Gå till innehåll

Frågor kring POKERFORUM.nus erbjudanden!


QoS

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svars 210
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur lång tid har man på sig att cleare 24hpoker bonusen på 400euro? och om man satt in 300 och bara hinner spela 2000 vip fast 3000 behövs för full bonus får man då 200euro i bonus lr? kan man få den fortare än efte 30 dagar efter att man e klar med den?

 

Jag undrar samma sak. Om man depositar 400 euro men inte hinner klart, får man då den delen av bonusen man tjänat in eller inget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid har man på sig att cleare 24hpoker bonusen på 400euro? och om man satt in 300 och bara hinner spela 2000 vip fast 3000 behövs för full bonus får man då 200euro i bonus lr? kan man få den fortare än efte 30 dagar efter att man e klar med den?

Jag undrar samma sak. Om man depositar 400 euro men inte hinner klart, får man då den delen av bonusen man tjänat in eller inget?

Bonusen betalas ut efter 30 dagar, och man får utbetalt enligt andel VIP man clearat.

 

Någon som vet om det går att föra över pengar från redbet till 24hpoker och samtidigt ta del av 24h bonusen?

Tyvärr inte, det är bara "riktiga" insättningar.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.. Fråga angående det här:

c) Datum och när du nått 100 FPP, kontrollera i din Cashier.

 

Kan vara jag som är trög men hittar inte något om något datum när jag nått 100FPP i cashiern (kan ha missuppfattat något också:P)

 

Det är meningen att du ska titta efter varje spelomgång. Sen antecknar du det datum du ser att du har 100 FPP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Jag vill bara påpeka att det står $650 i pending bonus när man använt sig av det nya pf.nu erbjudandet på Ultimatebet när det ska vara en $750 bonus. Det gäller även när man satt in för maxbeloppet $750 alltså.

 

Det står ju i texten för erbjudandet att det för tillfället är fel text hos UB. Bonusen är $750.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står ju i texten för erbjudandet att det för tillfället är fel text hos UB. Bonusen är $750.

 

Ah, jag fattade som att det stod fel på deras HEMsida.

 

Är själv en sån som blir riktigt less på att folk frågar fast det står hur tydligt som helst i huvudinlägget, men nu är det jag som får ta på mig tomteluva. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen bara jag som är trög.. Men hur försäkrar jag mig om att jag reggar mig via poker.se/pf.nu? Varför är det viktigt att man går via länken i bannererbjudandet? Om jag klickar på pokerstarsloggan via bannererbjudandet kommer jag till pokerstars.com och en pop-up "Would you like to download the software while reviewing the site?" ska man klicka "OK" där? Tar jag avbryt och klickar på "ladda ner nu" inom poker.se-fältet kommer jag till en ny sida "Get Started Playing Poker at Pokerstars" och download-länken där går till http://www.pokerstars.com/PokerStarsInstall.exe, vilket jag tolkar som en allmän nedladdningsväg och inte pf.nu-specifik...

 

fast allt detta kanske kvittar så länge som man uppger Firststep2006 som iförsta insättningskod?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen bara jag som är trög.. Men hur försäkrar jag mig om att jag reggar mig via poker.se/pf.nu? Varför är det viktigt att man går via länken i bannererbjudandet? Om jag klickar på pokerstarsloggan via bannererbjudandet kommer jag till pokerstars.com och en pop-up "Would you like to download the software while reviewing the site?" ska man klicka "OK" där? Tar jag avbryt och klickar på "ladda ner nu" inom poker.se-fältet kommer jag till en ny sida "Get Started Playing Poker at Pokerstars" och download-länken där går till http://www.pokerstars.com/PokerStarsInstall.exe, vilket jag tolkar som en allmän nedladdningsväg och inte pf.nu-specifik...

 

fast allt detta kanske kvittar så länge som man uppger Firststep2006 som iförsta insättningskod?

 

Det räcker om du anger Firststep2006 som insättningskod. Hade själv några dagar innan jag gjorde min första real money deposit laddat ned programvaran och gjorde det inte via Poker.se länken.

 

Det var dock inga problem att ange koden och få bonusen upplagd. Har clearat den så det var inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad för sigupbonus är det som gäller för Gnuf?

Här på forumet står det $70

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27565

 

 

men på deras sida står 100% det upp till $50

http://gnuf.com/

 

Hur man får gnuf points:

http://gnuf.com/help/faq/#24

Men det står dock inte hur många man behöver för att cleara hela bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...