-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Glory fucking Glory Man Uniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiited
-
Jag undrar bara en sak...vilka nivåer kör du på?
-
Ja för det är ju så många seriösa kommentarar på youtube Haha, även känd som "metaddict datorn"
-
fyp
-
NL€50 - AK suited.
Metaddict svarade på tw3R ämne i Texas NL Cashgame Lowstakes (max $2-$4 / 10-20 kr)
Du runkar o skriker PUSHELIPUSH min vän -
Men SLUTA upp med att rekommendera Never Back Down!!!!!!!!!!!!!!!
-
Torr rainbowflop talar ju för check IMO. Checka tillbaka turn känns väl än mer givet mtp stackdjupen.
-
Hahaha missade att jag var omnämnd här Hedrande att jag fick ge namn åt datorn jag hittade!
-
Usch vik pre. Hemskt. Sen brukar jag säga att man inte kan vika TP i trebetade potter men här...känns som rätt lätt vik river. Med så överstort bet får vi alldeles för dåliga odds när vi bara slår en bluff.
-
Och nu pratar Shogun om hur extremt mycket respekt han har för Coleman osv osv osv. Deras gamla bråk känns rätt fejkat då Jepp klart Palhares är en BJJ-snubbe men jag tror inte hans standup är såååå kass ändå. Hyfsad fördel att vara bra brottare och hålla det stående om man säger så, menade inte att Hendos vinst skulle vara såvärst relevant för matchen mot Franklin, bara att jag tror Hendo har mycket krut kvar. Därför det är så kul med UFC-betting, man vet verkligen aldrig hur det kan gå
-
Bra som vanligt, svarar djupare sen nån gång (PMar min msn förresten). I början är UFC enligt mig rätt intressant/underhållande för spektaklet i sig och alla sjuka grejer. Första 10-12 galorna är fightingen i sig urusel. Sen blir det bättre och bättre och de börjar få in några av legenderna att slåss. Sen märker man att sporten hade problem, blir massa galor utomlands som är rätt tråkiga (bl.a. tre stycken i Japan som är meningslösa till 80%). Sen tar Zuffa över inför UFC30 och HELVETE sån sjuk klasskillnad det blir direkt. Produktionen, nivån på fightingen osv. Jag fick sån sjuk respekt för White (även om han ryktas vara ett stort rövhål) och grabbarna. Jag vet inte ens vafan de gjorde men plötsligt har de en dubbelt så stor arena som är helt fullsatt istället för en mindre med massa platser över. Det blir så tydligt direkt att det är dem som tagit MMAn till nivån den är på nu. Vissa av galorna jag sett nu, runt UFC35 har sjukt nog ibland bättre matchups overall än de senare galorna Har du inget att göra tycker jag absolut att du ska tanka från 30 och framåt iaf.
-
Hehe, har aldrig varit nån som kan ligga i sängen och slögrinda. Måste koncentrera mig för fullt, jag är för kass
-
Mehhh, normalt att detta dyker upp på youtube som relaterat Hej ladyboy...
-
http://www.thaivisa.com/forum/Policeman-Cheats-Bt12-Million-Tra-t234602.html Kanske var denna fina människa:
-
Tror inte du anar hur dåliga 08or brukar vara på danska Men spis lort, det var lite humor faktiskt det får man ge dansken
-
Exakt vad uppgraderade du? Bara resan härifrån till Thailand? Runt 5K kronor iaf. Funderar på att testa nästa tripp.
-
Nä jag orkar fan inte. Så sjukt trött konstant. Tiden i Thailand har iaf fått mig att inse att det är det jävla klimatet och mörkret här som gör mig så jävla seg, trött, nere och apatisk. Det enda som håller mitt humör uppe här är att pallra mig iväg till gymet ofta. Easy as that.
