ejden Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Någon rutinerad själ som kan ha en aning om hur länge kraschen rör sig om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Är inne nu men kan inte öppna bord Det värsta är väl att fiskarna lägger ned för kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Aldrig begripit varför man köpte in en skitklient som Boss media, särklass sämsta på marknaden tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Aldrig begripit varför man köpte in en skitklient som Boss media, särklass sämsta på marknaden tror jag.För att Meg Treveus påpassligt fick ett styrelse/konsultjobb på Boss när hon slutade som vd för SvS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 swdkjlgjsaåpdossfjhdgfg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Grattis, det är ju så här ni vill ha det. Själv hoppas jag att ni spelar på mina AFFEsidor i forstsättningen FYP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 ¤%&¤%/#¤&%#¤&¤%¤..... Ddöööööööö!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Inte nog med att dem ska stänga ner vid halv 3 .....zzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 För att Meg Treveus påpassligt fick ett styrelse/konsultjobb på Boss när hon slutade som vd för SvS. Rätt intressant faktiskt. Hur fan kan man sätta en person som vd för svenska spel som samtidigt sitter i styrelsen för Boss media? http://www.talarforum.se/talare/presentation/meg.tiveus/82/55/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Finns det något man kan göra för att få tillbaks sina pengar man nu förlorat pga SVS CPkrasch.. (hur fan stavar man krasch, krash, krach) "#%"#¤% Ärligt alltså.. är man helt ute på gatan eller? hur kan de bara ta ens pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 hur kan fiskarna bara ta ens pengar.. Ställer frågan till mig själv varje kväll.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Meg Tivéus misstänks för korruptionFörundersökning har inletts Svenska Spels tidigare vd Meg Tivéus är misstänkt för mutbrott. I går beslutade överåklagare Christer van der Kwast att inleda en förundersökning mot Tivéus. Bosse Ringholm blir av med spelansvaret Meg Tivéus misstänks för korruption Förundersökning har inletts Van der Kwast vill själv inte kommentera misstankarna för aftonbladet.se. Men i sitt beslut om att inleda en förundersökning skriver åklagaren att misstankarna rör en upphandling som gjordes under Tivéus tid som vd för Svenska Spel. Upphandlingen handlade om olika tekniska lösningar och programvara för internetspel från Boss Media AB. Enligt van der Kwast har Tivéus brutit mot lagen om offentlig upphandling. Mutbrott 2004 avgick Tivéus som vd för Svenska Spel. Kort därefter fick hon uppdrag som konsult för och styrelseledamot i Boss Media. Nu misstänker överåklagaren att Tivéus fått "otillbörlig belöning" från Boss Media under sin tid som vd i Svenska Spel. Misstankarna handlar om bestickning, eller mutbrott. Sedan tidigare är hon anmäld till Riksrevisionen av den moderate riksdagsledamoten Gunnar Axén som anser att hennes relationer med Boss Media bör granskas. Tillbakavisar Men Meg Tivéus tillbakavisar anklagelserna om mutbrott. – Jag kan inte förstå att man inte skulle kunna använda sina kunskaper inom ett visst område när man går vidare till ett annat jobb. Dessutom förankrade jag beslutet att gå över till Boss Media hos min styrelseordförande i Svenska Spel och han var med på det, säger hon till aftonbladet.se. När det gäller misstanken om att Tivéus brutit mot lagen om offentlig upphandling så säger hon att Svenska Spel inte lyder under den lagen. – Det finns ett styrelsebeslut på det. Hur ser du på att vara anklagad för mutbrott? – Jag tycker det är jätte ledsamt. Samtidigt tycker jag det är bra att en förundersökning inleds, om det nu finns dubier mot mitt agerande, så det blir utrett. Var och en får dra sina egna slutsatser om varför det sedan lades ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Finns det något man kan göra för att få tillbaks sina pengar man nu förlorat pga SVS CPkrasch.. (hur fan stavar man krasch, krash, krach) "#%"#¤% Ärligt alltså.. är man helt ute på gatan eller? hur kan de bara ta ens pengar.. Du kommer få lika mycket som de fick som råkade ut för "driftstörningarna" under SM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolboll Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Någon som var registrerad för middnatsmöte och har fått information om vad som kommer hända med den turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Finns det något man kan göra för att få tillbaks sina pengar man nu förlorat pga SVS CPkrasch.. (hur fan stavar man krasch, krash, krach) "#%"#¤% Ärligt alltså.. är man helt ute på gatan eller? hur kan de bara ta ens pengar.. Hur menar du, pengar som du hade vid borden? Mina är tillbaka på kontot iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Någon som var registrerad för middnatsmöte och har fått information om vad som kommer hända med den turneringen? japp, också reggad. antar att man får tillbaka inköpet inom någon timma eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ejden Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Fortfarande nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Jag kommer in på SvS iaf. Alla turrar med starttid på/efter 00:00 står som registreras. Verkar inte ha startat i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snaskov Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 BOSSe Ringholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frida007 Postad 19 Juni , 2009 Rapport Share Postad 19 Juni , 2009 Är det bara någon efterbliven inställning jag har, eller går det att lira mera än 5 bord på svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
megaspappa Postad 19 Juni , 2009 Rapport Share Postad 19 Juni , 2009 Är det bara någon efterbliven inställning jag har, eller går det att lira mera än 5 bord på svs? 5 cash + x antal sng/mtts funkar... vet inte gränsen på de.. men 7 extra utöver cash är inga problem.. (fler än 5 cash funkar om du kör i flashklienten) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zaixer Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 finns det något sätt att fixa så att betsize kan ändras med scrollhjulet? tycker det är så sjukt osmidigt att dra i slidern eller skriva i rutan i betknappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 finns det något sätt att fixa så att betsize kan ändras med scrollhjulet? tycker det är så sjukt osmidigt att dra i slidern eller skriva i rutan i betknappen. DET VILL JAG OCKSÅ HA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Sökt i forumet men kan inte hitta något relevant i det jag undrar. På datorn när jag går in på svenska spel för att hitta min hand history så ser allt ut såhär (länkarna). Hur går jag till väga för att få dem konverterade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 finns det något sätt att fixa så att betsize kan ändras med scrollhjulet? tycker det är så sjukt osmidigt att dra i slidern eller skriva i rutan i betknappen. Fungerar så som original på alla datorer, musar och nedladdningar av svs-klienten som jag någonsin provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts