Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Betade lite på kvällens gala (som går live på TV4 Anytime igen tydligen) nu. Eklund, Maia, Stevenson och Gouveia (Betsson). Sen ett minibet på Struve (Ladbrokes) bara för att han är så siiiinnessjukt lång Slängde in litegrann på Neil Grove och Dan Hardy nu också, bara för extra spänning egentligen Satte en dryg hundring på en mastig trippel med Maia, Stevenson och Gouveia till nästan 20 ggr pengarna med. Tycker ni ska rygga den faktiskt, obv en risky högoddsare men Gouveia och Stevenson är verkligen inga nollor så det känns som fina odds. Är bakis och trött nu, måste dra till närmsta Donken och fixa käk, tror galan börjar 17.00 redan!
  2. Metaddict

    .

    Flippar? Vafan är det? Sitt inte och stödda dig förihelvete.
  3. The one and only Rampage. Dock var han så jäääävla skön, precis som man trodde
  4. Metaddict

    .

    Bring it on fisko
  5. Jodå, Kenan hade gjort bort sig...hotels.com var inte på G heller om man säger så! Jag har väntat rätt många timmar i baren men nu blev det iaf äntligen klart. Riktigt fina rum och internet verkar funka bra. Kenan går ut hårt och börjar med att fråga i receptionen om man får ta med tjejer upp på rummet. Sen frågar han om discon och då kommer conciergen och börjar snacka om strippklubbar direkt. Trodde detta var ett fint fyrstjärnigt hotell, inget pimp home
  6. Måste samla kraft att orka gå till receptionen och kolla om det finns en bokning om en månad...lite chips och resterande del av ölen borde räcka hoppas jag.
  7. FMDKJLFJLKFJLKDAJFLKAD JOFIAEJIfje Vägarbeten o nåt stopp i trafiken, 40 pund för taxin och jag kommer äntligen fram till hotellet. Ser ingen Kenan, ber om att få checka in, de känner varken igen hans namn eller bokningsnumret. Jag säger att jag ska vänta. Satte mig i baren och kopplade upp mig. Kollar PMet Kenan skickade till mig en extra gång... Ankomst : to, mar 19, 2009 Avreise : ma, mar 23, 2009 FINN ETT FEL??
  8. Ska tvinga med Kenan till invägningen tänkte jag!
  9. Metaddict

    Rooney

    Eller gräshackarn
  10. Metaddict

    .

    Om du inte kan ta till dig konstruktiv kritik kommer du aldrig bli en bra pokerspelare. Släpp sargen, kom in i matchen, osv osv.
  11. Metaddict

    Rooney

    Pfft, tillochmed benknackan smiskade ju upp dig!1!1! HEHE
  12. glory glory man unitedddddddddd
  13. Du är välkommen! Ska försöka jobba in bilder jag lovar! Bra jobbat Du fick tillochmed in all info jag undrade över, I'm chocked Känns väl lättast om vi möts på hotellet, blir inte direkt lättare att hitta något annat ställe ändå. Skulle tippa att jag är där lite för dig men inte helt hundra än. Bra med måndag! Jag åker också hyfsat sent, tror mitt flyg går runt 18 från Heathrow. Om du flyger med Ryan Air lär du åka från Stansted dock. Idag blev det en liten utflykt till Liverpool faktiskt! Det var väl hyfsat trevligt, men framförallt förvånansvärt billigt. Köpte en snygg skjorta och en vårjacka för 15 pund styck. Sen kostade en hyfsat stor (men extremt smaklös förvisso) hamburgare MED en pint Carlsberg endast fem pund. Annars måste jag faktiskt säga att Manchester känns ordentligt mycket finare och fräschare. Det säger jag inte bara för att jag är United-fan, farsan som håller på Tottenham och inte direkt gillar ManU höll med på den fronten Nu är jag tillbaka i hotellbaren och surfar gratis på Burger Kings bekostnad Åt nyss en riktigt riktigt god middag på en thairestaurang, troligen den godaste Massaman jag käkat. Tog några extreeeeeeeeeeeeeema turistbilder i Liverpool men det vetifan om jag vågar lägga upp dem
  14. Metaddict

    .

