Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Nej dröjer som tur är. Känns som det varit mkt action på Lads med så det folk spekulerade om här att alla grinders drar igång efter nyår kanske stämmer
  2. Skit du i det? Nä men seriöst heltok sammanfattade det väl rätt bra nånstans på forumet. Handlar typ enbart att ligga steget före alla grinders och försöka hitta de spelbara borden. Sen går det i princip inte att uteslutande köra Prima om man inte blandar typ 4-5 olika nivåer. Om man vill table selecta dvs, annars är det ju såklart lugnt.
  3. Det enda som är uppenbart är väl att du inte kan veta vad jag tänker.
  4. Prima är rätt tråkigt, tycker du ska stanna på ongame
  5. Personligen tror jag Kongo skulle få svårt att ta sig igenom första ronden mot Lesnar. Se t.ex. Evensens senaste match och se hur kass han är. Och "Al-Turk" är inget man berättar för barnbarnen att man slagit. Sen är han inte nära när det gäller vikten för övrigt. Lesnar går nog match i runt 285 pounds Har glömt vad Kongo vägde in på men runt 235 tror jag?
  6. 4-5K kronor. Tror han försökte vara rolig.
  7. Mmm kul.
  8. Och äntligen har de släppt lite matcher till London. http://uk.ufc.com/index.cfm?fa=eventDetail.fightCard&eid=1823 Hoppas bara inte Sanchez - Stevenson ska vara main...
  9. Ehm läser du inte min dagbok ditt retard? Jag ska till London med Kenan83, haka på för fan! Beställde biljetter för nån vecka sen. Dublin är slutsålt sedan länge tydligen så dit hade jag inte åkt även om Henderson-Franklin gör mig upphetsad.
  10. Ryggskott PÅ VÄG TILL GYMET..............kul liv hejdå gymträning en vecka, hejdå pokermål FML misär atrfFrFGV G hy JJIJU7ISTISM ZSMASkutsituiu
  11. Mmm det var så sjuka matcher på förhand egentligen, den enda som egentligen var riktigt spelbar var Mir. Jag tror faktiskt spelbolagen gick en hel del back på det oddset. Ska bli så kul att se Mir-Lesnar igen iaf Mir var ju grym ja men Nog så vidrigt gammal ut (har tyckt han sett dålig ut de senaste 2-3 matcherna han ändå vunnit också) så egentligen säger det inte så mycket. På tal om på väg neråt, Silva kan inte ha mycket kvar att hämta. Jag hoppas iaf nog att 185-ryktet sant, det lär passa hans fysik bättre samtidigt som det bakom A Silva känns jävligt mycket tunnare! Jag var mest orolig i Evans match, tyckte som jag skrev att Griffin vann matchen fram till slutronden. Kom förbi London då! Tydligen är Diego Sanchez - Stevenson och Maia mot Chael Sonnen spikade. Om det tillkommer ett fett main event skulle jag nog påstå att det är ett rätt bra kort för att vara i UK.
  12. Tack desamma Hade tänkt pressa in händer idag för att hålla uppe takten och inte halka efter direkt men jag är helt slut. Somnade nog inte förrän halv sju imorse och fick sen inte ens mina superviktiga 8 timmars sömn. Har hållt min dygnsrytm helt ok men så fort jag börjar grinda så tog det 3 dagar sen var allt förstört. Jag måste verkligen få bort denna ovana DIREKT annars kan jag glömma att komma i närheten av 70k händer.
  13. Hehe snyggt
  14. Hahaha blev du våt nu
  15. Fan, trodde den första var nån skön black metal du hade hittat
  16. Jävligt imponerande resultat hursomhelst!
  17. Men shahin för fan skärp dig nu och gör som farbror Meta säger Börjar det göra ont sådär kommer det bara bli värre.
  18. Ca 5500/70001. Idag flöt det inte riktigt på lika bra som tidigare men jag spelade istället bättre igen så det jämnade väl ut sig Hade en KK mot AK för ca €900 totalt och en TPTK mot set i trebetad pott för ca $1400 så jag är jättenöjd med ett plus för dagen. Varit och gymmat idag med och ätit en väldigt god middag i hemmets trygga vrå så kunde väl varit en sämre dag ändå Hade sällskap här av en polare och även om inte han grindade utan satt och pillade på sin dator rent allmänt så är det fan rätt skönt att ha sällskap när man sitter mitt i den mörka vinternatten och klickar på massa knappar. Bara att ha någon att kunna säga "åh här är det en stor pott" till på Thuritz vis lindrar ju ensamheten! Nu har jag suttit här och försökt komma på vafan det var jag tänkte på men det går inte så bra...får återkomma
  19. Ehm vet inte hundra om du levlar men höj pre, höj flop, höj turn. River är väl ok Oj kollade inte så noga, höj tillbaka river, du har kåk!!
  20. Trodde verkligen det handlade om aktieportföljer... Aja GL!
  21. Haha jag bryr mig inte det minsta lilla om dart men fick fan ändå lite rysningar av det där första klippet
  22. Man kan ju alltid hoppas!
  23. Checka bakom då. Jag gillar iaf inte direkt ett litet bet med så meningslöst lite pengar bakom var det jag menade
×
×
  • Skapa nytt...