zoomfisk Postad 29 April , 2015 Rapport Postad 29 April , 2015 Tror att jag också har fått tillbaka pengar från fredags men nu har dem laggat fast på pokertkontot Citera
ViktorH Postad 29 April , 2015 Rapport Postad 29 April , 2015 Tror att jag också har fått tillbaka pengar från fredags men nu har dem laggat fast på pokertkontot samma här Citera
ViktorH Postad 29 April , 2015 Rapport Postad 29 April , 2015 Nu fick "Jan" på svenska spels kundservice ett plus i kanten för trevlig support! Problemet inte löst än. Pengarna återbetalade men fortfarande frusna på klienten. Citera
ampixo Postad 29 April , 2015 Rapport Postad 29 April , 2015 Nu fick "Jan" på svenska spels kundservice ett plus i kanten för trevlig support! Problemet inte löst än. Pengarna återbetalade men fortfarande frusna på klienten. Sa dom något om hur/när dom skulle fixa så pengarna inte är låsta? Citera
diazo Postad 29 April , 2015 Rapport Postad 29 April , 2015 Sa dom något om hur/när dom skulle fixa så pengarna inte är låsta? Inte fått svar om de men Elin på supporten kunde tänka sig en sallad i vårsolen på vår dejt iaf. "Hade vart nåt det. En god sallad i vårvärmen. Fortsatt trevlig helg! Jag går hem och firar lördag nu. Med vänlig hälsning Elin Kundservice Svenska Spel" Citera
icecreem Postad 30 April , 2015 Rapport Postad 30 April , 2015 Någon annan som fortfarande har pengarna kvar i lobbyn? Citera
Qualified Postad 30 April , 2015 Rapport Postad 30 April , 2015 Någon annan som fortfarande har pengarna kvar i lobbyn? Yes, mina är också frysta i lobbyn =( Citera
DonnieDarko1 Postad 3 Maj , 2015 Rapport Postad 3 Maj , 2015 Vilka är de best regsen på 0.5/1? Definitivt inte JonteR eller danneball. Citera
pulverpysen Postad 5 Maj , 2015 Rapport Postad 5 Maj , 2015 Börjar bli löjligt det här. Fortfarande fryst Citera
juventini Postad 5 Maj , 2015 Rapport Postad 5 Maj , 2015 .. och dom har fortfarande inte den blekaste aning om när problemet är löst. Men problemet har "högsta prioritet", så no need to worry Citera
zoomfisk Postad 5 Maj , 2015 Rapport Postad 5 Maj , 2015 11 dagar har det varit så, byt ut pappskallarna som kallar sig för "tekniker" Citera
icecreem Postad 5 Maj , 2015 Rapport Postad 5 Maj , 2015 Samma här:/ men fortsätt tjata! Jag klonkade 3 biobiljetter;-) Citera
minibiff Postad 5 Maj , 2015 Rapport Postad 5 Maj , 2015 Samma här:/ men fortsätt tjata! Jag klonkade 3 biobiljetter;-) En dag i ditt liv Citera
diazo Postad 5 Maj , 2015 Rapport Postad 5 Maj , 2015 pangade iväg ett mail för skrattning om de föredrog arga eller trevliga mail och att belöningen av tre biobiljetter kanske krävde att man slet av några ilskna mail, sen vetifan, är väl mer intresserad vad de svarat denna gången, förre gången fråga jag ut stackarn på lunch iaf. Citera
Iszonyatos Postad 5 Maj , 2015 Rapport Postad 5 Maj , 2015 Snackade precis med någon snubbe på kundservicen, han hoppades att problemet blir löst denna veckan men kunde inte lova någonting och bad om fortsatt tålamod. Joråsatte.... Citera
Pokermannen_ Postad 6 Maj , 2015 Rapport Postad 6 Maj , 2015 loggade just in och mina pengar som var frysta i lobbyn är borta, någon mer med samma problem? Citera
icecreem Postad 6 Maj , 2015 Rapport Postad 6 Maj , 2015 loggade just in och mina pengar som var frysta i lobbyn är borta, någon mer med samma problem? Jajjemen samma här, hela rullen ute på vift:( Citera
Pokermannen_ Postad 6 Maj , 2015 Rapport Postad 6 Maj , 2015 Jajjemen samma här, hela rullen ute på vift:( Fantastiskt Citera
tågrånarn Postad 7 Maj , 2015 Rapport Postad 7 Maj , 2015 Jag älskar bio och fick bara en relativt tykig förklaring att "vi har ju faktiskt mailat innan om att dina cash är borta!" Känns ju inte så stabilt Får väl extragnälla och hoppas på klonk... Citera
diazo Postad 7 Maj , 2015 Rapport Postad 7 Maj , 2015 "Självklart så kikar vi även på hur vi skall kompensera er som blivit drabbade, biobiljetterna är mer lite "plåster på såren". -Svenska Spel Någon mer som fått detta till svars, ska bli jävla spännande och se vad man får, kan ju vara allt från ett par Topeco kalsonger till något som har med produkten/tjänsten de erbjuder, varför inte något som fungerar ungefär lika bra som deras klient, låt säga ett presentkort på SJ.. Citera
Recommended Posts