iremmats Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Ok då kör vi följande lineup: Iremmats Djens Macaronis BeachJohan Slaska Allesinnes Alles måste fortfarande bekräfta att han vågar. Annars får nån annan rycka in. Hur funkar måndag kväll? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Sjukt dåligt värde på bordet dock, allesinnes måste va med för jag ska va med oi slaska så det finns lite döda pengar o hämta iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Lirat Väldigt mkt med Allesinnes på B2Bs 2-4 5-10 och kan säga att han var en av de jag hade mest respekt för. Gav sällan bort en euro gratis spelade väldigt sällan dåligt så se upp! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Kan ni inte få in Nebbis och hjort också? Skulle nästan slå bordet i Superstars Invitational Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chcar Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Om ambitionsnivån är riktigt hög kanske det går att spara HH och göra en fin podcast av tillställningen med kommentarer och allt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Hjort och Nebbis måste vara med så är det bara! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Skulle väl kunna tänka mig att donera $1k. Beror mest på tid, site, osv. Che och hazeelnut är andra förslag på kandidater. Finns ett gäng till jag inte kommer på just nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GBM Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Nämen fan vad kul det där låter då. Synd att man verkar vara lite för sent ute. Köra 2 heat? =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Det här ska jag hålla mig uppdaterad om för att få reda på tid och rum. Riktigt intressant! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 gdaily som kommentator? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Dum fråga, men skulle man inte kunna snacka med nån site (typ heypoker) om möjligheten att "spela in" bordet med synliga kort för att sen lägga upp som nån film man kan kika på a la WPT? Hade varit sjukt skoj.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Dum fråga, men skulle man inte kunna snacka med nån site (typ heypoker) om möjligheten att "spela in" bordet med synliga kort för att sen lägga upp som nån film man kan kika på a la WPT? Hade varit sjukt skoj.... Finns väl ungefär sådana på Prima? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 när blir det av? detta får inte missas! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Vilken site ska grisas på? Kan tänka mig även jag donera bort ett par laxar om det är på rätt site dvs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Har inte kunnat se mig själv som railbird tidigare, men detta blir ju klart mer sevärt än dagens tafatta fotbollslandskamp! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Dum fråga, men skulle man inte kunna snacka med nån site (typ heypoker) om möjligheten att "spela in" bordet med synliga kort för att sen lägga upp som nån film man kan kika på a la WPT? Hade varit sjukt skoj.... Finns väl ungefär sådana på Prima? Det är ju ett måste! Sedan ska Dan Glimne och Linda Rosing kommentera. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Hittils anmälda då... iremmats djens macaronis nebbis hjort slaska beachjohan gmb allessinnes MÅSTE vara med såklart har jag glömt nån? vi får väl köra 2 heat då... men 12 pers är absolut max! 8-handed funkar väl också. Fast där har ju jag övertaget eftersom EPT spelas 8-handed Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Jacobmal är glömd.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Vi säger 19.00 på måndag som preliminär tid. Ska försöka snacka med Heyjohan om att ha specialbord för detta. Annars så har Party bra privatbord. Jacobmal får gärna vara med! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 ruskigt värde på de där fiskbordet.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Det kommer mao enbart gå att kolla från Heypokerklienten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Jag är på, men kan dock inte på måndag. Tisdag? Eller köra det live på cosmo i samband med SM? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 det vore sjukt mycket roligare att köra på en sajt med större upptag och lägre stakes. jag vet att HSNL på 2+2 har gjort en liknande grej och stars specialfixade borden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts