Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Nu fick "Jan" på svenska spels kundservice ett plus i kanten för trevlig support!

 

Problemet inte löst än. Pengarna återbetalade men fortfarande frusna på klienten.

 

Sa dom något om hur/när dom skulle fixa så pengarna inte är låsta?

Postad
Sa dom något om hur/när dom skulle fixa så pengarna inte är låsta?

 

Inte fått svar om de men Elin på supporten kunde tänka sig en sallad i vårsolen på vår dejt iaf.

 

"Hade vart nåt det. En god sallad i vårvärmen. Fortsatt trevlig helg! Jag går hem och firar lördag nu.

 

Med vänlig hälsning

 

Elin

Kundservice

Svenska Spel"

Postad

pangade iväg ett mail för skrattning om de föredrog arga eller trevliga mail och att belöningen av tre biobiljetter kanske krävde att man slet av några ilskna mail, sen vetifan, är väl mer intresserad vad de svarat denna gången, förre gången fråga jag ut stackarn på lunch iaf.

Postad

"Självklart så kikar vi även på hur vi skall kompensera er som blivit drabbade, biobiljetterna

är mer lite "plåster på såren". -Svenska Spel

 

Någon mer som fått detta till svars, ska bli jävla spännande och se vad man får, kan ju vara allt från ett par Topeco kalsonger till något som har med produkten/tjänsten de erbjuder, varför inte något som fungerar ungefär lika bra som deras klient, låt säga ett presentkort på SJ..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...