Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Hehe jag tror också på mig själv Tack annica!! Tror en hederlig benspark gör mer ont än att bli lite strypt Men jepp så kul vi ska ha det Har du tänkt mer om Manchester? Känn ingen panik, antingen åker jag dit själv eller så övertalar jag farsan, han var rätt sugen Haha visst fan! Fixar vi sen
  2. Iofs handlar väl tråden om Chocolate men FYSATAN så kass Ong Bak 2 var :(
  3. Bara ett PSB kvar på turn så jag orkar inte spela som du gör (och jag är ändå ett fan av små betstorlekar i trebetade potter. Degar nog bara in rakt av men jag har inte jättemycket emot att checka bakom faktiskt.
  4. Haha, jag hade nyss klivit upp ur sängen klockan ett på eftermiddagen en dag (är man degen så är man) när de ringde på. Först stod ena kärringen och glodde i rutan vid sidan om ytterdörren, sen när jag öppnade frågade de om jag var sjuk eftersom jag var hemma! Ska väl dem ta och skita i? FJAjfkadjfkadjfadjklkrjkjehovarövhålJAFJKDHFarieklm
  5. Nädå jag ska verkligen slita dem med hälsan. Ångest över hur slö jag blivit igen senaste tiden så jag tror detta ska kunna gå Tyckte jag såg nåt om rekord för dig, grattis isåfall.
  6. Hm märker att jag inte skrivit om nyår. Jag valde rätt natt att göra comeback på pokerborden iaf, det var semifiskigt... Döm nu inte ut mig för att jag grindade på nyårsafton Jag hade planer som blev inställda väldigt sent av rätt korkade skäl och hade redan tackat nej till att åka till Malmö med i princip hela mitt umgänge. Malmöfesten var totalt överbefolkad och den enda jag umgås litegrann med som var kvar i HBG skulle på parmiddag. Jag hade eventuellt kunnat dra dit efter middagen men då är fan valet att stanna hemma själv jävligt enkelt! MÅL januari 2009 Rekord Jag planerade länge att sätta 100K händer som mål eftersom det känns som en magisk gräns litegrann, men ju mer jag tänkt på det desto mindre bra idé tycker jag att det är. För det första skulle jag sannolikt misslyckats, speciellt när jag bara spelat några enstaka sessioner över ca tre månaders tid och nu ska starta upp. Dessutom finns det faktiskt en risk att man bränner ut sig om man ska nöta SÅ mycket ensam hemma i mörkret och vara uppe till 4-5 varenda jävla morgon. Sen tänkte jag 80K händer ett tag men det finns ingen som helst anledninga att sätta just den gränsen. Nu har jag satt målet till det väldigt rättframma "spela fler händer än någon tidigare månad och plussa mer totalt än någon tidigare månad". Jag spelade i början av förra året ca 70K händer en månad när vi bolagade. Detta var med ganska tajt schema och jag tyckte det var seeeegt nog. Så målet är helt enkelt att spela fler händer än det. Om jag lyckas är det verkligen inte orimligt att jag slår mitt tidigare resultatrekord som för övrigt är relativt lågt då jag varit på tok för slö Jag tror inte jag kommer uppdatera resultat förrän vid månadsslut eftersom jag sjukt nog blivit lite vidskeplig Antal händer ska jag dock försöka uppdatera varje dag. Inatt spelade jag ca 2500 och jag tror att jag fick in ca 11-1200 på nyårsafton så vi säger så länge: ANTAL HÄNDER I JANUARI 3650/70001 Wish me luck för jag behöver det verkligen
  7. Grosshandlare
  8. Du skulle ha lagt in en lolcat så hade det varit lungan!
  9. Mm har väl en del med det att göra trots allt, att man varit i närheten själv och får "kunde lika gärna varit jag"-vibbar nånstans i magtrakten. Hög volym har de fan överallt Hur säkerheten är vet jag inte, jag har trots allt inte varit på så jättemånga klubbar i ***. Bara att hoppas att de drar lärdom av detta. Tyvärr är ju korruptionen ett problem som är mycket svårare att lösa. Betalar man bara rätt personer kan man fuska ordentligt med säkerheten. En sak som inte har med detta att göra men är rätt sjuk är att Gulliver Khaosan på min senaste resa fick stänga ett av biljardborden två kvällar för att någon hög polischef fick för sig att han skulle lira med nån homie...sjukt, mycket sjukt. edit: Kom på igen att förkortningen för Bangkok censureras av någon outgrundlig anledning.
