ryanatwood Postad 18 September , 2011 Rapport Share Postad 18 September , 2011 kö-platsnummer... blåbärsverksamhet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 18 September , 2011 Rapport Share Postad 18 September , 2011 AAARRRGHHHHH!!!!!! sitter i en stor pott med stege och det är min tur att agera.......då stänger skiten!!!!!! förmodligen slängdes min hand eftersom fi just satsat.......xncbxcbndcnxlcxcnocoxcmxocox edit fick meddelande om att uppdateprog vill köras för svs. edit 2 den sista handen finns inte ens i handhistoriken, betyder det att de anulerades eller vad??enligt vad jag räknar i pengar så saknas det som jag lade in i den..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EaterofWorlds Postad 18 September , 2011 Rapport Share Postad 18 September , 2011 alltså, det är ju fan ett under att man fortsätter spela på den här klienten. Är det inte fantastiskt när man trycker in ett stort turnbet, eller rättare sagt tror att man trycker in ett stort turnbet, och hela jävla skiten låser sig med ett härligt hånskratt. Jag antar att jag kan se mig i månen efter dom slantarna, nåt discon- skydd lär ju inte hitta hit de närmaste 3800 åren. Ja se där ja, då kan man logga in igen och mycket riktigt rök de all världens väg.....Skärp er nu för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 18 September , 2011 Rapport Share Postad 18 September , 2011 blev också utkastad medan internet fungerade normalt i ett par halvstora potter, trist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 KÄNDISPOKER Patrik Sjöberg har många järn i elden och ikväll kl. 20.00 finns det möjlighet att spela poker mot honom, ställa frågor och om du slår ut honom ger han dig 5% av prispotten som en bounty. Intervju med Patrik Sjöberg hittar du på svenskaspel.se Fredag, lördag och söndag har ni som spelare chansen att både kvala in till POKER-SM Online och vara med och tävla om 40 biljetter till den viktiga EM-kvalmatchen mellan Sverige-Holland på Råsunda den 11 Oktober. Satelliter kommer att spelas varje dag 23-25/9 framtill turneringsstart kl. 21.00. Det kommer även finnas en andra SuperKval chans kl. 22.15 varje dag. Ni som vill vara med och tävla om biljetter har ny chans för varje dag ni spelar ett SuperKval. Så börja fundera ut något riktigt fyndigt och kul i temat. "Om jag blev SM vinnare och vann en miljon". För mer information se svenskaspel.se/poker. SuperSöndag I helgen är det comback för SuperSöndag med ett inköp för 1000kr och en bounty till den som slår ut William Thorson. Satelliter spelas hela veckan och turneringsstart är 20:00 på söndag den 25/9. Hoppas ni får en härlig avslutning på veckan och kanske några biljetter till EM-kvalet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Kom Veckopotten bara tillbaka för en vecka? Det vore tråkigt. För att en turnering ska dra folk måste ni nog etablera den åtminstone ett par månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Kom Veckopotten bara tillbaka för en vecka? Det vore tråkigt. För att en turnering ska dra folk måste ni nog etablera den åtminstone ett par månader. Du menar alltså att om en turnering inte finns så drar den inge folk? Bra jobbat Sherlock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 Det var kul Kosik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 Nu får ni väl ge er? Inse att 99% av vi som spelar Poker på svenska-spel avskyr mjukvaran- Och säkert 99% av dem som inte spelar väljer det pga skämtet till klient. Hur långt kontrakt har ni med BOSS egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SockCucker Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 Nu får ni väl ge er? Inse att 99% av vi som spelar Poker på svenska-spel avskyr mjukvaran- Och säkert 99% av dem som inte spelar väljer det pga skämtet till klient. Hur långt kontrakt har ni med BOSS egentligen? Du och din lillasyster utgör inte 99% av spelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 Du och din lillasyster utgör inte 99% av spelarna. är du allvarlig? mjukvaran är ju hemsk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 Du och din lillasyster utgör inte 99% av spelarna. Vad rolig du är! Men att döma av din profil så är jag inte förvånad så här i efterhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 När ska ni egentligen fixa "late" registration för turneringar? Samt att man inte måste regga 5 min innan turren börjar för att få va med. Jäkla skämt egentligen, ni vinner ju ingenting på det. Sämst kodat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 Nu får ni väl ge er? Inse att 99% av vi som spelar Poker på svenska-spel avskyr mjukvaran- Och säkert 99% av dem som inte spelar väljer det pga skämtet till klient. Hur långt kontrakt har ni med BOSS egentligen? Kalla mig korkad, men JAG väljer sajt utifrån värdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Geraldine Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 Kalla mig korkad, men JAG väljer sajt utifrån värdet. Är det en anledning för Svenska Spel att inte förbättra sin klient? Finns det några exempel på direkt handling av Svenska Spel på förslag som har tagits upp här i tråden? Jag får intrycket att man antingen hänvisar kritiken till Boss, eller säger sig göra det i framtiden. En framtid som sällan nås. Finns det inget intresse av att stärka Svenska Spel som varumärke? En bra start vore att visa sig som ett kompetent företag som hänger med i marknadens utveckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 instämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niotio Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 Normalt sett orkar jag inte skriva klagomål såhär, men jag har spelat på de flesta mjukvaror som finns därute och Boss Media är absolut sämst. Den värsta "buggen" är helt klart att något/några bord stängs och försvinner helt vid disconnects (jag sitter på Bahnhof 100/100 fiber). När man lyckats hitta bordet igen så har min plats tagits av en ny spelare. Detta är helt oacceptabelt enligt mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ltdrichard Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niotio Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 ? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 Normalt sett orkar jag inte skriva klagomål såhär, men jag har spelat på de flesta mjukvaror som finns därute och Boss Media är absolut sämst.Den värsta "buggen" är helt klart att något/några bord stängs och försvinner helt vid disconnects (jag sitter på Bahnhof 100/100 fiber). När man lyckats hitta bordet igen så har min plats tagits av en ny spelare. Detta är helt oacceptabelt enligt mej. Du har aldrig spelat hos Expekt antar jag, för dom var/är absolut sämst alla kategorier. Angående SS så har samma sak hänt mig. Dc av någon mystisk anledning och man tappar platsen, inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 Är det en anledning för Svenska Spel att inte förbättra sin klient? Nej, MEN som pokerspelare är man osmart om man väljer sajt efter annat än värde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 Kalla mig korkad, men JAG väljer sajt utifrån värdet. löl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 Du har aldrig spelat hos Expekt antar jag, för dom var/är absolut sämst alla kategorier. Angående SS så har samma sak hänt mig. Dc av någon mystisk anledning och man tappar platsen, inte kul. Menar du Expekt från 2005 i Tain? För iPoker är kanske den mest stabila klienten efter stars. Vilka kategorier? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 Du har aldrig spelat hos Expekt antar jag, för dom var/är absolut sämst alla kategorier. Angående SS så har samma sak hänt mig. Dc av någon mystisk anledning och man tappar platsen, inte kul. Menar du Expekt från 2005 i Tain? För iPoker är kanske den mest stabila klienten efter stars. Vilka kategorier? . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 . Du har uppenbarligen ingen koll. Nolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts