Gå till innehåll

Vad har hänt med min "seat" i €4000 Guarantee?


cassano

Recommended Posts

Men tat lugnt gubben, jag beklagar att du missat din turnering men att vänta sig ett svar inom 20 minuter dan före julafton så tror jag du är fel ute.

 

Är tveksam på om du får ersättning men du kan väll alltid försöka.

Flertal mail ger dig nog inte högre prioritet för det.

 

Sen ska du aldrig stänga av klienten med krysset i hörnet utan andvänd "ctrl+alt+delete" funktionen vilket gör att du avslutar sessionen utan bara dissconnectas som om internet dött.

 

Den gångna turneringen går inte ändra, inte heller din buy-in är troligt. Sådant är livet.

 

God jul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tat lugnt gubben, jag beklagar att du missat din turnering men att vänta sig ett svar inom 20 minuter dan före julafton så tror jag du är fel ute.

 

Är tveksam på om du får ersättning men du kan väll alltid försöka.

Flertal mail ger dig nog inte högre prioritet för det.

 

Sen ska du aldrig stänga av klienten med krysset i hörnet utan andvänd "ctrl+alt+delete" funktionen vilket gör att du avslutar sessionen utan bara dissconnectas som om internet dött.

 

Den gångna turneringen går inte ändra, inte heller din buy-in är troligt. Sådant är livet.

 

God jul!

 

Tja,

 

Jag sitter och spelar en turnering och det fungerar inte. Vad ska jag göra? Supporten är väl 24/7? Även om det är dagen före dagen så kan man väl ändå förvänta sig att få svar, tycker jag iaf. Jag skrev dessa inläggen här så att jag kanske har en minimal chans att få tillbaka buy-in. Att få svar av HeyJohan här hade jag absolut inte förväntat mig :) (No offense.. Så mkt jobbar inte ens du ;)) Jag skrev det medans jag " spelade " turneringen bättre att skriva det då än om 2-3 dagar kanske.

 

Jag brukar alltid krysslogga annars när jag startar om klienten.. När jag loggar in igen brukar alltid bordet komma upp, dock inte denna gång.

 

God jul på dig med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst supporten är 24/7 men det kan ju variera på antalet som jobbar då.

 

Hoppas på att du får något bra svar av supporten. Fortsätt klaga, men inte här :)

 

Japp, inte fått svar än med det kommer väl. Ok, jag ska inte klaga men smålänning som man är vill man inte se ca 400 kr försvinna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Cassano, ledsen att du inte fått något svar från supporten. Tycker inte att det är något skäl att säga att det var dan innan julafton.

Är det 24/7 som gäller så är det.

 

Om det är så att du fortfarande inte har hört något så skicka mig ett PM. Jag kommer att stänga ner nu för att kolla på Kalle, men tar tag i det senare ikväll.

 

Ha en väldigt mysig julafton! :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Cassano, ledsen att du inte fått något svar från supporten. Tycker inte att det är något skäl att säga att det var dan innan julafton.

Är det 24/7 som gäller så är det.

 

Om det är så att du fortfarande inte har hört något så skicka mig ett PM. Jag kommer att stänga ner nu för att kolla på Kalle, men tar tag i det senare ikväll.

 

Ha en väldigt mysig julafton! :)

 

Mvh Johan

 

Hej, jag fick svar inatt. Jag ser nu att jag uttryckte mig ganska klumpigt till supporten. Turneringen var pausad i drygt 45 min skulle jag tro, antar

att supporten trodde att det var då jag hade problem att komma in på bordet. Kalle får man inte missa ;)

 

Tack och detsamma! :D

 

Mvh Marcus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...