Gå till innehåll

SAJT: Eurobet.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

efter att ha talat med supporten på eurobet för en tid sedan fick jag veta att man är tvungen att ha gjort en deposit genom banköverföring för att kunna ta ut med samma metod.

 

iochmed att man måste faxa ett kvitto (se inbetalningsmöjligheterna --banköverföring i eurobets kassör) måste man alltså gå till sin bank och betala in en summa på deras bankgiro och be om ett kvitto från banken som man sedan faxar.

 

sen när allt är klart ska det enligt supporten vara fritt fram för uttag till bankkontot oberoende av var man har gjort andra deposits ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man göra något med sina playerpoints?

 

Cleara pokerindustrins sämsta och segaste bonus och sedan kan du vänta på ditt uttag i 15 månader. När du väntar på ditt uttag kan du passa på att slå en signal till eurobets lysande telefonsupport som inte är det minsta hjälpsam och som dessutom saknar de mest rudimentära kunskaper i det engelska språket.

 

VARNING FÖR EUROBET!

 

Om ni vill spela på ongame så spela hos bestpoker istället. Jag har förvisso inte spelat där under deras tid på ongame, men dom har trevlig, snabb, vänligt support, vip shopp och massa annat som eurobet definitivt saknar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här låter ju inte alltför bra, är uttagningarna till neteller också väldigt sega? .. Varför uppadetas inte playerpointsen? Min första sida som strular kanske då, lite trist.

 

Vet ej hur det är med neteller. Jag har bara provat Visa och det är som sagt segt. Hur länge har du väntat? Player pointsen har inte varit några problem för mig. Du hittar dem i kassören under kontoalternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet ej hur det är med neteller. Jag har bara provat Visa och det är som sagt segt. Hur länge har du väntat? Player pointsen har inte varit några problem för mig. Du hittar dem i kassören under kontoalternativ.

 

Inga problem ännu, men håller på att lira signup-bonusen, och idag har inte mina playerpoints uppdaters, får se om de gör det imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok det gör dem säkert. Ett tips är att du redan nu ber supporten att ta bort de extra pengarna du fick som bonus i början (sport betting pengarna). Tar lång tid för dem att göra det, 6-7 dagar, men de gör det om du förklarar att du aldrig bett om dem.

 

Själv ska jag vänta i 2-3 dagar till innan jag kontaktar supporten och fråga hur det går för dem med min cash out. De har varit hjälpsamma hittills så jag tror varken du eller jag behöv bli oroliga. Eurobet var/är ett av Storbritanniens ledande bookmakerföretag så de har täckning och kommer att ersätta oss även om det tar tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp precis.

Du kan inte ta ut några pengar alls. Till exempel hade jag drygt 100 tusen kr men fick inte ta ut några pengar alls på grund av 10 dollar jag fått och glömt bort när jag först registrerade kontot... Lite petnoga men de är som sagt hjälpsamma även om det tar en del tid.

 

Om du trots allt ska ta ut måste du omsätta 5x det du först satte in+bonusen. Med andra ord en mycket svår bonus. Speciellt om man aldrig hållit på med sport betts och inte bett om pengarna....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Det kommer att komma en player points shop. Tyvär kan jag inte svara på när. Ni kommer dock att kunna använda de poäng som ni samlar på er nu för att handla i shopen när den kommer upp.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

 

Skrevs i maj förra året. Dags att infria sitt löfte kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt första uttag, min bank säger sig inte fått några pengar. Har jag blivit lurad? Tog ut runt 20 tusen. Finns det något säkert sätt att ta ut de 100 tusen jag har kvar utan att samma sak ska upprepas? Använde Visa denna gång. Vad rekomenderas?

 

 

Dear Mr XXXX,

 

Thank you for your message.

 

I would like to inform you that your withdrawal was processed on the 01/02/07 and the money was sent to the card XXXX. It is up to your bank now to credit your account.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok det gör dem säkert. Ett tips är att du redan nu ber supporten att ta bort de extra pengarna du fick som bonus i början (sport betting pengarna). Tar lång tid för dem att göra det, 6-7 dagar, men de gör det om du förklarar att du aldrig bett om dem.

 

Själv ska jag vänta i 2-3 dagar till innan jag kontaktar supporten och fråga hur det går för dem med min cash out. De har varit hjälpsamma hittills så jag tror varken du eller jag behöv bli oroliga. Eurobet var/är ett av Storbritanniens ledande bookmakerföretag så de har täckning och kommer att ersätta oss även om det tar tid.

 

Hejsan! Jag har hört att man måste ringa supporten och be de ta bort bonusen, stämmer det? . Hur länge måste man vänta annars innan man kan ta ut pengarna, alltså ifall man inte tar bort bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan! Jag har hört att man måste ringa supporten och be de ta bort bonusen, stämmer det? . Hur länge måste man vänta annars innan man kan ta ut pengarna, alltså ifall man inte tar bort bonusen.