-
Pokermässigt gick luften ur mig när ryggen pajade exakt när jag hade fått in rytmen igen efter uppehållet. Jag funderar på att räkna in motsvarande antal dagar i februari till januari och ha kvar samma mål. Annars kommer jag inte kunna motivera mig nu när målet annars är kört. Dessutom jag sjukt trött och seg av att inte kunna träna eller göra något vettigt och bara ligga i soffan hela dagarna. Tack Gud för Voltaren för övrigt, enorm skillnad mot tidigare gånger det hänt. Jag tror jag ska få in några händer nu och se hur det känns. Eventuellt. Kanske. Om jag orkar...
-
Det sägs att det blivit bättre ju så man kan inte veta säkert innan han testats av någon av högre kaliber än Evensen (LOL) och Turk. Men som sagt, tror han ligger i lä
-
Skjuter upp att svara på dina inlägg ibland eftersom de är så långa och seriösa (så då måste jag samla energi att göra likadant) Personligen tror jag på Henderson. Det känns som Palhares är underskattad (SJUKT kul det ska bli att se honom mot Jeremy Horn snart) och Hendo dominerade mer eller mindre. Men styles make fights jag vet. Jag hade hoppats att Hendos förluster mot Rampage och Spider skulle göra att Franklin skulle bli oddsfavorit men så var inte fallet. 2.0 på Franklin och 1.74 på Hendo på Betsson. Om jag kommer spela på den blir det inte många kronor hur jag än väljer. Även om jag som sagt tror att Hendo har en del kvar att ge så kan man vara hyfsat säker på att ingen av dem kommer bli bättre och bättre. Vad tror du själv? Får erkänna att jag aldrig ens sett en Pridegala. Jag föredrar definitivt en bur mot ring pga alla avbrott när någon hamnar utanför ringen men när jag betat mig igenom alla UFC tror jag att jag kommer försöka få ner en jävla massa Pride med Sjukt nog har jag hunnit till UFC 36 nu! Jag hoppas innerligt att Spider går upp till 205 så 185an kan sluta vara så sinnessjukt spänningslös. Mmm Maia är underhållande Tyvärr ska main event bli Sanchez-Stevenson om jag inte skrev det. Ryktades om att den skulle vara co-main bara men så blir det nog inte. Lite trist. Men det vägs upp av att jag får se Per Eklund live i London! Och sen är det Bielkheden i UFC96 två veckor senare. Oddsmässigt var det enligt mig ett löjligt odds i 3.3 på Thiago Silva mot Machida i UFC 96 (gryyyyym matchup för övrigt). Machida är kanske det "mindre" namnet som imponerat mest på mig inom hela MMA. Han hade haft titelfight för längesen om han inte varit så...ja, tråkig... 3.25 på Alan Belcher mot nyförvärvet Denis Kang i UFC 95 känns värt med. Jag vet inte mer om Kang än hans grymma rykte men Belchers muay thai lär vara på stark uppgång. Dessutom är det jävligt vanligt att folk underpresterar i sina UFC-debuter. Småkomiskt att Coleman gör comeback i UFC. 3.7 i odds är väl ok på en så bra brottare även om det känns som Rua vill smiska upp honom ordentligt
-
Lite väl stort turnbet i hand ett tycker jag. Sen måste du verkligen donka större på både flop och turn i hand två IMHO. Som spelat måste man väl stationera ner river men jag skulle nog inte direkt sitta och runka över det. Jag går nog för CRAI river istället dock. Men knappast några jättemisstag, upp med det på coolerlistan.
-
Posta de stora händerna om du vill. Väldigt sällan jag sett stora potter på Lads NL400.
-
Det är rätt, se det positivt. Du kunde ju varit Blom Hang in there bro!
-
Ja mars ut tror jag, tänkte samma sak. Att de bör betyda att det inte är dags för sammanslagning. Tänkte även "WOW" när jag såg racen, sen visade det sig att de tar bort RB och ersätter med detta...Dock med tillägget att om summan man nu får blir mindre än den hade varit med RB så får man dubbla mellanskillnaden. Antar att de räknat noga på det.
