Gå till innehåll

19-22/1 - Kommentera EPT Köpenhamn!


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 313
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad menas med (?) i Chipcounten?

 

Att jag TROR att det är rätt spelare. Men det är ansikten jag inte kan till 100% koppla ihop med namn.

 

Spelaren kan kanske vara utslagen och ny spelare på hans plats, alltså.... Ingen stor chans, men jag vill inte lova för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det "H@££INGGOL" som sitter på bord nr. 11 med Ken från Nussemans post 2006-01-20 16:23:21, Blandade bilder från spelstarten?

(Vet inte hur man kopierar bilden och lägger in den)

 

Han verkar ju istta och grinda NL2000 på stars just nu iaf

 

Multitabla kallas det.

 

? Multitabla och grinda tar väl inte direkt ut varandra? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon lista över spelare som har åkt ut någonstans?

Skulle vilja veta hur det går för Janos Spada han började på bord 16.

 

Nej, tyvärr inte. Det är "classified information" säger arrangören. Det beror säkert på att de inte har någon lista :)

 

De börjar plocka bort borden från nr 16 och fallande, så de spelarna har sedan länge fått nya platser, vilket gör det svårt att hitta dem vi inte känner igen. Han har inget fint kännetecken? Kanske ett blått öra eller nåt? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla........... ALLA som e egentligen i Köpenhamn och ha riktig koll på EPT, säg om Anders Andersson ( Kille i LILA SJORTA med METROPOLITANPOKER.COM på) är fortfarande kvar i turneringen. SNÄLLA!!!!!!! Det e min man, och jag kan inte ens veta d, han svarar inte i telefon o ringer inte :cry: Jag e orolig :cry:

TACK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla........... ALLA som e egentligen i Köpenhamn och ha riktig koll på EPT, säg om Anders Andersson ( Kille i LILA SJORTA med METROPOLITANPOKER.COM på) är fortfarande kvar i turneringen. SNÄLLA!!!!!!! Det e min man, och jag kan inte ens veta d, han svarar inte i telefon o ringer inte Jag e orolig

TACK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...