Burran Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 SweCash150 funkar inte nu. Står att den gått ut Citera
stenarn Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Hur lång tid har man på sig att cleare 24hpoker bonusen på 400euro? och om man satt in 300 och bara hinner spela 2000 vip fast 3000 behövs för full bonus får man då 200euro i bonus lr? kan man få den fortare än efte 30 dagar efter att man e klar med den? Jag undrar samma sak. Om man depositar 400 euro men inte hinner klart, får man då den delen av bonusen man tjänat in eller inget? Citera
seizerr Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Får man någon form av bekräftelse då man mailat goodies om pokerstars tröjan? Citera
Nusseman Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Får man någon form av bekräftelse då man mailat goodies om pokerstars tröjan? Nej, men en del storlekar är slut, så det kan vara därför det dröjer. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=625485#625485 Citera
seizerr Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Nej men det är inte så utan jag skickade iväg min "order" för ca 1 vecka sedan och det skulle ju ta ca 4 så jag undrade bara hur det ligger till generellt. Citera
penix Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Någon som vet om det går att föra över pengar från redbet till 24hpoker och samtidigt ta del av 24h bonusen? Citera
QoS Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Hur lång tid har man på sig att cleare 24hpoker bonusen på 400euro? och om man satt in 300 och bara hinner spela 2000 vip fast 3000 behövs för full bonus får man då 200euro i bonus lr? kan man få den fortare än efte 30 dagar efter att man e klar med den? Jag undrar samma sak. Om man depositar 400 euro men inte hinner klart, får man då den delen av bonusen man tjänat in eller inget? Bonusen betalas ut efter 30 dagar, och man får utbetalt enligt andel VIP man clearat. Någon som vet om det går att föra över pengar från redbet till 24hpoker och samtidigt ta del av 24h bonusen? Tyvärr inte, det är bara "riktiga" insättningar. - QoS Citera
k0rns Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Hur lång tid tar det innan man får pengarna från pokerstars bonusen(FirstSep2006)? Citera
fatty_hardy Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Hej.. Fråga angående det här: c) Datum och när du nått 100 FPP, kontrollera i din Cashier. Kan vara jag som är trög men hittar inte något om något datum när jag nått 100FPP i cashiern (kan ha missuppfattat något också) Citera
stenarn Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Hej.. Fråga angående det här:c) Datum och när du nått 100 FPP, kontrollera i din Cashier. Kan vara jag som är trög men hittar inte något om något datum när jag nått 100FPP i cashiern (kan ha missuppfattat något också) Det är meningen att du ska titta efter varje spelomgång. Sen antecknar du det datum du ser att du har 100 FPP. Citera
fatty_hardy Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Det är meningen att du ska titta efter varje spelomgång. Sen antecknar du det datum du ser att du har 100 FPP. Haha okej då blev de ingen piké för mej då Citera
Dostojevski Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Tänkte bara höra om pokerstars sign up erbjudande gäller fortfarande, dvs t-shirten och de 50 dollarna? mvh' Dostojevski Citera
Willy_Wonka Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Jag vill bara påpeka att det står $650 i pending bonus när man använt sig av det nya pf.nu erbjudandet på Ultimatebet när det ska vara en $750 bonus. Det gäller även när man satt in för maxbeloppet $750 alltså. Citera
Nusseman Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Jag vill bara påpeka att det står $650 i pending bonus när man använt sig av det nya pf.nu erbjudandet på Ultimatebet när det ska vara en $750 bonus. Det gäller även när man satt in för maxbeloppet $750 alltså. Det står ju i texten för erbjudandet att det för tillfället är fel text hos UB. Bonusen är $750. Citera
Willy_Wonka Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Det står ju i texten för erbjudandet att det för tillfället är fel text hos UB. Bonusen är $750. Ah, jag fattade som att det stod fel på deras HEMsida. Är själv en sån som blir riktigt less på att folk frågar fast det står hur tydligt som helst i huvudinlägget, men nu är det jag som får ta på mig tomteluva. Citera
APC Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Vad är det för krav på Ulitmatebets nya bonus? För att ffå ut bonusen menar jag. Citera
Willy_Wonka Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Man clearar den med 10p/$1. Om du spelar in 150 poäng så går alltså $15 från 'pending bonus' till 'available real money'. Citera
Hasselby Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Förmodligen bara jag som är trög.. Men hur försäkrar jag mig om att jag reggar mig via poker.se/pf.nu? Varför är det viktigt att man går via länken i bannererbjudandet? Om jag klickar på pokerstarsloggan via bannererbjudandet kommer jag till pokerstars.com och en pop-up "Would you like to download the software while reviewing the site?" ska man klicka "OK" där? Tar jag avbryt och klickar på "ladda ner nu" inom poker.se-fältet kommer jag till en ny sida "Get Started Playing Poker at Pokerstars" och download-länken där går till http://www.pokerstars.com/PokerStarsInstall.exe, vilket jag tolkar som en allmän nedladdningsväg och inte pf.nu-specifik... fast allt detta kanske kvittar så länge som man uppger Firststep2006 som iförsta insättningskod? Citera
_slipknot1_ Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Gäller heypokers 140 euro bonus erbjudandet? e bara intresserad av om man får 140 euro i bonus. Citera
EL_FishkO Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 vilket nätverk tillhör gnuf? Citera
Infinitiv86 Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 vilket nätverk tillhör gnuf? Microgaming Citera
Montmartre Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Förmodligen bara jag som är trög.. Men hur försäkrar jag mig om att jag reggar mig via poker.se/pf.nu? Varför är det viktigt att man går via länken i bannererbjudandet? Om jag klickar på pokerstarsloggan via bannererbjudandet kommer jag till pokerstars.com och en pop-up "Would you like to download the software while reviewing the site?" ska man klicka "OK" där? Tar jag avbryt och klickar på "ladda ner nu" inom poker.se-fältet kommer jag till en ny sida "Get Started Playing Poker at Pokerstars" och download-länken där går till http://www.pokerstars.com/PokerStarsInstall.exe, vilket jag tolkar som en allmän nedladdningsväg och inte pf.nu-specifik... fast allt detta kanske kvittar så länge som man uppger Firststep2006 som iförsta insättningskod? Det räcker om du anger Firststep2006 som insättningskod. Hade själv några dagar innan jag gjorde min första real money deposit laddat ned programvaran och gjorde det inte via Poker.se länken. Det var dock inga problem att ange koden och få bonusen upplagd. Har clearat den så det var inga problem. Citera
FraXioN Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Vad för sigupbonus är det som gäller för Gnuf? Här på forumet står det $70 http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27565 men på deras sida står 100% det upp till $50 http://gnuf.com/ Hur man får gnuf points: http://gnuf.com/help/faq/#24 Men det står dock inte hur många man behöver för att cleara hela bonusen. Citera
pokerlegenden99 Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Hej Fraxion! Såg att du klarat av några bonusar. Vilken rekommenderar du? Citera
The Grand Bark Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Ang. Gnuf undrar jag var man kan se hur många poäng man har. Någon som vet? Edit: Hittade det på sajten. Citera
Recommended Posts