Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Hm du är skum n_p var det där i mitten iaf
  2. Om du genomför det där förslaget får du fan skicka dig själv till psyket. ORKA!!!!!!?
  3. För mycket poker och för lite mode här nu. Vad blir hett till våren och sommaren? Trender osv!
  4. Ska du börja på boxning på riktigt? Om ja, kan du inte ge heltoker en fet smäll från mig då? Tänkte bara tipsa dig om att Fight Night 17 är ute nu om du inte redan visste det (vilket du nog inte gjorde). Tankar just nu, rätt hyfsat fight card för att vara en fattig Fight Night. Jake Rosholt såg jag i WEC för ett tag sedan, med lite utveckling kan han bli RIKTIGT giftig framöver!
  5. LITE full var det ja... Nä jag har inte fixat hotell eftersom jag har väntat en vecka på att du skulle kolla upp det. Jag har ju inte en jävla aning så isåfall bokar jag nog det min irländska polare tipsade om. Kul att du fixar VIPpass på strippklubb men inte orkar kolla på några hotell Idag kom United undan med blotta förskräckelsen måste man nog säga, det var inte direkt den bästa matchen vi gjort på länge om man säger så. Men tre poäng var det viktiga, puss puss till Giggs
  6. Metaddict

    Rooney

    Vilka händer kallsynar du fyrbet från BB med?
  7. Värdeshove om han checkar (vilket han verkligen borde fattat att han skulle ha gjort)?
  8. Metaddict

    .

    43s fold pre. T8o är en väldigt kall hand att fyrbeta med. Sjuk fortsättning på handen måste man säga.
  9. Om jag nånsin skulle vara med på en MMA-gala skulle min entrance se ut såhär!
  10. Enda levlingen här måste väl ändå vara att fembetfolda TT.
  11. fooooooooold
  12. Bara retades lite, tror inte det skulle vara omöjligt att ta reda på om man verkligen brydde sig
  13. Sture, tanka UFC 51 och du kommer bli på bättre humör. Tito Ortiz lyckas få BÅDE Chuck Lidell och Ken Shamrock att springa in i the octagon samtidigt och försöka slåss med honom. Sjukt underhållande! :mrgreen: Trots att jag är "new school" måste jag nog fan säga att det var bättre förr
  14. 2 raka politikersvar där, starkt jobbat...Det där listade jag ut för längesedan, men tack ändå
  15. Hmm är lite sugen på att köpa denna till min tjej http://ufcstore.seenon.com/detail.php?p=83789&v=ufc_ufc_womens&SESSID=053560b8a4854c4946992095965c51c9
  16. Även om du spelat jättetajt och höjt en enda hand på ett flertal varv?
  17. Hmm det var inte mycket till svar. Provar att omformulera frågan då. Ungefär hur mycket tjänar dem som tjänar bäst i superettan? Och ungefär hur mycket mindre tjänar dem som tjänar sämst? Tycker det är intressant att veta vad en svensk fotbollsspelare kan tjäna. Är själv gammal Högaborgare, inte för att det har med saken att göra
  18. FYP
  19. Gör fortfarande mer ont i ryggen än innan jag gick till naprapat men jag har fått enormt mycket bättre rörlighet så jag är hoppfull och litar helt på att han vet vad han gör. Orkar fortfarande inte sitta rakt så länge så det har inte blivit någon poker dock Tror jag ska kunna köra igång så smått snart iaf. Börjar bli dags igen minst sagt.
  20. Hoppas du blir rik igen så du kan göra Thailand osäkert ännu en gång
  21. Då har du inte sett röntgenbilderna på min visdomstand Lycka till att slå ut den, tillochmed en fisk som jag såg väldigt tydligt att den inte är som den ska. Den förra jag drog gjorde jag först två försök med hos en vanlig tandläkare, fick inte ens bedövningen att funka Rock 'n Rolla var rätt cool för övrigt! Samma Guy Ritchie-historia ännu en gång egentligen men vafan det får man väl ta. Det jag gör bäst annars just nu med min rygg är att ligga ner, så jag har (om möjligt) höjt tempot med UFC nu Kollar just nu på gala nummer 50 så tyvärr har jag snart tagit mig igenom alla edit: dessutom är du en liten gay så jag tror inte du hade kunnat slå ut min vänstra framtand ens
  22. Superettan var det va? Ungefär hur mycket tjänar man där? Med "ungefär" menar jag att du ska ta screenshot på ditt löneutdrag och lägga upp omedelbums!
  23. Och så blir det ett andra besök på käkkirurgen någon gång för att dra ut en retarderad visdomstand. Var hos tandläkaren igår, han skickade remiss. Det är tydligen upp till ett års väntetid på käkkirurgen. Verkar vettigt!
  24. Jag tycker att du borde gulas bara för att du ens nämner den. Du hade kunnat slippa om du bara hade postat några bilder på den sinnessjukt vackra tjejen i filmen.
  25. Hoppas du gular och att sture sen pissar på dig för att göra ditt liv ännu värre!
×
×
  • Skapa nytt...