Gå till innehåll

Frågor kring POKERFORUM.nus erbjudanden!


QoS

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svars 210
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur är det egentligen med Pokerstarsbonusen?

 

Är det skillnad på pokerforum.nu och pokerforum.se?

I erbjudandet står att bonusen ges vid 100 FPP men när jag kontrollerar min bonus ststus så står det 500 FPP som krav.

Något om extra 25$ bonusen framkommer inte heller på "check my bonus status"

 

Känns lite som om man blivit lurad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det egentligen med Pokerstarsbonusen?

 

Är det skillnad på pokerforum.nu och pokerforum.se?

I erbjudandet står att bonusen ges vid 100 FPP men när jag kontrollerar min bonus ststus så står det 500 FPP som krav.

Något om extra 25$ bonusen framkommer inte heller på "check my bonus status"

 

Känns lite som om man blivit lurad.

Ja, det är en stor skillnad mellan POKERFORUM.nu och pokerforum.se. Vi är POKERFORUM.nu.

 

Vad gäller bonusen för Poker Stars krävs det 500 FPP's för att cleara 100% upp till $50.

För den "exklusiva" bonusen ala $25 krävs det 100 FPP. Dessa betalas ut inom 48h så snart du uppnåt 100 FPP.

 

Har du frågor gällande dessa adresseras dessa bäst till Poker Stars representanter i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag har sedan en tid tillbaka med sporadiskt spel spelat ihop till över 100 poäng på Pokerstars och skickat privat till pokerstars representant här med frågor om hur/när 25$ bonusen betalas ut. Jag hittar nämnligen inte erbjudandet här längre. Inget svar och inga pengar. Förvisso en skitsumma men det är inget vidare att bli pissad i ögonen ändå. Hur var det med seriositeten i erbjudandet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sedan en tid tillbaka med sporadiskt spel spelat ihop till över 100 poäng på Pokerstars och skickat privat till pokerstars representant här med frågor om hur/när 25$ bonusen betalas ut. Jag hittar nämnligen inte erbjudandet här längre. Inget svar och inga pengar. Förvisso en skitsumma men det är inget vidare att bli pissad i ögonen ändå. Hur var det med seriositeten i erbjudandet?

 

Jag har då inte hört att ngn inte fått sina grejer. Det kanske har att göra med att det har tagit så lång tid?

Jag har iaf vidarebefodrat det hela till en av Pokerstars officiander.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det håller på att bli en fars med dessa 25$ som lovas runt här på forumet.

Efter diverse turer så får jag mail av Karl.

 

Hej

Jag undrar över hur/när man får ut 25$ extrabonusen vidd 100 poäng som utlovats? Jag hittar inte tråden som berörde detta. Jag minns inte om den skulle komma automatisk eller om man skulle skicka nåt nånstans.

Det är en skitsumma förståss men jag vill nog ha den ändå. Det enda jag vill ha är alltså en direktlänk till ebjudandet.

 

Hej,

 

Som jag förstår det så har du varit i kontakt med PokerStars Martin och löst det hela. Om så inte är fallet vänligen skicka ett PM till PokerStars_Martin eller PokerStars_Karl så hjälper dom dig med din bonus.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars

 

 

Jag svarar att jag har varit i kontakt med

affiliates@pokerstars.com

också som Martin hänvisade mig till och att jag på torsdag kl. 15.10 dvs för ca 55h sen (i skrivande stund) så skickade de följande mejl.

 

"Hello,

I can confirm that your $25 bonus will be in your account within 48 hours.

 

Kind Regards,

Amy

Affiliate Support Team."

 

 

Samtidigt upplyser jag Karl om att bonusen inte kommit. Det går betänkligt trögt.

 

 

Dessvärre kunde Karl inte ta emot mejl. Jag meddelas att:

 

"PokerStars har valt att inte få privata meddelanden eller har inte behörighet att få privata meddelanden. Därför kan du inte skicka ditt meddelande till honom/henne."

 

Har pokerstarsrepresentanterna fått förbud att ha kontakt med omvärlden? Förhoppningsvis har de möjlighet att fortfarande läsa på forumet. Det här är utan tvekan den drygaste bonus jag nånsin försökt mig på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...