Gå till innehåll

19-22/1 - Kommentera EPT Köpenhamn!


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 313
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok, tack för en underbar rapportering... Jättekul at följa, det måste vara rätt kul på plats också va?

 

Tack för berömmet. Det är kul men man blir lite trött efter en 16 timmars arbetsdag, varav större delen spenderas i en sönderrökt lokal.

 

Förstår att det måste va jobbigt med rökningen, men ni e ju i Danmark ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp... b2b hade bara 12 platser men det var så mycket folk som spelade så det blev 18-prisplatser. I kval-tråden skrev han att han ställde in med en dålig hand precis när han kom i pengarna för att han var osäker på om han skulle då åka pga av sin ålder.

 

Och jag är 100% säker på att detta funkade eftersom en polare gjorde samma sak dock pga att han redan hade en plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

James Vogel = James Vogl med Wsop armband från 2004? Engelskman med horribel klädstil isf :) (Första episoden från wsop 2004)

 

//Freddo

 

Nix. En stiligt klädd dansk sitter på bord 3, plats 3. :)

 

Attans jag som gärna ville återuppleva den där oranga träningsoverallen på en bild :) *brrr*

 

//Freddo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant att Moneymaker spelar NL $1/2 online.

 

(Edit: Hade inte läst intervjun först)

 

Ja, det var det... och han hävdar att han förlorar?!? och (åtminstone antyder) att han samtidigt vinner i 100/200 FL?!? Jag trodde att han var mycket bättre på Nl än FL, men hej så fel man kan ha.

 

- Jag spelar 10-15 timmar i veckan. Antingen spelar jag $1-$2 no-limit eller $100-$200 limit. Jag vinner inte online no-limit, så jag håller det lågt. Live är en annan sak, där vinner jag ganska stadigt no-limit.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...