Mmm det var så sjuka matcher på förhand egentligen, den enda som egentligen var riktigt spelbar var Mir. Jag tror faktiskt spelbolagen gick en hel del back på det oddset. Ska bli så kul att se Mir-Lesnar igen iaf Mir var ju grym ja men Nog så vidrigt gammal ut (har tyckt han sett dålig ut de senaste 2-3 matcherna han ändå vunnit också) så egentligen säger det inte så mycket.
På tal om på väg neråt, Silva kan inte ha mycket kvar att hämta. Jag hoppas iaf nog att 185-ryktet sant, det lär passa hans fysik bättre samtidigt som det bakom A Silva känns jävligt mycket tunnare!
Jag var mest orolig i Evans match, tyckte som jag skrev att Griffin vann matchen fram till slutronden.
Kom förbi London då! Tydligen är Diego Sanchez - Stevenson och Maia mot Chael Sonnen spikade. Om det tillkommer ett fett main event skulle jag nog påstå att det är ett rätt bra kort för att vara i UK.