  10. Jag har en stor klump i magen nu. Fick det igår när jag såg det. Så många döda som säkert kunde ha levt om de bara haft en eller två nödutgångar. Har vissa tankar som jag inte ska dra här just nu, det kan faktiskt hända var som helst (se bara Göteborg) Jag tror inte någon jag känner har varit där men ändå berör det mig så jävla mycket mer än om det hade varit i exempelvis Vietnam eller Kambodja. Jag har aldrig ens varit på denna klubb heller så egentligen borde man nästan känna likadant så länge man själv inte är inblandad. Men det är väl klart, Bangkok är ju väldigt speciellt för mig. Kan inte göra så mycket mer än att hoppas att det räcker såhär och de som är skadade inte också avlider. Någon nytta gör det verkligen inte men whatever jag säger det ändå: RIP Snackar om diskobranden i Bangkok om ni inte kopplade. Läs t.ex. här http://www.thaivisa.com/forum/Fire-Santika-t232984.html eller på aftonbladet.
  11. Men vilken sjuk jävla avslutning på ett synnerligen hemskt år för Thailand. Var ju verkligen "pricken över i:et" det här. Fyfan.
  12. No more bonusar av den kalibern nä
  13. Var en dag för sent ute för att få signa upp för Expektbonusen. Tilt
  14. Visst fan, beställde nyss biljetter till UFC 95 i London!! Så jävla exalterad jag ärrrrrrr. Blir bara jag och Kung Kenan83 men det ska nog funka, bra att ha nån klen mes att öva lite chokes på Ska börja se över hotell i London och biljett till United Fulham med. Hittade på nån sida för ca 3K svenska med fint hotell och matchbiljett. Del i dubbelrum dock, får se om jag hittar sällskap dit. Flyg lär vara lugnt, finns t.ex. Köpenhamn - Manchester för en tusing ungefär
  15. Missade detta i min entusiasm över UFC och grym tipskväll Grejen är att jag alltid varit väldigt stark i magen. Tyvärr är det det enda då jag är rätt klen i resten Men försöker köra tungt där med. Nu blir det ju iofs bara just lutande crunches som verkligen blir tungt belastad och den övningen tycker jag är rätt svårt att göra "fel" i. Cable crunches är lite värre men där kör jag ju nu 10 reps åt varje sida istället så blir inte så farligt hög belastning. Jag har aldrig haft mer än ett år oavbruten träning och det var en gång. När jag väl är inne i det kör jag alltid överseriöst men sen räcker en skada för att jag inte ska komma igång igen Men nu är det nog annorlunda känns det som, mår så sjukt mycket bättre av gymet verkligen. Det jag vill komma till är NEJ, har inte så bra stats
  16. LOL, tack för editen, jag började bli jävligt orolig först Jag var kanske oklar, menade delen om att man bara får vara där 90 dagar inom en 180-dagars period. Hur man ansöker om turistvisum har jag lärt mig Jag är i Sverige juuu...blir nog inte det så kallade LOS förrän april!
  17. Tänk på mig då som faktiskt kollade Dexter på Canal Plus och fick vänta en vecka mellan avsnitten Som sagt, alla med känningar i musarmen ska köpa en Evoluent, punkt! Nu ska jag inte tjata mer om denna revolution
  18. Det är som en mus man vrider 90 grader åt höger så man slipper vrida på handleden och få musarm. Trust me, sjukt bra grejer.
  19. Jag blir hånad varje gång någon ser min sån här men det är lätt värt det. Fick mer och mer ont i handleden och började bli orolig för ca 2 år sen när jag beställde denna och typ 4-5 dagar senare var all smärta borta. http://www.pricerunner.se/pl/110-913540/Moess/Evoluent-Vertical-Mouse-3-Black-priser
  20. Inte för att vara gnällig men orkar du leta upp källa om 90/180?
  21. Underbar tråd
  22. Du har ju redan heltoker, vad ska du med ännu en jävla apa till? :mrgreen:
  23. Nu vågar jag inte längre
  24. Jag hade eventuellt kunnat tänka mig Marienlyst nån gång
  25. Metaddict

    .

    Hehe ja därför jag var noga med att lägga in mitt "no offence" för det handlade inte om någon slags diss alls, bara en förundran över diskussionsämnet
×
×
  • Skapa nytt...