Gå till innehåll

Frågor kring POKERFORUM.nus erbjudanden!


QoS

Recommended Posts

vad är villkoren för 20€ på potraiser ?[/quote

 

Villkoren för 20€ bonusen är enkla.

 

ny spelare

Korrekta uppgifter (självklarhet, vi telefonverifierar SAMTLIGA)

registrera dig via länken på pokerforum samt använd bonuskoden (länk nedan för att göra det enkelt)

Bonusen är för att spela, uttag av dessa kan endast göras när de omsatts (50 vip). givetvis begränsar vi inte det du vinner :-)

Pengarna är tillgängliga för spel direkt. Inga insättningskrav men du kan givetvis kombinera denna med vår förmånliga depositbonus

 

Kontakta vår Live support om du har flera frågor antingen via mail, livechat eller telefon.

 

//MrPotraiser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 210
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har försökt regga mig på potraiser men skulle kunna påstå att det är helt omöjligt. Spelar ingen roll vad jag skriver för användarnamn, har testat kanske 20 olika nu, typ "kfqkfqj" "gjusd15" osv.. nånting är ju fel, blir "Username exists" varje gång

 

 

 

hade inga problem alls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har försökt regga mig på potraiser men skulle kunna påstå att det är helt omöjligt. Spelar ingen roll vad jag skriver för användarnamn, har testat kanske 20 olika nu, typ "kfqkfqj" "gjusd15" osv.. nånting är ju fel, blir "Username exists" varje gång

 

Ledsen för det inträffade!

Felet är åtgärdat.

 

Tack för att ni uppmärksammade oss på problemet.

 

//MrPotraiser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ledsen för det inträffade!

Felet är åtgärdat.

 

Tack för att ni uppmärksammade oss på problemet.

 

//MrPotraiser

 

Hur är det med uttag? Är det som på vissa siter bökigt, där man måste igenom tusen säkerhetsåtgärder faxa in kvitton osv, eller funkar det med VISA, dvs smärtfritt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med uttag? Är det som på vissa siter bökigt, där man måste igenom tusen säkerhetsåtgärder faxa in kvitton osv, eller funkar det med VISA, dvs smärtfritt?

 

Jag skulle inte vilja kalla det bökigt men givetvis är det en del säkerhetsåtgärder kring uttag etc.

 

Vid vissa nivåer krävs det att man skickar in Idhandlingar och en räkning för att verifiera adressen.

 

Du kan alltid vända dig till vår support om du vill ha mer utförligt vad som gäller. Vi har Live support mellan 10-22 vardagar och 12-22 på helger.

 

Jag tror inte att du kommer att uppleva det som bökigt alls.

 

//MrPotraiser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Appropå det, jag signade upp idag på eftermiddagen för gratispengarna och för att ge B2B en chans till men något telefonsamtal har jag inte fått :-(

 

Är det något fel på mig? luktar jag illa? vill ingen prata med mig? varför :cry:

 

/#LOUDmouth#

 

Det är nog inget fel alls. Tyvärr har det varit lite mycket att göra och supporten jobbar på högtryck.

 

För att underlätta kan du kontakta vår support under våra öppettider och meddela att du är redo att ta mot ett verifieringssamtal. Då går det direkt.

 

Du kan fortfarande börja spela innan du blivit verifierad. Din insättningsgräns är dock något begränsad.

 

//MrPotraiser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag anmälde mig till Pacific-erbjudandet för ett par veckor sedan men har inte fått något svar, hur går det?

 

Jag har skickat Pacific ngr listor med namn på de som vill bli taggade/omtaggade men jag har fortfarande inte fått ngt svar tillbaka. Jag kommer att återkomma i det hela när jag fått ngt svar från dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.

Hej jag undrar om man får 11euro utan några insättnings krav på High5Action på lagpoker klienten?

 

Hej,

 

Ja, det stämmer utmärkt. Skapa ett konto på High5Action via pokerforums länkar. Sätt dig sedan och vänta lite, så får du ett mail med inloggningsinstruktioner och nedladdningsinstruktioner till lagpokerklienten. Läs detta mail noga, så du slipper ställa frågor som redan besvaras där :-)

Ibland hamnar detta mail i spamfiltret, speciellt på hotmailadresser.

 

Eftersom denna koppling mellan Lagpokerklienten och Entractionklienten och insättningen av 11 TAP€ görs manuellt så kan det ta upp till 48 timmar. Om det tar längre tid än så, så återkom till mig via PM (snälla skriv alltid ert nickname på High5Action i alla PM).

 

TAP€ är precis som vanliga Euro, men de måste omsättas en gång först i lagpokerspel innan du kan exempelvis föra över de till Entractionklienten och spela vanligt cashgame för dem. Ungefär som Pokerstars $T, alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Erbjudandet från Titanpoker är lite rörigt.

 

Man kan dels signa upp från pokerforum.nu med pokerkod pfnu100 eller från poker.se med koden pokerse.

 

Jag trodde att poker.se och pokerforum.nu är samma sak numera?

 

Man borde väl få spela poker.se specialturneringar etc. fast man reggat med kod pfnu100, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erbjudandet från Titanpoker är lite rörigt.

 

Man kan dels signa upp från pokerforum.nu med pokerkod pfnu100 eller från poker.se med koden pokerse.

 

Jag trodde att poker.se och pokerforum.nu är samma sak numera?

 

Man borde väl få spela poker.se specialturneringar etc. fast man reggat med kod pfnu100, eller hur?

 

Jadå, det får man

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Exklusiv $200 bonus till alla med konto hos bwin

Alla medlemmar hos Pokerforum och Poker.se kan nu utnyttja den generösa $200 bonusen som bwin erbjuder, man behöver inte göra någon insättning utan det räcker med att ha ett konto och skriva in bonuskoden ”swe200” (Fliken Mitt konto på Bwin) så får du $200 i bonus efter 2000 Player Points är insamlade.

 

Deltag i utlottning till $500 000 Champion Chip

Alla medlemmar på Pokerforum och Poker.se som gör en insättning på valfritt belopp mellan 29 maj och 5 juni är med i en utlottning där bwin ger bort två stycken biljetter till den stora Champion Chip $500.000 guarantee turneringen som går av stapeln 8 juni kl 20:00 CET. Turneringsinköpet är värt $215! Vinnarna i utlottningen kommer att presenteras på Poker.se den 6 -7 juni.

 

Jag reggade ett konto (via poker.se) i samband med den första kryssningsturneringen, men satte inte in några pengar då.

Om jag sätter in pengar nu, är jag då med i utlottningen eller är det bara för de som "signar upp" mellan den 29:e till den 5:e?

Om det gäller alla, är det nån bonuskod eller liknande man ska använda i så fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag reggade ett konto (via poker.se) i samband med den första kryssningsturneringen, men satte inte in några pengar då.

Om jag sätter in pengar nu, är jag då med i utlottningen eller är det bara för de som "signar upp" mellan den 29:e till den 5:e?

Om det gäller alla, är det nån bonuskod eller liknande man ska använda i så fall?

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...