S Diös Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Jag kände Steffo Törnkvist lite grann för cirka 20-25 år sen, och då var han intresserad av poker. I alla fall har jag för mig att jag snappade upp det på något sätt. Jag har dock inte spelat med honom och har inte haft kontakt med honom alls sen den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
S Diös Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Förlåt, rätt stavning är nog Törnquist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Filip Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Jaha det var ju skönt att få det bekräftat vem målgruppen för säsong 3 var efter glimnes pokerskola om bäst hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Ta tillbaka Jocke. Det här är ju bara pinsamt. Att enbart rapa upp vilka kort som visas är ju inte direkt intressant kommentering.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janoh Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 KOMEDI!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankanbarahaQQ Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Ta tillbaka Jocke. Det här är ju bara pinsamt. Att enbart rapa upp vilka kort som visas är ju inte direkt intressant kommentering.... Precis. Sen har programmet blivit fruktansvärt ointressant ur ett pokerperspektiv. Det är inte ens poker, på samma sätt som FCZ inte är fotboll. Det är bara humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MadMulken Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 pinsamt, orka titta mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jola77 Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Tack Glimne har alltid undrat vilken hand som vinner. Vilken målgrupp riktar de sig till?????DAGIS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Sittar och kollar på Pokermiljonen nu och detta var en RIKTIG FLOP... Visst, det kanske är roligare personligheter men pokern har blivit enormt lidande. Detta känns verkligen inte som ett pokerprogram längre , hoppas ni byter namn på detta program, för det här är inget pokerprogram... Dessutom är inte swartling bra som kommentator. Ni har iallafall tappat mig som tittare, och förmodligen många många fler. btw : om ni nu ville "bredda" detta program, varför går det såhär sent på kvällarna ,eller är det bara tillfälligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaga Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Varför bytte de bort Jocke överhuvudtaget?! Det var det sämsta jag sett på länge. Jag kommer då inte ställa äggklockan för Pokermiljonen hädanefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankanbarahaQQ Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Sen har man ingen koll på stackdjup heller.. Man fick se en chipcount och det var innan de börjat spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 meeeeeeeeeeen, blir hellre påkörd av ett tåg än ser ett avsnitt till. Tomtepoker från början till slut. Någon som är funderar på att stejka Dogge ^^ Han har verkligen känsla för poker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Usch usch usch! Trodde Swartling skulle vara dålig, men inte så här dålig. Ge oss Geigert tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 jag längtar till poker på kanal 5 kör igång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Riktigt, riktigt svagt första avsnitt. Jag hade i alla fall hoppats att Swartling skulle vara lite elak, men han tillförde ingenting till det i övrigt usla spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 jag längtar till poker på kanal 5 kör igång igen. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Plötsligt ser inte den Skandinaviska versionen av Celebrity Poker Showdown så dålig ut längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 sämsta skit jag någonsin sett i pokerväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PowerPoker Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Riktigt jävla uselt. Kassa spelare och ingen underhållning. Fan mer cirkus än poker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 "Tomte 1 har spelat riktigt bra heads up". Jo, men hur svårt är det att aggro betta 99,99 och kk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asjon Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Det har redan sagts men jag måste också få spy galla över programmet! Förra säsongen satt jag klistrad framför TV:n varje avsnitt, såg ofta även på repriserna. Men det här var till och med sämre än celebrity poker på ZTV. Precis allt var sämre, programledarna, upplägget med fler kändisar, antal visade händer m.m. Var det något delpris i detta heat? Har för mig att vinnaren av varje avsnitt i förra säsongen fivk 50.000 eller har jag bara drömt det? Om det var så skulle nog inte ens Dogge syna sig allin med dam hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 fyyy satan så fiskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaga Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 btw : om ni nu ville "bredda" detta program, varför går det såhär sent på kvällarna ,eller är det bara tillfälligt ? Precis! Det är väl ingen som sitter uppe och väntar på att se Dogge m.fl spela? Hela upplägget var tråkigt och riktigt synd att inte kvalspelaren Patrik vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Hehe, vad mysig Glimne är när han berättar om vilken hand som slår vilken. Helt ärligt ser programmet helt åt helvete ut, inge chipcounts, lamt kommenterande o.s.v. Får väl hoppas att proffsen vinner resten av heaten så det blir en bra final åtminstone. Men Tobbe Blom spelade trots allt helt okej för att ha spelat 2 veckor eller vad dem surra om, kan säkert bli en hyfsad pokerspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 btw : om ni nu ville "bredda" detta program, varför går det såhär sent på kvällarna ,eller är det bara tillfälligt ? Precis! Det är väl ingen som sitter uppe och väntar på att se Dogge m.fl spela? Hela upplägget var tråkigt och riktigt synd att inte kvalspelaren Patrik vann. men vafaan, han var ju minst lika kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts