Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Haha har aldrig riktigt gillat Chuck Lidell innan men hans min när han får slå hur hårt han vill är ju obetalbar, det märks att han blir alldeles varm i hela kroppen
  2. BL! Skippa nu planerna och möt upp i London för lite slagsmål
  3. Metaddict

    .

    Jo det känns ju så. Ffa hand två Jag gillar din linje i hand ett men det blir gränsfall till att höja turn när han betar så jävla lite tycker jag.
  4. Tillochmed jag vet att han skrivit att han är finsk.
  5. Jag tycker man ska få whinea hur mkt man vill i sin dagbok (så länge man verkligen backar). Dock tycker jag tvärtom, att allt EV-tjat är så jävla meningslöst. Jag hade en skitsession för någon vecka sen där EV-grafen och resultatet nästan var exakt samma. Det visade såklart inte att jag hade en nötfärg mot kåk, en hög färg mot kåk, en nötstege mot kåk och 4-5 höga pocketpar all in preflop mot högre par. Ska jag inte få gnälla då? Värsta är när folk är plus 3-4 inköp men tycker det är hemskt och gnäller eftersom de borde varit 7 inköp upp enligt EV. Finns helt enkelt så mycket annat som påverkar hur man springer. Framförallt om man inte spelar sitt bästa spel
  6. Skrtel :hjärter:
  7. "said Brian Jenkins of Fathers Are Capable Too."
  8. Haha sinnessjuk historia iaf, din brorsa verkar stabil Men erkänn nu, innerst inne var du väl ändå riktigt Hate Eternal-arg för en gångs skull?
  9. Woooow så ballt (not so hidden brag deluxe)!
  10. http://borgatapoker.blogspot.com/2009/01/event-6-pornnipa-pimwong-eliminated-in.html Jahopp, dags att börja plussa ordentligt nu då så man inte får däng för månaden av sin egen tjej. Hade ju inte varit så hett
  11. HAHAHAHAH sökte på UFC 93 på piratbukten men fick upp Cyborg Soldier. Rich Franklin spelar tydligen cyborgsoldaten!! Hur fan kunde man ha missat det? Ska tankas
  12. FIJDAFJAOJIEARNMFN;ADMNF;MA gahhhhhhhh jävla spoilapaaaaaaaaa :cry: Inte sett Prelims.. FINNERAINTAENRFAN
  13. Klart jag sett den redan! Men tack ändå Nästa Affliction har INTE dåliga matcher på papper btw, den lineupen in the octagon istället hade varit ljuvligt Ah ok, märkte bara den dryga onelinern. Jepp, fyrbet är inte alls uteslutet. Precis mot slutet av en session brukar jag bli jävligt riskavers tyvärr så just där tänkte jag aldrig på att fyrbeta utan ville bara se en flop Jag lutar också lite halvt åt att höja flop nu i efterhand. Satt faktiskt och funderade på om jag skulle syna om han pushade turn men han stekcheckade istället Tror nästan jag "måste" syna turn egentligen mot honom. Inte helt säker. ty.
  14. Ok men iaf lite mer konstruktivt svar det här. Områdestips är jättebra, har noll koll. Tack Det enda som är spikat är UFC 95 Har en känsla av att jag kommer ha rätt kul!
  15. ja fyfan lolololol!!!
  16. Mmm fyfan vad man längtar tills det är dags igen Sicka matcher! Gillar både Machida och Silva. Kommer bli ett stort bet på Silva även om Machida är favorit, känns som en klar felbedömning oddsmässigt. Penn är otrolig med men han verkar vara en sån jävla tönt så jag hoppas min älskling GSP mosar honom ordentligt (TIL THE DEATH som idiotPenn säger). Jag kan fortfarande knappt fatta att Coleman egentligen skulle möta Lesnar i sin comeback. FYFAN sån tur han hade att han skadade sig säger jag bara. Palhares har inte världens bästa kondis nä men han klarar ju iaf sig igenom tre ronder utan att få totalt bensinstopp. Jag satt och ifrågasatte hans psyke under matchen men det var ju inte så konstigt att han såg lite tveksam ut ett tag mtp att han fick en spricka i handen redan i första ronden. Och ja, hoppas verkligen att mr MancrushonFrankling aldrig någonsin får döma igen. Jävla retard, tillochmed Franklin själv fick ju en chock. Men Hendo är fan skön, sa bara helt lugnt "it was a little bit off". Du har rätt, 5 ronder så hade sannolikt matchen fått en annan utgång men jag tyckte Hendo vann klart egentligen. Sen får någon gärna förklara för mig hur poängsystemet funkar. 30-27 och två ronder med 28-29 ger ju Franklin fler poäng totalt! Handlar det bara om vem som vann varje rond för sig? Isåfall kan ju alla ha varit överens om att Franklin tog (troligen) rond tre medan två av domarna gav Hendo rond ett och två.
  17. Förresten så var det en mycket bättre session idag. Jag var halvt på väg mot rekord när jag tyvärr blev översetad för tredje gången på dessa två grinddagar. NL800 dessutom. Lite jobbigt men slutade runt $1800 upp. Lär väl bli knappt BE för helgen efter RB. Ingen höjdare men jag har iaf fått in händer nu.
  18. Fi är reg, rätt LAGig och stundtals out of line. Preflop är rätt standard. Flop lär gå att höja såväl som syna. På turn när han checkar har jag bäst hand typ alltid. Jag vet inte riktigt vad jag kan få syn av om jag pushar men samtidigt är det rätt tråkigt att dela ut gratiskort tycker jag. Observera att han inte riktigt har fullt buy in. $3/$6 No Limit Holdem 5 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($729.05) CO ($239.07) Hero (BTN) ($1014.05) SB ($484.31) BB ($739.48) Pre-flop: ($9, 5 players) Hero is BTN 8:spade: 8:heart: 2 folds, Hero raises to $15, SB raises to $60, 1 fold, Hero calls $45 Flop: T:club: 9:spade: 6:spade: ($126, 2 players) SB bets $105, Hero calls $105 Turn: 3:spade: ($336, 2 players) SB checks, Hero
  19. Jannez, har du några tips på prisvärda hotell för en nykomling i London? Ska över om ca en månad.
  20. NU SKA JAG GÅ OCH LÄGGA MIG Grindat röven av mig men varit CPriggat så slutade på ett 2.5K back. Som vanligt när jag återigen försöker spela lite högre iofs. Att det inte blev större back var väl tack vare ok spel, bra koncentration trots 5 timmars grind och en del stora fiskar ute på jakt i dimman. Anledningen till att MrJimmy skrev här är att han i en hand startade en retardbluff mot mig på flop men sprang in i en runner runner stege sin vana trogen. Kul för honom!
  21. Niggah plzzzzzzz det där kan Yngwie göra i sömnen med båda händerna bakbundna. Men visst, gammal klassiker ju Mark Coleman - mannen med konditionen Har sett mycket av honom i min resa genom UFC-arkivet (vackert sagt va?), och när man har sett hur pinsam kondis han hade när han var som bäst blev man väl knappast förvånad av att se hur usel kondis han har nu vid 44 års ålder och 2-3 års uppehåll
  22. Snackade med bodinarn och sa att det var en av de sämsta galorna bettingmässigt på länge tycker jag. Därför jag väntat ända tills nu för att lägga in bets. Velat fram och tillbaka Har betat på Betsson och Ladbrokes tidigare men Lads verkar ha tagit bort UFC så jag kör bara Betsson av ren lathet egentligen. (edit) Nu hade Ladbrokes lagt upp Coleman och Hendos matcher men med sämre odds än Betsson i vilket fall. Alan Belcher är galans bästa odds enligt mig. 3.35 mot Kang som gör debut i UFC och då brukar det vara jobbigt. 400 kronor här. Från början trodde jag på Hendo marginellt mot Franklin men 2.05 lockar fan på Franklin så jag gör för ovanlighetens skull tvärtemot min ursprungliga magkänsla. Trodde först de skulle gå i 185 pounds men det var i 205 vilket jag tror gynnar Franklin några procent. Jag kör en liten trippel på Palhares, Franklin och Marcus Davies. 3.80 i odds. 250 kronor på denna. Palhares är suuuuuperfavorit mot Horn (med ett helt jävla sinnessjukt record på 88-15-5 i matcher, finns det någon stjärna som ens är i närheten?!) Davis mot Lytle är svårtippad, två bangers som ska in och kriga för fullt. Jag tror inte 2.30 på Lytle är ett dåligt bet alls heller! Jag tror inte mycket på Coleman om jag ska vara helt ärlig men jag slänger in 150 spänn på honom mot Rua ändå till 4.5 ggr pengarna, mest för skojs skull. Finns ju fortfarande en chans att han kan brotta ner Rua och få in någon tursam knockout. För övrigt hoppas jag inte du antydde att Yngwie inte skulle vara ett gitarrfenomen!
  23. Kanske vassaste ändå?
  24. Inte många sekunder av detta klipp jag inte har gåshud...
  25. Hej jag heter Yngwie och jag är hyfsad på gitarr
×
×
  • Skapa nytt...