Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. 3 sovrum, vardagsrum och kök. Är ju enbart läget som håller det så prisvärt.
  2. Std på B2B har jag hört. Dock helt meningslöst att ha någon annan 5betsize än push.
  3. 10 miljoner visningar nästan. Hurihelvete????????????
  4. Pfft, gayh imo! Snubblade in på denna efter din roliga länk, sjyssta movez
  5. Jag är bara kaxig på internetforum, vågar inte IRL Bögskämt stämde nog dock in hyfsat bra
  6. Han var extra passiv med så BF stämmer ännu mer. Dessutom skulle han aldrig slå om ett floppat tvåpar heller men nog inte vika det på river. Han hade AJo och kunde alltså ha i princip alla drag. Tror iofs det är halvnära ändå på river, han viker alla stegdrag och synar eller CR med färg. Det han synar med som jag slår är på den rivern nog ändå bara tvåpar. Troligen alla tvåpar mtp hans stats och att han antagligen var full men jag är inte helt säker. Jag borde aldrig ha dragit igång liret igår ens i vilket fall, var sjukt trött efter sen livepoker med en del öl på fredagkvällen (*host* seger och femte raka ITMen där *host*). Som tur var insåg jag det fort och stängde ner efter typ 200 händer med ett plus på $1K, efter att ha turat in två stegar och en halvstack med AA
  7. Bordets fisk. River ger mig tvåpar men ärligt talat, är den så jävla rolig egentligen? Eller är det direkt dåligt att inte värdebeta? $3/$6 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($701.02) UTG+1 ($525.45) CO ($651.00) Hero (BTN) ($1191.00) SB ($744.05) BB ($1640.05) Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is BTN T:club: K:heart: UTG calls $6, 2 folds, Hero raises to $24, 2 folds, UTG calls $18 Flop: 9:club: 8:club: T:spade: ($57, 2 players) UTG checks, Hero bets $44, UTG calls $44 Turn: 4:heart: ($145, 2 players) UTG checks, Hero bets $111, UTG calls $111 River: K:club: ($367, 2 players) UTG checks
  8. Undra hur länge bilderna är kvar Det är iaf min absolut favoritpokerspelare
  9. HEHE Tydligen verkar Bögendy ha slutat vara nit, så jag tror du klarar det!
  10. Hehe ja varför inte. Själv har jag inte en aning hur man skulle lösa det men dyker det upp någon bra lösning är jag intresserad iaf.
  11. Dark T, bra jobbat Tänkte att Hate Eternal skulle vara liiiite väl hårda... SymphonyX är lite lagom kanske
  12. Nä det såg faktiskt rätt najs ut, det får jag ge dig! Men Oakwood är kult 75K betalade vi för en trea där, men den var nog ungefär samma storlek som din tvåa då.
  13. Underbart inlägg OZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!! Litar på dig angående de filmer jag inte sett på listan då och får ta tag i det
  14. Jag hade iaf inte börjat strula med betalning och försöka undvika det, plötsligt sitter du i skiten då.
  15. Cbeta 100% på den floppen är vidrigt dåligt bara så du vet Hur många bättre händer ska du kunna ha på river efter den sekvensen? Nog för att jag inte tror folk kan värdebeta light på NL25 men folk lär iaf kunna värdebeta en dam när det ser ut som du har någon A-hög, tia eller pocketpar. Ja precis, bet/fold. Säg 4 eller något och räkna med att få syn av alla damer, några konstiga tior, några A-hög och säkert en del andra skumma händer. Det lär krylla av folk på nivån som betar såna händer med SDvärde på turn utan att tänka på varför och sen aldrig någonsin foldar dem på river. Värdebeta, värdebeta, värdebeta. Om det går, nu slapp du ju iofs Tycker du spelade handen bra. Skriv note på att fi säkert har stål när han pottar river
  16. WP, syna nu river. Jag betar river om han checkar där.
  17. WTF, vem bor ända ute i den tråkdelen av Bangkok men INTE på Oakwood?
  18. Skitbra spel om man vet att man alltid träffar ju.
  19. Jo var ju ungefär så jag menade. Blir så trött när folk tycker till om att man absolut inte ska kunna sitta hemma en helg och "jobba" eftersom det är nördigt och man borde dra ut och göra exakt som alla andra
  20. Metaddict

    .

    Slår nog om flop. Vik turn om man orkar tror jag fan...
  21. Om man sköter kosten hyfsat är nog 2-3 månader med enorma framsteg rätt normalt innan det börjar lugna ner sig. Och en på det...
  22. En av de sjukare händer jag sett tror jag
  23. Kan ju vara för att det vårt "jobb" och för att det fantamig nästan handlar om lite yrkesheder att ta smällen och "jobba" som hårdast när vi har störst chans att öka vår lön. Finns så många fördelar med det "jobb" vi har valt. Det finns även nackdelar, men om man ska börja gnälla för att folk faktiskt biter i det sura äpplet och skiter i att supa sig dyngrak, paja kroppen (samt hela lördagen eller söndagen) och fylleragga på massa uppnosiga hoes så tycker jag man är fel ute. Bara grymt att folk uppoffrar sig litegrann och kör på. Dock skriver jag detta smått onykter efter en helkväll med livepoker och Buzz med polare
  24. Hehe bodinarn skickade denna...hyfsad knockout
×
×
  • Skapa nytt...