Gå till innehåll

Expekts SM-final 1 februari!


Colderose

Recommended Posts

  • Svars 194
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

500.000$ guaranteed... 466 pers reggade nu så det är fortfarande bra värde i tuneringen. Men sen om klienten håller och så är en annan fråga. I CG spelen droppar folk hela tiden och det är enormt störande, undrar hur detta kommer fungera. Frirullarna med 3k spelare verkar ju funka så den borde inte krascha. Gör den det är det är det definitivt spiken i kistan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer nog också att lira pga av det övervärde som kommer vara.

Jag tror det kommer vara ca 1200 som spelar.

 

Sedan så kommer man nog få räkna med att man kommer bli offline några gånger.

 

Det som gör att det skulle kunna kracha är ju att 5000 loggar in bara för att kolla.

Nu verkar det dock som att dom har tagit bordt dom flesta andra turneringar bara för att ge all kapacitet för turneringen.

 

Skall avakata och se hur många som anmäller sig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för övervärde?

Någon guarentee?

'

 

500 000$ garanti.

Kommer nog inte bli allt för stort övervärde...

 

Jag tror det blir fint övervärde. Expekt har nog överskattat antalet svenskar som är beredda att betala 2000 kr för en turnering, plus att några säkert kommer utebli efter allt strul med klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för övervärde?

Någon guarentee?

'

 

500 000$ garanti.

Kommer nog inte bli allt för stort övervärde...

 

Jag tror det blir fint övervärde. Expekt har nog överskattat antalet svenskar som är beredda att betala 2000 kr för en turnering, plus att några säkert kommer utebli efter allt strul med klienten.

 

Samt att dom inte körde några sateliter den här gången och alla som hade kvalat till förra fick cash.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ger ni för odds på att klienten inte pallar trycket ikväll? Vore kul om man kunde spela på det på någon konkurrerande sportbetingsite! Skulle lätt sätta en stor slant på att skiten går ner!

 

Jag har ringt ett samtal, håll utkik på UNIBETs Bettingsida om det kommer att dyka upp ett nytt Spel under eftermiddagen.

 

// Nicklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ger ni för odds på att klienten inte pallar trycket ikväll? Vore kul om man kunde spela på det på någon konkurrerande sportbetingsite! Skulle lätt sätta en stor slant på att skiten går ner!

 

Jag har ringt ett samtal, håll utkik på UNIBETs Bettingsida om det kommer att dyka upp ett nytt Spel under eftermiddagen.

 

// Nicklas

 

LOL, oj vad det är folk som önskar det brakar ihop....gamla Prima folket bettar nog hårt på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ringt ett samtal, håll utkik på UNIBETs Bettingsida om det kommer att dyka upp ett nytt Spel under eftermiddagen.

 

Det vore verkligen humor!!!

 

Hehe, jag kommer ihåg deras förra försök att ordna SM. 60 minuter efter att turnering startade fans det en 18 sidor lång tråd på pokerforum om problemen med turneringen... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ger ni för odds på att klienten inte pallar trycket ikväll? Vore kul om man kunde spela på det på någon konkurrerande sportbetingsite! Skulle lätt sätta en stor slant på att skiten går ner!

 

Jag har ringt ett samtal, håll utkik på UNIBETs Bettingsida om det kommer att dyka upp ett nytt Spel under eftermiddagen.

 

// Nicklas

 

Härligt! oddset för en krash lär ju inte vara högt dock :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De verkar inte ha specificerat hur de kommer hantera ännu en krash. Om de garaterat betalar ut hela prisumman även när turneringen blir stoppad kanske det kunde vara värt att registrera sig. Förra gången fick ju många spelare offra en massa tid i onödan utan någon som helst kompensation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...