Gå till innehåll

Frågor kring POKERFORUM.nus erbjudanden!


QoS

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 210
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Har spelat in expekt bonusen och mailat goodies@pokerforum.nu.

Men jag har itne fått något svar.

Betyder det att ni inte fått mailet och jag måste skicka igen?

 

Sen tycker jag ni borde skriva vilken info ni vill ha. Så som användarnamn eller alias. Eller räcker kanske den registrerade mailaddressen?

 

Samma här...fast Unibet!! Kan man få någon begräftelse att pokerset:et är på väg eller att ni mottagit mailet? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du nått 3000 VIP så kommer bonusen trilla in på ditt konto.

 

Bonusen betalas ut i tre omgångar:

• $100 efter 600 VIP-poäng

• $200 efter 1800 VIP-poäng

• $200 efter 3000 VIP-poäng

 

Du har 30 dagar på dig att tjäna ihop dina poäng och inkassera $500.

Ha så trevligt och lycka till!

----------------------------------------------------------------

 

Detta är ju motsägelsefullt!! kommer pengarna in på kontot i etapper om 100,200 och 200 till, eller "bara" $500 när hela bonusen e klar?? om man bara clearar 1800 VIP får man inte $100+$200 då??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, signa på PartyPoker o satte in 60$. Använde PFNUMAX100 som sign up code, jag vet att det är 4 månader sen detta erbjudande kom upp men det verkar som om det funkar ändå flr jag har fått en bonus på 12$ (20%).. Tänkte nu göra steg 4, se här nedan, men detta "nick" finns inte...? WTF?

 

4. När du gjort insättningen och spelat minst en hand, skicka ett PM till nick PartyPoker med subject PartyPoker bonus samt följande information

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, signa på PartyPoker o satte in 60$. Använde PFNUMAX100 som sign up code, jag vet att det är 4 månader sen detta erbjudande kom upp men det verkar som om det funkar ändå flr jag har fått en bonus på 12$ (20%).. Tänkte nu göra steg 4, se här nedan, men detta "nick" finns inte...? WTF?

 

4. När du gjort insättningen och spelat minst en hand, skicka ett PM till nick PartyPoker med subject PartyPoker bonus samt följande information

 

AG eller Appel kommer kontakta dig i morgon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gäller vid Unibets bonus?

 

När du nått 18000 VIP så kommer bonusen trilla in på ditt konto.

 

Bonusen betalas ut i tre omgångar:

• $1000 efter 6000 VIP-poäng

• $2000 efter 12000 VIP-poäng

• $3000 efter 18000 VIP-poäng

 

Måste jag spela in alla 18000 VIP-poäng för att kunna få den?

Eller om jag bara hinner 7000 VIP-poäng, får jag då $1000 dollar i bonus?

 

Som Bikern säger så låter det väldigt motsägelsefullt i texten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gäller vid Unibets bonus?

 

 

 

Måste jag spela in alla 18000 VIP-poäng för att kunna få den?

Eller om jag bara hinner 7000 VIP-poäng, får jag då $1000 dollar i bonus?

 

Som Bikern säger så låter det väldigt motsägelsefullt i texten..

 

Du får det utbetalt nästan direkt du clearat varje delsteg, d.v.s $1000 vid 6000VIP, o.s.v

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, signa på PartyPoker o satte in 60$. Använde PFNUMAX100 som sign up code, jag vet att det är 4 månader sen detta erbjudande kom upp men det verkar som om det funkar ändå flr jag har fått en bonus på 12$ (20%).. Tänkte nu göra steg 4, se här nedan, men detta "nick" finns inte...? WTF?

 

4. När du gjort insättningen och spelat minst en hand, skicka ett PM till nick PartyPoker med subject PartyPoker bonus samt följande information

 

Du har fått PM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, signa på PartyPoker o satte in 60$. Använde PFNUMAX100 som sign up code, jag vet att det är 4 månader sen detta erbjudande kom upp men det verkar som om det funkar ändå flr jag har fått en bonus på 12$ (20%).. Tänkte nu göra steg 4, se här nedan, men detta "nick" finns inte...? WTF?

