cassano Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Satt och spelade € 4000 Guarantee. Då börjar det lagga, jag startar om klienten. När jag ska ta min seat i turneringen igen går det inte. Jag är disconnected står det. Har skickat till supporten men inte fått svar. Vad göra? Citera
cassano Postad 23 December , 2005 Författare Rapport Postad 23 December , 2005 Försöker skriva i chatten på bordet men det jag skriver kommer inte upp!!! När jag klickar på mig själv på bordet blir jag blå.. Helt sjukt detta!! Citera
cassano Postad 23 December , 2005 Författare Rapport Postad 23 December , 2005 FÖRBANNAD!!! Har skickat två mail till supporten. Fortfarande inget svar. Citera
cassano Postad 23 December , 2005 Författare Rapport Postad 23 December , 2005 Nu var jag auto all-in såg jag!! Kul detta! Citera
Nidot Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Men tat lugnt gubben, jag beklagar att du missat din turnering men att vänta sig ett svar inom 20 minuter dan före julafton så tror jag du är fel ute. Är tveksam på om du får ersättning men du kan väll alltid försöka. Flertal mail ger dig nog inte högre prioritet för det. Sen ska du aldrig stänga av klienten med krysset i hörnet utan andvänd "ctrl+alt+delete" funktionen vilket gör att du avslutar sessionen utan bara dissconnectas som om internet dött. Den gångna turneringen går inte ändra, inte heller din buy-in är troligt. Sådant är livet. God jul! Citera
cassano Postad 23 December , 2005 Författare Rapport Postad 23 December , 2005 Men tat lugnt gubben, jag beklagar att du missat din turnering men att vänta sig ett svar inom 20 minuter dan före julafton så tror jag du är fel ute. Är tveksam på om du får ersättning men du kan väll alltid försöka. Flertal mail ger dig nog inte högre prioritet för det. Sen ska du aldrig stänga av klienten med krysset i hörnet utan andvänd "ctrl+alt+delete" funktionen vilket gör att du avslutar sessionen utan bara dissconnectas som om internet dött. Den gångna turneringen går inte ändra, inte heller din buy-in är troligt. Sådant är livet. God jul! Tja, Jag sitter och spelar en turnering och det fungerar inte. Vad ska jag göra? Supporten är väl 24/7? Även om det är dagen före dagen så kan man väl ändå förvänta sig att få svar, tycker jag iaf. Jag skrev dessa inläggen här så att jag kanske har en minimal chans att få tillbaka buy-in. Att få svar av HeyJohan här hade jag absolut inte förväntat mig (No offense.. Så mkt jobbar inte ens du ) Jag skrev det medans jag " spelade " turneringen bättre att skriva det då än om 2-3 dagar kanske. Jag brukar alltid krysslogga annars när jag startar om klienten.. När jag loggar in igen brukar alltid bordet komma upp, dock inte denna gång. God jul på dig med! Citera
Nidot Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Visst supporten är 24/7 men det kan ju variera på antalet som jobbar då. Hoppas på att du får något bra svar av supporten. Fortsätt klaga, men inte här Citera
cassano Postad 23 December , 2005 Författare Rapport Postad 23 December , 2005 Visst supporten är 24/7 men det kan ju variera på antalet som jobbar då. Hoppas på att du får något bra svar av supporten. Fortsätt klaga, men inte här Japp, inte fått svar än med det kommer väl. Ok, jag ska inte klaga men smålänning som man är vill man inte se ca 400 kr försvinna Citera
HeyJohan Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Hej Cassano, ledsen att du inte fått något svar från supporten. Tycker inte att det är något skäl att säga att det var dan innan julafton. Är det 24/7 som gäller så är det. Om det är så att du fortfarande inte har hört något så skicka mig ett PM. Jag kommer att stänga ner nu för att kolla på Kalle, men tar tag i det senare ikväll. Ha en väldigt mysig julafton! Mvh Johan Citera
Rille Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Är väl självklart att du ska minst ha tillbaka inköpet? Citera
cassano Postad 24 December , 2005 Författare Rapport Postad 24 December , 2005 Hej Cassano, ledsen att du inte fått något svar från supporten. Tycker inte att det är något skäl att säga att det var dan innan julafton.Är det 24/7 som gäller så är det. Om det är så att du fortfarande inte har hört något så skicka mig ett PM. Jag kommer att stänga ner nu för att kolla på Kalle, men tar tag i det senare ikväll. Ha en väldigt mysig julafton! Mvh Johan Hej, jag fick svar inatt. Jag ser nu att jag uttryckte mig ganska klumpigt till supporten. Turneringen var pausad i drygt 45 min skulle jag tro, antar att supporten trodde att det var då jag hade problem att komma in på bordet. Kalle får man inte missa Tack och detsamma! Mvh Marcus Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.