 kl 17:09, säger kukbajs : Ah, så det går fortfarande att använda huds på svs? Är det tillåtet? Hur gör man? Jag har hand2note och det fungerar bra. Finns instruktioner ovan hur man hittar rätt folder för handhistorik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedicETH Postad 29 Augusti Rapport Share Postad 29 Augusti (redigerade) Ligger klienten nere för fler? Redigerad 29 Augusti av JedicETH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EvilEyes Postad 29 Augusti Rapport Share Postad 29 Augusti 24 minuter sedan, säger JedicETH : Ligger klienten nere för fler? Kommer in och kan lira en stund sen stängs allt ner bara, någon som har samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Markus8000 Postad 29 Augusti Rapport Share Postad 29 Augusti Funkar fint för mig. Sjukaste värdet på åratal. /Olw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bryggkaffe Postad 30 Augusti Rapport Share Postad 30 Augusti Senaste två dagarna står det bara "inte ansluten" i klienten och efter någon minut dyker detta fönster upp. Är det så för fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emiiii Postad 30 Augusti Rapport Share Postad 30 Augusti 47 minuter sedan, säger Bryggkaffe : Senaste två dagarna står det bara "inte ansluten" i klienten och efter någon minut dyker detta fönster upp. Är det så för fler? Ja, funkar ej här heller. Är det iPoker eller svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dave20 Postad 5 September Rapport Share Postad 5 September Nån mer som har problem med felaktigt saldo och automatisk rebuy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuoXuan Postad 25 September Rapport Share Postad 25 September Fler som har problem att logga in med QR-koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emiiii Postad 25 September Rapport Share Postad 25 September 25 minuter sedan, säger RuoXuan : Fler som har problem att logga in med QR-koden? Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuoXuan Postad 25 September Rapport Share Postad 25 September 1 timme sedan, säger emiiii : Yes! Det löste dom förvånansvärt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 29 September Rapport Share Postad 29 September Nån mer som använt Hand2Note4 tillsammans med SvS den senaste veckan? Jag får upp ett felmeddelande från SvS-lobbyn en gång per tio minuter ungefär. Det är bara att klicka OK och fortsätta, men lobbyn lägger sig överst av fönstren varje gång. Felet har börjat komma de senaste dagarna. Ska prova en annan tracker först för att avgöra om det är SvS eller H2N-supporten jag ska kontakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 29 September Rapport Share Postad 29 September Något jag tänkt på som vore lätt för svs att åtgärda vore om man kunde filtrera bort anonyma bord, vet ej om support eller någon läser här men skulle uppskattas 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 30 September Rapport Share Postad 30 September 6 timmar sedan, säger soldado9 : Något jag tänkt på som vore lätt för svs att åtgärda vore om man kunde filtrera bort anonyma bord, vet ej om support eller någon läser här men skulle uppskattas Liksom motsatsen. Att bara kunna se anonyma bord om man så vill. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 30 September Rapport Share Postad 30 September 15 timmar sedan, säger Joshua : Nån mer som använt Hand2Note4 tillsammans med SvS den senaste veckan? Jag får upp ett felmeddelande från SvS-lobbyn en gång per tio minuter ungefär. Det är bara att klicka OK och fortsätta, men lobbyn lägger sig överst av fönstren varje gång. Felet har börjat komma de senaste dagarna. Ska prova en annan tracker först för att avgöra om det är SvS eller H2N-supporten jag ska kontakta. Funkade för mig i måndags iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 30 September Rapport Share Postad 30 September 7 timmar sedan, säger HampusGabriel : Funkade för mig i måndags iaf Ok, jag provade under natten och då funkade det plötsligt för mig med! Jag har inte uppdaterat H2N4 så jag ska inte skylla på trackern. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerome Postad 6 Oktober Rapport Share Postad 6 Oktober alla anteckningar försvann idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts