Gå till innehåll

SAJT: MartinsPoker.com


Pesse

Recommended Posts

Men ett stort grattis till dem som kom på topp-fem och lycka till i SM

 

Vad är det för SM? Jaha, är det nepotisterna i SPF som har beslutat om att just deras tävling är SM. OK...

 

Nej, det är den klassiska SM-tävlingen som alltid gått på Kortoxen och sedan Klubben.

SPF (Svepof) har ingenting med tävlingen att göra.

 

Bra att du är så positiv till ett förbund...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 346
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan man föra över stålar från 24H ?

Ja

 

HUR kan jag föra över pengar från 24H till martinspoker?

 

det undrar jag också

 

I cashiern så klicka på Transfers välj sedan mottagare och summa

 

Blir galen, jag kan inte hitta 'Transfers'. Det enda jag hittat är transfers mellan sportsbetting, cashier och pokerkontot.

 

Enlighten me please!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det är den klassiska SM-tävlingen som alltid gått på Kortoxen och sedan Klubben.

SPF (Svepof) har ingenting med tävlingen att göra.

 

Bra att du är så positiv till ett förbund...

 

Med tanke på hur hårt du har dissat t.ex. Expekts SM, så är din kommentar aningen märklig.

 

Tycker jag inte.

 

SM är en tävling som har spelats i ungefär 20 års tid. Det är en tävling som så att säga vunnit laga kraft, och som av nästan alla spelare (inte du då) anser är just SM. Inte ens CC tar fajten om SM, dom kallar sitt flaggskepp för Swedish Open, för att inte råka i konflikt med spelarsverige.

 

Online så gjorde först 24hpoker ett "SM" på sin sajt, och sedan spelade Expekt ett "SM" på sin sajt. Jag tycker inte att någon sajt självsvåldigt skall säga att en av deras tävlingar ska heta SM - och om en sajt kan det så är det 24hpoker och inte Expekt som kan det med argumentet att de var först ute.

 

Annars har vi snart ett Multipoker-SM, ett Expekt-SM, ett Unibet-SM, ett ....

 

Min övertygelse är att ett förbund (i brist på annat organ) bestämmer var de olika SM-diciplinerna skall vara. Både online och live. Och du kan också läsa på annat ställe på forumet att jag vill att live-SM läggs på annat ställe än på Klubben i Stockholm. Närmare bestämt på den plats som visat att de kan arrangera stora tävlingar - Grebbestad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SM-kval var det idag på Martins med 50 deltagare. Bra läge om det inte varit för strukturen. Åttaminutersnivåer gjorde att det tidigt blev ett rent lotteri. Allin preflop var det väl ungefär 40 händer i rad. Åkte som 21:a, absolut inte bara på grund av strukturen, men det jag vill säga var att turneringen inte ens var rolig på grund av detta.

 

Men ett stort grattis till dem som kom på topp-fem och lycka till i SM

 

Åkte ut som 7:a efter en idiotisk move. Borde ha bara väntat ut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Sign up bonus

Sign up for Martinspoker.com now and get 100% sign-up bonus up to €600. Only for new users, valid for 90 days after signing up.

Signup code: novdeposit

2005-11-01 – 2005-11-30

 

Reload bonus

Get 100% reload bonus up to €200. Get your bonus after making 600 VIP-points at Martinspoker.com.

Reload code: novreload

2005-11-01 – 2005-11-14"

 

När det gäller sign-up bonusen undrar jag vad som krävs för att cleara bonusen? Hur många Vip per €? Undrar också hur mycket minimum är?

Funderar på att sätta in 20€ som sign up och sen direkt ta 200€ reloaden, det borde väl gå lätt och smidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka sidor ingår i samma nätverk som MartinsPoker? Är det många som spelar så det finns gott om bord hela tiden??

 

Vilka nivåer finns när det gäller NL?

 

24hPoker, Bet24 (tv3), Unibet mfl samt ett 50-tal skins däribland Martins Poker.

 

Peakhours är det nästan 5500 spelare så likviditeten räcker och blir över.

 

Allt spel i Euro, NL: 0,1-0,20 0.25-0,50 0.50-1 osv upp till 50-100

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag läst så får man öppna högst 2 konton per hushåll för exempelvis fler familjemedlemmar men bara ta del av bonusen 1 gång per hushåll.

Hur är det då med överföring från konto till konto, kan man föra över pengar från från ett konto till ett annat under olika namn (dvs. mellan 2 familjemedlemmar) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag läst så får man öppna högst 2 konton per hushåll för exempelvis fler familjemedlemmar men bara ta del av bonusen 1 gång per hushåll.

Hur är det då med överföring från konto till konto, kan man föra över pengar från från ett konto till ett annat under olika namn (dvs. mellan 2 familjemedlemmar) ?

 

Det borde inte vara något problem, men dra iväg ett mejl till supporten det skadar aldrig att vara försiktig....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, mailade supporten nu. Det var inga problem.

 

En annan grej jag tänkte på.. om man sätter in pengar från neteller på martinspoker, sedan tar ut det till neteller igen, då räknas det väl om från dollar till euro och sen från euro till dollar igen. Förlorar man inte en del på växlingarna där eller hur funkar det? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...