Gå till innehåll

SAJT: MartinsPoker.com


Pesse

Recommended Posts

  • Svars 346
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skärp er, martinspoker är en site på B2B-nätverktet. De håller inte på att konkursa. Det här måste vara en av de säkrare sidorna på nätet all together, haffa tag i Martin om ni nu känner någon oro.

 

Jag känner ingen oro eftersom jag inte längre har några pengar där. Däremot har jag en fråga rörande mina VIP-poäng, men eftersom det inte går att skicka mail till deras support via deras formulär på hemsidan så kan jag inte få någon hjälp. Har provat i flera dagar utan framgång. Det är inte något annat än ett stort rungande fiasko! För övrigt hade jag sagt samma sak oavsett site.

 

Slutligen tycker jag det är ett märkligt faktum att det inte finns någon information om företaget bakom siten. Har aldrig varit med om detta tidigare, trots intensivt bonushorande. Hur svårt kan det vara att lägga ut lite info under en flik som heter About?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter med fyra bord SNG uppe på Martins P. Efter att ha laggat gravt ett tag så hängde det sig. Man startade upp nya bord som skulle ersätta de andra, men de hängde sig också.

 

Vad göra? sitta kvar och glo eller stänga ner och då förmodligen mista sina insatser.

 

De hade även problem igår (laggade väldigt mycket) och trots att jag alltid gillat B2B börjar jag nu tröttna. På siterna finns ingen förklaring eller ursäkt för problemen vilket jag tycker är riktigt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter med fyra bord SNG uppe på Martins P. Efter att ha laggat gravt ett tag så hängde det sig. Man startade upp nya bord som skulle ersätta de andra, men de hängde sig också.

 

Vad göra? sitta kvar och glo eller stänga ner och då förmodligen mista sina insatser.

 

De hade även problem igår (laggade väldigt mycket) och trots att jag alltid gillat B2B börjar jag nu tröttna. På siterna finns ingen förklaring eller ursäkt för problemen vilket jag tycker är riktigt dåligt.

 

Det laggar tok när det blir uppemot 5000 lirare, jag tycker det suger hårsvall. Party kan ha 80000 lirare utan att jag fölorar pengar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ser man hur MartinsPoker har för rake. Om raken kommer upp i 0.3euro så räknas det som 1 VIP. Men var hittar man the rake structure ???

 

åååååå

 

FÄRDIG!!!!!!!!!! :oops:

RAKE

 

Alla våra FunMoney spel är helt utan kostnad. Om du spelar för riktiga pengar kommer en liten avgift, kallad rake att tas från potten. Bara potter där det kommer en flopp i Texas eller Omaha eller ett tredje kort i Sökö eller ett fjärde kort i 7-stud eller att ett byte görs i 5-draw samt 2-7 triple draw är rakade. Bara spelare som får kort tilldelade (aktiva spelare) är medräknade.

 

No Limit, Pot Limit och ½Pot Limit

€ 0.05 per € 1.00 med maximalt € 0.75 för 2-3 spelare, € 2.00 för 4-5 spelare och € 3.00 för 6-10 spelare.

 

Fixed Limit och Spread Limit (€0.1/€0.20 till €0.50/€1.00)

€ 0.05 per € 1.00 med maximalt € 0.75 för 2-3 spelare och € 1.00 för 4-10 spelare.

 

Fixed Limit och Spread Limit (€1.00/€2.00)

€ 0.25 per € 5.00 med maximalt € 0.75 för 2-3 spelare och € 2.00 för 4-10 spelare.

 

Fixed Limit och Spread Limit (€2.00/€4.00 och uppåt)

€ 0.50 per € 10.00 med maximalt € 0.75 för 2-3 spelare och € 2.00 för 4-10 spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På lägsta nivån tar det en evighet, 5-10 borde det vara gjort på 1500 händer....

 

 

Är det nån som vet om pokeroffice stödjer martins poker, får det inte att funka :(

Är det nån som vet hur många händer/timmar det tar att klara 3000 VIP-poäng om man spelar 1/2 och 2/4 SH FL.

Tänkte försöka bonushora lite om det finns en chans att klara av sign-up:en. Tänkte ta reloaden på samma gång :)

Tips mottages tacksamt.

 

Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom förra veckans bonustråd stängdes fick jag inget svar på min fråga :( Nån vänlig själ som vet detta?

 

På martins poker när de ska betala ut bonusen.

Ska man ha VIP-poängen i Cashier VIP Point Balance eller Poker VIP Point Balance. Eller spelar det ingen roll.

 

Du behöver aldrig flytta dina VIP, tror inte ens Martinpoker vet varför funktionen finns.

Dessutom är det inte så att VIP-poängen dras av ditt konto på något sätt utan systemet tittar bara efter hur många VIP du spelat in. Du kan med andra ord köpa in dig i turneringar för VIP-poäng innan du fått din bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom förra veckans bonustråd stängdes fick jag inget svar på min fråga :( Nån vänlig själ som vet detta?

 

På martins poker när de ska betala ut bonusen.

Ska man ha VIP-poängen i Cashier VIP Point Balance eller Poker VIP Point Balance. Eller spelar det ingen roll.

 

Du behöver aldrig flytta dina VIP, tror inte ens Martinpoker vet varför funktionen finns.

Dessutom är det inte så att VIP-poängen dras av ditt konto på något sätt utan systemet tittar bara efter hur många VIP du spelat in. Du kan med andra ord köpa in dig i turneringar för VIP-poäng innan du fått din bonus.

 

Tack för hjälpen, jag tyckte att hela överföringssystemet var lite skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...