 

 

Det går bra att maila dem. Tar runt en vecka för dem att få bort sport-bet bonusen. Om du inte tar bort bonusen kan du inte ta ut några pengar alls. 5X bonus+ startpengarna för att cleara den på olika matcher.

 

Har du gjort uttag till Visa från denna site? Någon aning om varför jag inte får några pengar? Banken säger att de inte fått något från siten...Finns det någon annan betalningsmetod som fungerar? Typ check på så siten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går bra att maila dem. Tar runt en vecka för dem att få bort sport-bet bonusen. Om du inte tar bort bonusen kan du inte ta ut några pengar alls. 5X bonus+ startpengarna för att cleara den på olika matcher.

 

Har du gjort uttag till Visa från denna site? Någon aning om varför jag inte får några pengar? Banken säger att de inte fått något från siten...Finns det någon annan betalningsmetod som fungerar? Typ check på så siten?

 

Tack för svaret:) ska ta o mejla på en gång.. Nepps första gången jag lirar på eurobet o satte in pengarna med neteller. Läste om dina problem och lider verkligen med dig, jag skulle vara riktigt orolig. Men det går inte ta ut till neteller för att du satt in med visa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant. Det enda alternativet som dök upp för mig var överföring till befintligt kontokort. Om jag inte får in några pengar tänker jag prova att be Eurobet ge mig mer alternativ att ta ut med. Har dock inte ännu gett upp. Kan ju vara banken som krånglar, men även om inte pengarna kommit in borde ju jag som förmånskund kunna få veta ifall pengarna är på ingång, vilket de säger att de inte är. Tråkigt då jag jag gillat siten hemskt mycket i övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant. Det enda alternativet som dök upp för mig var överföring till befintligt kontokort. Om jag inte får in några pengar tänker jag prova att be Eurobet ge mig mer alternativ att ta ut med. Har dock inte ännu gett upp. Kan ju vara banken som krånglar, men även om inte pengarna kommit in borde ju jag som förmånskund kunna få veta ifall pengarna är på ingång, vilket de säger att de inte är. Tråkigt då jag jag gillat siten hemskt mycket i övrigt.

 

Jepps! jag gillar också sajten, dock så tycker jag borden är lite stora. Vilka nivåer lirar du? , jag har lirat nl100 o nl200 och tycker spelet varit ganska dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte spelat på Eurobet efter dom lämnade Party-nätverket. Tänkte att det kanske var dags att testa OnGame så jag loggade in för att kolla lite.

Problemet är att jag inte får upp ett enda real-money bord, bara en massa play-money bord. Jag har letat igenom alla menyer och även testat logga in på deras Java-klient, men jag lyckas inte få fram några riktiga bord.

Någon som har en idé om vad det kan vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepps! jag gillar också sajten, dock så tycker jag borden är lite stora. Vilka nivåer lirar du? , jag har lirat nl100 o nl200 och tycker spelet varit ganska dåligt.

 

Finns ju många 5 manna bord om du gillar mindre bord.

Spelar ungefär samma nivå som dig, ibland nl400.

Antar att nl400 betyder ett inköp på 400 dollar, har aldrig brytt mig om att lära mig alla termer...

 

Håller med om att nivån är ganska låg. Ofta löst spel med några få undantag, exempelvis ultra-tighta Uralbomber.

 

Är själv inte någon stjärna på cashgames även om jag oftast plussar. Spelar 3eller 4 bord beroende på bordens storlek.

Har vunnit ganska många mtt vilka är mina favoriter. Spelat 3-4 år. Men ny på nätverket. Horat runt i stort sett överallt och vunnit på alla nätverk jag spelat tidigare men aldrig så fort som på eurobet. Lämnar dock ej mitt

namn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ju många 5 manna bord om du gillar mindre bord.

Spelar ungefär samma nivå som dig, ibland nl400.

Antar att nl400 betyder ett inköp på 400 dollar, har aldrig brytt mig om att lära mig alla termer...

 

Håller med om att nivån är ganska låg. Ofta löst spel med några få undantag, exempelvis ultra-tighta Uralbomber.

 

Är själv inte någon stjärna på cashgames även om jag oftast plussar. Spelar 3eller 4 bord beroende på bordens storlek.

Har vunnit ganska många mtt vilka är mina favoriter. Spelat 3-4 år. Men ny på nätverket. Horat runt i stort sett överallt och vunnit på alla nätverk jag spelat tidigare men aldrig så fort som på eurobet. Lämnar dock ej mitt

namn.

 

Hehe vill inte heller avslöja Nicket :) . Jag är väl fortfarande en bonushora, men första sajten jag lirar på ongame, och känns som om jag hittat hem, spelarna är i jämförelse med everest och bonusen i ryggen gör det hela inte sämre. Mhm jag har lirat lite mot uralbomber, lagt märke till att han lirar nl100, nl200 och nl400, så han verkar skotta rätt bra eller vad man ska kalla det :) Lycka till vid borden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...