Gå till innehåll

19-22/1 - Kommentera EPT Köpenhamn!


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 313
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det verkar så att inte bara jag e intreserad :)

Nej då, jag sitter här och håller tummarna jag med. Nästa EPT räknar jag med att se dig med i startfältet, Katarina.

 

:lol: JAG spelar inte lika bra men har lärt mig av bästa (Anders)

Fast jag e nog mer som Phil HEllmuth, super försiktig :D

Ska nog sitta och vänta på bra händer tills blindar äter upp Stack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sagan är över. Anders Andersson är ute. Efter en lång period av hopplösa kort och aggressivt spel från spelare framför honom tvingades han ställa in sina sista 1825 marker med den något mediokra handen Q8 hjärter. Han fick en syn av AJo och när floppen lades ut tändes hoppet. Där låg nämligen hjärter kung och hjärter tio. Tyvärr kom inget ytterligare hjälp och Anders åkte ut på en hedrande 52:a plats.

 

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

 

Han ska iaf vinna WPT :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är lite slö av mig. När ni sänder imorgon har ni lust att nämna var blindsen samt avarage ligger på då och då för att få lite mer helhets bild när ni nämner stackstorleken.

 

Vi ska försöka bli bättre på det men det är svårt att hinna med allt. Ofta blir det så att vi rusar från en intressant situation till datorn för att skriva och då är det inte alltid man hinner snegla på turneringsklockan för att kolla info där.

 

Med jämna mellanrum lägger vi ut blindschemat i tråden. Med hjälp av det och en klocka är det ju ganska lätt att själv se vad blindsen är ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...