Gå till innehåll

Expekts SM-final 1 februari!


Colderose

Recommended Posts

  • Svars 194
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tur att jag dubblade upp tidigt - för sedan har det bara varit fiasko. Haft hyggliga kort men spelat dem riktigt illa. Bara att inse att samma moves som funkar bra på 10$ SnG inte går hem här. Skulle vara intressant att se motspelarnas notes på mig...

 

Om Expekts klient inte ljuger så har dessutom sex av åtta av spelarna med bounty åkt ut. Alltid någon tröst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7175 i pausen, helt ok

Hade lite osis efter jag dubblat med knektarna, sitter på AK

bräda KQQ5 degen åker in på turn mot en short stack som har 99...river 9

 

 

antar att det inte kan ha varit mycket deg kvar att köra in med den synen.

 

 

Förkortade lite...floppen kommer KQ5 jag pottar han synar...turn Q här har han ca 600 kvar (potten ca 1200) så jag checkar och hoppas på att han ska gå all in och representera damen vilket han gör....

Well får bita i suraäpplet när man slowplayar...han hade väll troligtvis lags sig om jag betta turn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste säga att det lika gärna hade kunnat vara 10 min blindhöjning om folk hade agerat inom rimlig tid. alla är så otrrroligt sega. någon som vet vad det beror på? det kan ju ändå inte vara så svårt att besluta sig för om man ska höja eller lägga sig på knappen utan någon höjning innan. har alla sega uppkopplingar eller är alla ovana med mjukvaran så in i h-e?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, då var man ute med dunder och brak.

 

Kan inte skylla på varken dåliga kort (vem skulle inte vilja dubbla upp med AA i tredje handen?) eller bad beats - utan enbart dåligt spel.

 

Lärdom: Man måste inte spela alla AQo hårt i tidig position med så här långa perioder - och om någon checkar både flopp och turn efter att ha höjt preflop så har de självklart floppat kåken och inget annat.

 

Lycka till ni andra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...