Kotoryu Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Vad hände med Eichhardt? Åkte han ut efter att ha dubblat upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Vad har hänt med Lindbäck, åkte han ut eller har han dubblat upp? ser han inte någonstans på borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Eichhardt är kvar med har 11600. Jag såg honom signera sin rapport, så det kan jag svära på. Lindbäck tror jag är utslagen. Han syntes iaf inte till sista halvtimmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Vilken tid sätter det igång idag? Samt när spelar Ken HU mot Moneymaker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
challe210 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Vilken tid sätter det igång idag?Samt när spelar Ken HU mot Moneymaker? Spelet ska starta 15.00 idag....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Spelet startar 15.00 men i går blev det försenat 30 minuter, så det kanske blir lite flextid i dag med. Kens HU mot Chris kommer spelas på söndag kring lunch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Spelar Inga Gill idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Spelar Inga Gill idag? Vi får komplett startlista ungefär vid 15.30-tiden, och lägger då ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Ken lär ju få höra det bra länge om han förlorar mot Chris Moneymaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Spelar Inga Gill idag? Vi får komplett startlista ungefär vid 15.30-tiden, och lägger då ut den. Fast iom att Inga Gill är död sen snart 6 år tillbaka är jag tveksam till att hon deltar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Spelar Inga Gill idag? Vi får komplett startlista ungefär vid 15.30-tiden, och lägger då ut den. Fast iom att Inga Gill är död sen snart 6 år tillbaka är jag tveksam till att hon deltar. Mm, ska låta henne vila i frid. Då håller jag ögonen öppna för Nr 11 istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Kolla gärna igenom startlistan och säg till om vi glömt fetmarkera nån svensk eller i övrigt intressant spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Kolla gärna igenom startlistan och säg till om vi glömt fetmarkera nån svensk eller i övrigt intressant spelare. Rolf Woods... nån släkting till Tiger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Spadarna på bord 16, är det några bröder eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Kolla gärna igenom startlistan och säg till om vi glömt fetmarkera nån svensk eller i övrigt intressant spelare. Rolf Woods... nån släkting till Tiger ? Woodssläktens enda Albino fick ett svennenamn för att passa in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Spadarna på bord 16, är det några bröder eller nåt? Nej, det är en typo. Frederik heter Hostrup. Tack för påpekandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Kolla gärna igenom startlistan och säg till om vi glömt fetmarkera nån svensk eller i övrigt intressant spelare. Rolf Woods... nån släkting till Tiger ? Woodssläktens enda Albino fick ett svennenamn för att passa in? Hachem å Léenard skulle va intressanta att följa, å brolin såklart... Anders Andersson e det fotbollsspelaren? Han spelar ju i Danmark har ja för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Lägg ut foton på: Bord 1 - Seat 6 Bord 3 - Seat 4 Bord 3 - Seat 9 Bord 4 - Seat 9 Bord 9 - Seat 3 Jag behöver kartlägga dessa spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Fast iom att Inga Gill är död sen snart 6 år tillbaka är jag tveksam till att hon deltar. Tror han syftade på Mr. Brolin, som ju vissa helt out of nowhere tycker har en viss likhet med damen ifråga. När jag ändå var "tvungen" att posta: stor eloge till ert grymma rapporterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Sjukt intressant startlista idag!!! Kolla gärna igenom startlistan och säg till om vi glömt fetmarkera nån svensk eller i övrigt intressant spelare. Bord 6, Johan Kretz är väl Indiscreet som jag tror skriver här, men framför allt på wsop.info? Bord 9: Roland de Wolfe har väl vunnit en WPT? Bord 10: Noah Boeken Bord 13: Jan Sörensen vann väl ett bracelet i somras? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Anders Andersson e det fotbollsspelaren? Han spelar ju i Danmark har ja för mig Inte om han fortfarande skulle vara aktiv. Möjligen kan han ha varit bra för 15 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maaac Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Vilken dag och tid spelas finalbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Anders Andersson e det fotbollsspelaren? Han spelar ju i Danmark har ja för mig Inte om han fortfarande skulle vara aktiv. Möjligen kan han ha varit bra för 15 år sen Anders fotbollsspelare är född 74 så det e inte han då... Läste nu också att han spelar i benfica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sjoberginho Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Bord 11 är intressant med Ken Lennaard, Tobias Persson och Juha Helppi. F.ö spelar Anders Andersson i Malmö FF nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Bord 11 är intressant med Ken Lennaard, Tobias Persson och Juha Helppi. F.ö spelar Anders Andersson i Malmö FF nu. Ok, dålig uppdatering på Svenskfotboll.se då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts