Rhetoric Postad 9 Maj , 2023 Rapport Share Postad 9 Maj , 2023 2 timmar sedan, säger StoffeRemy : Hur gick det där mötet egentligen? Detta fick jag som sponsrat inlägg på min facebook idag. har det redan varit? hoppas inte. jag kommer posta en ganska utförlig förslagslista imorgon. finns vääääldigt mycket att göra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 9 Maj , 2023 Rapport Share Postad 9 Maj , 2023 (redigerade) Strular svs för någon annan? Typ Auto-topup fungerar inte och det verkar allmänt vara en seg connection Redigerad 9 Maj , 2023 av ölkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stefanovic Postad 9 Maj , 2023 Rapport Share Postad 9 Maj , 2023 3 minuter sedan, säger ölkaka : Strular svs för någon annan? Typ Auto-topup fungerar inte och det verkar allmänt vara seg connection samma för mig 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 9 Maj , 2023 Rapport Share Postad 9 Maj , 2023 8 minuter sedan, säger stefanovic : samma för mig Lite pengar har fastnat så antar att det är strul hos SVS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaFish-_- Postad 9 Maj , 2023 Rapport Share Postad 9 Maj , 2023 På tal om annat så gillar jag översättningarna svs fått till: Tight = Tät Loose = Slapp Raise = Öka 2 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 1 timme sedan, säger SantaFish-_- : På tal om annat så gillar jag översättningarna svs fått till: Tight = Tät Loose = Slapp Raise = Öka ännu en bekräftelse på att det är bra att jag alltid kör engelska på alla appar, program, osv. jag rekommenderar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 (redigerade) 3 timmar sedan, säger Rhetoric : ännu en bekräftelse på att det är bra att jag alltid kör engelska på alla appar, program, osv. jag rekommenderar. Jag instämmer till 100%. Den principen har jag följt i alla år. Varje gång jag ombeds väljas språk väljer jag automatiskt engelska. Redigerad 10 Maj , 2023 av Folke Rosvall 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 Är det någon som vet om det går att komma förbi den fasligt psykstörande finessen "du har blivit utloggad pga inaktivitet" som man blir varse var femte minut? Himlans knäckande när man väntar på att en SnG ska dra igång. Hur blir det i en turre om man sitter i position och har åtta långtänkare vid bordet som maxar tidsbanken, blir man utkastad då också? *Med mord i blick, ut han gick, med kniv i hand för att utdela några stick i detta värdelösa land* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 5 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Varje gång jag ombeds väljas ☹️ Det ska naturligtvis stå välja. Ibland går det för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 (redigerade) nu hängde sig alla bord igen för alla verkar det som. han se massa sit-outs innan jag själv blev det. någon mer som har problem? stängde klienten nu och det går ej att återkoppla. Redigerad 10 Maj , 2023 av Rhetoric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 2 minuter sedan, säger Rhetoric : nu hängde sig alla bord igen för alla verkar det som. han se massa sit-outs innan jag själv blev det. någon mer som har problem? Japp dog för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 1 minut sedan, säger Svenska Fel : Japp dog för mig med aight. en promenad i solskenet kan behövas ändå... synd med all jävla pollen bara. dör ju nästan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UnitOperations Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 Verkar vara samma för hela iPoker dock… Verkar ej vara svs 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 31 minuter sedan, säger UnitOperations : Verkar vara samma för hela iPoker dock… Verkar ej vara svs Pengarna jag hade på borden har fastnat iaf,men det kanske är så på iPoker också? Har aldrig spelat på en sajt där det händer förutom SvS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 15 minuter sedan, säger Rhetoric : Pengarna jag hade på borden har fastnat iaf,men det kanske är så på iPoker också? Har aldrig spelat på en sajt där det händer förutom SvS. Pengarna fastnade för mig med. Men fått dom nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 5 minuter sedan, säger Svenska Fel : Pengarna fastnade för mig med. Men fått dom nu. Same. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 https://gyazo.com/e1a1e818c8786e595121cb727be6559f Vad är det för dynga? hände nu när jag hade nöt i 3 potter LULz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaFish-_- Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 Satt också med KK... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 10 Maj , 2023 Rapport Share Postad 10 Maj , 2023 Kan Svenska Spel göra något rätt? Någon jävla gång i deras historia? Så jävla tiltande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Markus8000 Postad 11 Maj , 2023 Rapport Share Postad 11 Maj , 2023 (redigerade) Windows kör uppdatering > saker på datorn funkar inte > skyll på belsebub svs > anledningen till att AI inte kommer ersätta vanligt folk inom 200 år iaf. Redigerad 11 Maj , 2023 av Markus8000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HwardShore Postad 11 Maj , 2023 Rapport Share Postad 11 Maj , 2023 Liknande problem har folk på 2+2 skrivit om ett bra tag. #Positivity #RakeSonnert #Dunderklient Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tag_H Postad 11 Maj , 2023 Rapport Share Postad 11 Maj , 2023 Har pokern legat nere sen går? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harrypoker Postad 11 Maj , 2023 Rapport Share Postad 11 Maj , 2023 23 minuter sedan, säger Tag_H : Har pokern legat nere sen går? Ja, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 11 Maj , 2023 Rapport Share Postad 11 Maj , 2023 går inte att logga in nu... någon mer som har samma problem? är detta 1993? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn1 Postad 11 Maj , 2023 Rapport Share Postad 11 Maj , 2023 (redigerade) Haha, har vi ingen information om vad som pågår? Mtp hur tystlåtet det är kring detta och inte ens popupen "Oops, something went wrong...." har uppdaterats, så..? Redigerad 11 Maj , 2023 av pokerspelarn1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts