Gå till innehåll

SAJT: MartinsPoker.com


Pesse

Recommended Posts

  • Svars 346
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Undrar hur det är med servicen här? Får man ngnsin svar?

Tänkte ju att det var ingen skillnad på att lira här istället för på 24. Iallefall så har man inte fått sin cashout på över en vecka samt att jag dragit iväg ett mail som inte har besvarats nu på 4 dagar, känns ju inget vidare tillförlitigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Jag läste det här i tråden om Martin de Knijff Scandinavian Classic:

 

Everyone playing this event will get a seat in the € 30.000 freeroll held at martinspoker.com April 3rd 22.00 CET.

 

Winner there will get a Seat in the WPT-championship at Bellagio April 18 2005 (value €20.000)€10.000 will be payed out to 2nd-9th place in that freeroll

 

2nd € 2500

3rd € 1500

4-9 € 1000

 

The other way to get in to the freeroll is to open an account deposit €50 and earn 200 VIP-points. We expect between 200-300 playes so value in the freeroll will be great

 

Någon som vet om den där frirullen verkligen blir av? Det står inget om det på http://www.martinspoker.com och den finns inte med i turneringsschemat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu finns turneringen med men jag lyckas inte anmäla mig. Har satt in pengar från Neteller och spelat ihop 200 VIP-poäng men får meddelandet "Unable to register" när jag försöker. Någon som har lyckats anmäla sig eller vet vad det beror på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

råkade vinna skiten, får se hur dom gör nu när jag inte är 21. Det måste ju vara upp till dom att lösa det eftersom det inte var nån åldergräns att vara med i frirullen.

 

Jag har iaf köpare på kö om jag får sälja platsen, skulle va gött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli kul att se vad som händer nu. Peter Hedlund från 24H ringde mig och sa att vi har ett problem. Han tillade om att det finns risk att jag får ta andrapriset (som var 2500) men det finns ingen chans för det. Kniven sa i förbifarten igår att om jag vinner så kan jag sälja platsen och han hade tydligen också sagt typ "Det löser vi". Så hoppas dom sköter det snyggt nu, jag har i alla fall köpare som väntar om jag bara får sälja platsen. Inte så smart av dom kanske att ha en frirulle där man kan vara 18 år och inga meddelanden som säger annat och så är förstapriset en plats till nått man måste vara 21 för. men som jag ser det så är det deras fel/problem och inte något som jag kan lastas för. Jag som kund har vunnit något som jag har blivit tillsagd är värd 20,000 Euro helt enkelt. Men, jag tror dom fixar det, för alla jag snackat med är hur sjyssta som helst och Peter Hedlund sa att dom ska försöka lösa det så bra som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I "värsta" fall får dom väl skicka dig på någon turnering i Europa i stället, där det är 18-årsgräns...

 

Jag sa också det, dom kan skicka mig till EPT och ge mig mellanskillnaden i handen. Men med tanke på att jag bad en kompis fråga Martin igår på klubben vad som händer om jag råkar vinna, så sa han att jag kan sälja platsen och att det inte va nåra problem.

 

Lite jobbig spänning just nu, men jag litar på att dom löser det på ett bra sätt, framför allt eftersom kunden i detta fall inte har gjort något fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Löste det sig Ramz?

 

Ja då, dom pengarna har jag fått o blåst iväg för länge sedan. Martin sålde platsen åt mig personligen. Finns dock en ganska så stor chans att han bara löste in den istället och tjänade lite på den rabatt jag gav på priset. Men det rör inte mig så mkt. Fick i alla fall deg för platsen efter att ha varit i kontakt med martin personligen, så det löste sig fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...