Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Metaddict

    .

    Alltså, jag gillar Okocha så no offence mot honom verkligen men han har knappt slagit NL200 och NL400 på iPoker innan och nu sodomiserar han plötsligt SVS med 200BB. Och ni börjar diskutera om han kanske borde spela på någon site med hög RB istället
  2. Lederer?! What
  3. Trodde också att Tiger var thailändsk men det är den faktiskt inte. Annars håller jag med om att den hade varit etta på listan, absolut min favoritöl Ett annat tips som inte heller är thailändsk men brukar gå att köpa (iaf i ***) är Beer Lao! Tycker den har en hyfsat annorlunda smak, den känns ovanligt frisk och nästan lite åt det fruktiga hållet. Personligen är jag inte alls glad för Chang och skulle nog hellre dricka Leo men Singha hade absolut varit valet om jag tvunget skulle dricka Thai. Ibland blir min tjej sur på mig om jag dricker för mycket Beer Lao och säger åt mig att stötta Thailand istället edit: Ehh moget att censurera standardförkortningen av Bangkok?
  4. JAG ÄR ETT GENI
  5. Kan man ta tillbaka betet på Evans? Börjar gå över till south paw redan halvvägs in i första ronden. Får hoppas på en Lidell-repris för det här kommer han inte ta över fem ronder...
  6. Jag är ett geni :mrgreen:
  7. JOBBA MIR!!!!! Men fattar nån varför han knockar ner Nog och sen släpper upp honom igen??? Jag blir nervös...
  8. Min favorit Matt Hamill såg jävligt trött och seg ut men snyyyyyyyggt kroppsslag i andra Inte ofta man ser nån bli "knockad" av ett sånt! För övrigt ser UFC-spelet SINNESSJUKT ut! Blir så äckligt sugen
  9. Mmm han är så skön och en legend, jag håller verkligen med. Kände likadant när jag spelade mot Couture men den gick också in så jag får väl gråta hela vägen till banken
  10. LOL, Evensen går in och skämmer ut hela Norge. Igen
  11. SPOILERVARNING för UFC 92 på resterande inlägg inatt! 1/1 på tipset än så länge. Förvånansvärt avvaktande start på Silva/Jackson men den där knocken slår nog fan tillochmed Evans knockout av Lidell! Jag blev fan orolig efter ett tag, tog riktigt lång tid innan Silva rörde sig överhuvudtaget! Bär egentligen emot att ha pengar mot en legend som Silva men wtf riktigt kul är det
  12. "Hej och välkomna till UFC 92! Nu tar vi reklam"?!?!?! Aja, JOBBA MIR!
  13. Hehe riktigt gött är det ja! Ok, här kommer det Jag vet att många brukar köra fler reps för just magen än övriga muskelgrupper men jag gillar att köra rätt tungt här med så jag försöker ligga runt 10 reps och tre set. Börjar med vanliga crunches fast i sån där ställning där man fäster benen och kan ändra vinkeln hyfsat mycket. Orkar inte leta upp hur ställningen ser ut men ni fattar nog. Rörelsen ser ut såhär iaf: http://www.exrx.net/WeightExercises/RectusAbdominis/WtCrunch.html Jag brukar lägga en vanlig viktplatta på bröstet ända upp mot hakan här då det blir på tok för lätt annars. Nästa övning har jag precis börjat köra och hade idag mitt andra pass med den. Riktigt jävla jobbig och hemsk skulle jag vilja påstå att den är. Klarar inte mer än två set med nior här i nuläget... http://www.exrx.net/WeightExercises/RectusAbdominis/WtHangingLegHipRaise.html Sist kör jag cable crunches fast "twistade". Siktar vänster armbåge mot höger knä och försöker avsluta nedåtrörelsen precis innan jag når knäet. Kör varannan sida och ca 10 åt varje håll, så totalt 20 reps. Tre set här med. Har inte kört denna övning tidigare heller men även denna är vidrigt jobbig. http://www.exrx.net/WeightExercises/RectusAbdominis/CBKneelingCrunch.html Har mitt magpass tillsammans med lår och kör varannan övning för att inte avlida av magkramp Har aldrig haft sån träningsvärk i magen som av detta pass men bara kört det två gånger så får väl återkomma med resultat. GL
  14. Jag är ruskigt trött och börjar få huvudvärk så jag är lite arg över att TV4 Sport visar årets UFC-gala. Den börjar klockan 4 och är slut vid 7 så det blir en jävla pärs om jag ska klara det men jag har laddat upp med cola och popcorn. Hade varit kul att se en gala live på TV som uppvärmning inför England (om det inte blir rusning och biljetterna tar slut innan typ måndag då vi tänkte beställa). Fortfarande inte grindat men det börjar närma sig nu tror jag Har äntligen kunnat sova normalt de senaste dagarna så jag känner mig mycket bättre. Till mitt försvar hade hade jag faktiskt tänkt grinda ikväll men en polare ringde och jag var ju inte sen att hugga så jag slipper göra comeback på pokerborden Kollade på lite metalDVD och käkade på Max, så verkligen lugn kväll. Blir tröttare och tröttare medan jag skriver, fan vet om jag orkar med UFC
  15. Eh, du är ju verkligen dum på riktigt
  16. Ah, underbart att glida in på gymet halv sex en lördag kväll efter julhelgen Inte direkt lång väntetid mellan övningarna... Har för övrigt fått ihop ett riktigt grymt magpass om någon mot förmodan skulle vara intresserad
  17. Ear Planes is the shit för övrigt! Finns på apoteket. Jag sätter mig inte på ett flyg utan dem. http://www.earplanes.se/ Sen är nässpray ett måste om man är snuvig. Vicks Blå att suga på när nedflygningen börjar hjälper ytterligare några procent.
  18. Checkraisa river som bluff verkar märkligt. Kan verkligen inte vara för värde iaf. Sen tycker jag du spelar handen fel på exakt alla gator jennez
  19. Hahaha, Wanderlei Silva berättar om när han träffade sin fru: She didn't wanna talk to me because I'm a little ugly and had no money
  20. FYP
  21. Min polare hängde här ett tag idag och hans brorsa kom och hämtade honom vid 2-tiden. Han gled in i en T-shirt, en "dragkedje-huvtröja" med dragkedjan öppen hela vägen över det, samt shorts. Aningen märkligt tycker jag...
  22. Nån högt uppsatt medlem i Juggemaffian! Ja, för jag brukar ju förlora i biljard
  23. I februari 2009 tänkte jag uppfylla två drömmar: - Den första har jag haft sen jag var en liten skit och det är att åka till Old Trafford. Den 17 möter United Fulham. - Som ni alla vet är jag besatt av UFC sedan en tid tillbaka. 21 februari går UFC 95 av stapeln i London. Igår bestämde jag mig på fyllan att jag ska åka och se dessa evenemang :mrgreen: Någon som är sugen? Bodinarn?
  24. Metaddict

    .

    jag vil spiringa som dig:D
  25. Ska försöka följa Om du orkar kan du berätta vad du menar med pengar förlorade på förhållandet...låter ju typ som du var rik och hon drog med dina pengar. Vad lyssnar du på för metal???
×
×
  • Skapa nytt...