    Hand 1: Fold preflop, fattar inte det där. Du har 72o och en TAG går all in. Bara släpp din sketna BB och gå vidare. Kasst spelat! Hand 2: Öppnar aldrig för push där. 3 BB räcker gott och väl. Tänk på hur mycket du riskerar för att vinna en så liten pott. Funderat på att ta coaching eller iaf gå ner i nivå? Rätt jävla stora luckor det här.
  15. Ok ok! Jag sitter just nu sjukt nog och surfar på Burger Kings trådlösa nätverk (!!!) (dessutom såg jag inte ens något BK precis i närheten så jag fattar noll!! ) Hör av dig så fort det händer något så jag vet. Och se till att stanna till måndag mannen Nu är jag i Manchester. Verkar vara en skitfin stad verkligen! Var och käkade på indisk restaurang och sitter nu i hotellbaren och njuter av lite öl med farsan. Det märks att man kommit till England, för i soffan rakt framför oss har något retard somnat med en nybeställd öl på bordet framför sig. Då och då ger han ifrån sig högljudda snarkningar vilket får resterande gäster i baren att brista ut i skratt Imorgon tänkte vi faktiskt ta tåget till Liverpool och se hur där ser ut. Kanske håna lite Poolfans om vi hittar några
  16. Det viktigaste har jag skrivit här nu redan alltså. Var bara om flyg och bokning. Som sagt, boka något av de där tre hotellen direkt och skriv här vad det blev. Om du blir tvungen att åka på söndag MÅSTE du säga det direkt också så jag kan fixa något själv natten till måndag. Jag har mitt vanliga nummer med mig, borde funka. PMar det om du skulle ha lyckats slarva bort det med.
  17. [ ] "Fi" lyckades få in stacken med AA mot KK
  18. Lol, skrev nyss ett argt mejl till dig för att du varit så jävla seg Tyckte alla de där tre verkade grymt nötiga. När det gäller läge vet jag knappt, känns som O2 Arena nästan ligger aningen off? Men jävligt skönt såklart när det är galan, så det jämnar väl ut sig antar jag. Radisson har gratis internet med, ger ju kanske den några procents edge Men vilket som av de tre blir bra, boka du direkt när du läser detta! Boka dubbelrum men var nu noga med att du bokar med två enkelsängar Jag bokade dock precis mitt flyg. Åker med SAS från Heathrow 18.15 på måndagen. Så hade ju varit jääääääävligt bra om du åkte på måndagen med.
  19. Hoppas innerligt att du slipper byta nick till SturedenGule!! Hang in there
  20. Saxat från Manutd.com där kändisar ställer frågor till Sir Alex. What's the most amazing thing you've ever seen in training? Dominic Monaghan, actor (Lost, Lord of the Rings) The most amazing thing is Paul Scholes, in the morning, when a player goes to have a pee at the side of the training pitch and he fires balls from 40 yards right on top of their head! He’s unbelievable. He got John O’Shea about two weeks ago, right on the shoulder, while he was having a pee. He got Gary Neville right in the head and Neville chased him across the pitch!
  21. Angående 54s, det är ju en förmildrande omständighet ja Jag tycker nog 54 är en lite väl låg SC att syna in sig med i vilket fall. Observera att jag inte säger att jag aldrig någonsin hade gjort det själv men jag tycker inte det är bra för det
  22. Hehe sorry. Vi ligger rätt högt i vår range på river efter den sekvensen, så vår motståndare skulle lätta kunna exploatera (utnyttja menar man väl) oss om vi foldar så bra grejer som stege varje gång han gör sådär på river. Men detta är NL200 och eftersom du inte skrev något om fi antar jag att han är någon standard TAG, eller någon som iaf inte gjort väsen av sig. Och eftersom dessa lirare har exakt det de reppar 90% av gångerna, minst, när de checkraisar river, tror jag att man kan vika just av den anledningen. Duktiga aggro spelare kan ju märka om man gör det till en vana att vika starka händer mot riverCR, men om man märker att det börjar hända får man gå mot en mer balanserad approach och helt enkelt inte folda sin stege när ett bakdörr färgdrag sitter. Nu skulle vissa säga att jag har helt fel och att vi borde börja i andra änden. Dvs att inte folda en såpass stark hand som stege här eftersom folk kan exploatera oss då, och sedan isåfall eventuellt börja vika starka händer efter ett tag när vi har märkt att fi har nuts varje gång. Min personliga åsikt är att man på NL200 kan göra som jag säger istället, och räkna med att alla som inte är fiskar eller LAGtards har stål när de checkraisar river. Om man sen märker att de har som vana att t.ex. checkraisa river en massa, eller verkar allmänt movebenägna, får man väl försöka spela mer balanserat och sluta med att vika starka händer, och eventuellt exploatera dem istället (vissa skulle säkert kalla mig åsna för att jag överhuvudtaget tänker så) genom att tillochmed börja syna med lite sämre händer. Dessutom tycker jag att din klena turnsizing gör det troligare att fi har synat in sig med färgdrag. Hade du höjt till pott tror jag, trots att det är NL200 då, att hyfsat många färgdrag försvinner ur fis range och det skulle göra andelen made hands lite större. När du höjer så smått borde det finnas större anledning för fi att trebeta ett set eller typ topp två direkt skulle jag tro, eftersom det blir svårt att få in degen för honom vid syn. Hade du pottat eller liknande tror jag chansen ökar att folk bara tar en syn för att låta dig skjuta river. Jag är inte säker! Dock tror jag att fi är rätt färgdragstung och det i kombination med att folk brukar ha vad de säger att de har gör att jag lutar åt fold river. Om fi var någon skum fisk eller gjorde en massa moves kan du ju bortse från vad jag säger i just denna handen men fundera på det i framtiden
  23. Fick beröm av min naprapat idag! Han tyckte att jag hade en synnerligen dålig rygg för min ålder. Weehoo Eller vänta nu... Känns som han vet vad han gör iaf, förutom de två första extremt smärtsamma besöken har det känts mycket bättre efter varje gång jag varit där och blivit bättre och bättre. Trodde aldrig det skulle kunna vara skönt att få elstötar i ryggen men det är rätt avslappnande Jävligt lägligt att jag känner mig bättre inför min resa iaf. Tror inte jag hinner få igång mycket grind innan jag åker men efter det borde jag kunna hitta grinden igen och göra detta till den pokerdagbok den var planerad att vara Imorrn blir det pokerkväll med ett gäng polare här och på lördag P-Floyd i Helsingborgs Konserthus. Något välkänt (tydligen) coverband med "påkostad ljusshow". Hoppas jag när de tar 350 jävla spänn för en biljett. Det var väl allt...spännande, analysera min range tack!
  24. Flop är fine med AT. Höjer större på turn. River är vi såklart rätt högt i vår range men jag tycker nog verkligen det luktar explofold mot random TAGnisse på NL200 (om det är en sådan). 54s jättefold preflop. Eller trebet. Syn är riktigt dåligt. Sen höjer jag nog hellre flop ja. 97s jättestandard flopspel obv. Preflop försvarar jag inte den handen som standard men klart det händer lite då och då
×
×
  • Skapa nytt...