 

4. När du gjort insättningen och spelat minst en hand, skicka ett PM till nick PartyPoker med subject PartyPoker bonus samt följande information

 

Du har fått PM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gällandes utskick av goodies och dyligt!!!

Om ni är osäkra om ni har saker på G hem till er, eller om ni misstänker att vi har missat utskicken så går det bra att skicka mig ett PM eller att maila mig på info@pokerforum.nu

 

Jag har svårt att genom att bara se vad ni har för nickname här på forumet se om ni har saker på ingång, så informationen, för att förenkla för mig, som ni gärna ska ta med i mailet är mao saker som fullt namn och vad för goodies som borde vara på väg till er.

MVH och allt det där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gällandes utskick av goodies och dyligt!!!

Om ni är osäkra om ni har saker på G hem till er, eller om ni misstänker att vi har missat utskicken så går det bra att skicka mig ett PM eller att maila mig på info@pokerforum.nu

 

Jag har svårt att genom att bara se vad ni har för nickname här på forumet se om ni har saker på ingång, så informationen, för att förenkla för mig, som ni gärna ska ta med i mailet är mao saker som fullt namn och vad för goodies som borde vara på väg till er.

MVH och allt det där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Tror jag hållder på att bli galen. Försöker hitta där man skriver in vad man har för nick på siter man har reggat sig på via forumet. Men jag hittar det inte. Har skrivit in mig många gånger förut. Men just nu är min hjärna inte med mig. Var hittar jag detta?

 

Tacksam för hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag hållder på att bli galen. Försöker hitta där man skriver in vad man har för nick på siter man har reggat sig på via forumet. Men jag hittar det inte. Har skrivit in mig många gånger förut. Men just nu är min hjärna inte med mig. Var hittar jag detta?

 

Tacksam för hjälp

 

http://pokerforum.nu/forum/vara-pokerturneringar/35142-sommarens-rankingturneringar.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag bara undrar...

...exakt vad är det som är så "exklusivt" för oss PFare med Cardoza erbjudandet ?

 

Går jag in och tittar på sidan, så får jag 100% upp till $600 samt två böcker efter 10 Cardoza points, även utan er affiliate kod.

 

Har inte tittat på alla era erbjudanden, säkert är det någon som är "exklusiv" för oss PFare men det mesta är väl ren affe och tjäna dollares på användaren ?

Inget emot att ni gör så alls. Detta är ett bra forum så all cred till er. :-)

 

Men jag sätter mig emot användandet av orden "exklusivt" och "specialdeal" i varje erbjudande... :eek:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bara undrar...

...exakt vad är det som är så "exklusivt" för oss PFare med Cardoza erbjudandet ?

 

Går jag in och tittar på sidan, så får jag 100% upp till $600 samt två böcker efter 10 Cardoza points, även utan er affiliate kod.

 

Har inte tittat på alla era erbjudanden, säkert är det någon som är "exklusiv" för oss PFare men det mesta är väl ren affe och tjäna dollares på användaren ?

Inget emot att ni gör så alls. Detta är ett bra forum så all cred till er. :-)

 

Men jag sätter mig emot användandet av orden "exklusivt" och "specialdeal" i varje erbjudande... :eek:

Direkt via Cardoza får du EN bok, med forumets kod får du TVÅ böcker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bara undrar...

...exakt vad är det som är så "exklusivt" för oss PFare med Cardoza erbjudandet ?

 

Går jag in och tittar på sidan, så får jag 100% upp till $600 samt två böcker efter 10 Cardoza points, även utan er affiliate kod.

 

Har inte tittat på alla era erbjudanden, säkert är det någon som är "exklusiv" för oss PFare men det mesta är väl ren affe och tjäna dollares på användaren ?

Inget emot att ni gör så alls. Detta är ett bra forum så all cred till er. :-)

 

Men jag sätter mig emot användandet av orden "exklusivt" och "specialdeal" i varje erbjudande... :eek:

 

Du vet, en bok, två böcker, :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...