Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Jag har tagit public taxi från Suvarnabhumi ca 8-10 gånger skulle jag tro och inte en enda gång har det varit problem med priset eller hustlande taxichaffisar. Men det krävs ju att man orkar leta upp var bilarna står vilket vi inte gjorde första gången jag var i Bangkok.
  2. Metaddict

    .

    Posta dina positionsstats. De kan inte vara vackra om du öppnat alla A i alla positioner.
  3. Hej Djens, Hur mycket lägre tror du de svenska bankerna kan gå?
  4. Årets inlägg såhär långt tror jag. Mer sånt
  5. Ja. Inte varit på Samet. Pattaya är grymt om du gillar rekordpåstridiga talibanskräddare, rekordpåstridiga gatuförsäljare och rekordpåstridiga bartjejer samt ladyboys. Även bra om man är social och gillar när folk kommer och vill sälja skit till en på stranden fast man sittligger i sin solstol!
  6. Liquid Tension Experiment II > Dream Theater. För där slipper man höra den hemska sången
  7. Behöver inte reppa nåt när jag redan innan jag betade visste att fi skulle checkraisa den brädan Sen kommer han barrela turn en sablarns massa och då måste jag isåfall pusha för att kunna ta ner potten. Dyrt. Men visst, kan väl floata och pusha alla kort som ger färg- eller stegdrag, ge upp resterande turnar om han betar men beta alla gånger han checkar (vilka jag faktiskt tror är väldigt få). Fick 7.93 på NETeller nu istället så nu slog jag till Ballerrrrrr!
  8. Hade inget så fick grinda lite ändå Körde bara Lads och bara NL400, kände mig inte riktigt på G. Dock spelade jag bättre än jag trodde. Normalt brukar jag lyckas övertyga mig själv om att resultatet är sämre än det egentligen är men idag var det sjukt nog tvärtom. Trodde på 12-1300 men det var en femhunking. (edit) Nu kollade jag i efterhand och såg att jag bara vann EN enda pott för fullt inköp. Blev väl lurad av att det trillade in potter med hyfsat jämna mellanrum. Fick in 1500 händer men jag kommer inte uppdatera den där siffran mer. Kanske drar igång den igen om jag hittar monstergrinden och närmar mig. Fick äga upp en av de bättre regsen idag vilket kändes hyfsat för mitt självförtroende $2/$4 No Limit Holdem 4 players Converted at weaktight.com Stacks: CO ($116.50) Hero (BTN) ($568.22) SB ($581.11) BB ($433.90) Pre-flop: ($6, 4 players) Hero is BTN 5:diamond: K:diamond: 1 fold, Hero raises to $10, 1 fold, BB calls $6 Flop: Q:diamond: 6:club: 8:spade: ($22, 2 players) BB checks, Hero bets $15, BB raises to $46, Hero raises to $124, BB folds Final Pot: $192 Hero wins $189 ( won +$55 ) BB lost -$56 ------------ $2/$4 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($394.00) Hero (UTG+1) ($1196.40) CO ($406.00) BTN ($475.25) SB ($291.00) BB ($803.01) Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is UTG+1 8:heart: 9:heart: 1 fold, Hero raises to $12, 3 folds, BB calls $8 Flop: 7:diamond: 2:spade: 8:spade: ($26, 2 players) BB bets $20, Hero calls $20 Turn: 6:club: ($66, 2 players) BB bets $50, Hero calls $50 River: K:diamond: ($166, 2 players) BB bets $120, Hero calls $120 Final Pot: $406 BB shows: 9:spade: Q:spade: Hero shows: 8:heart: 9:heart: Hero wins $403 ( won +$201 ) BB lost -$202
  9. Koh Chang! Absolut inte inte inte inte aldrig Pattaya.
  10. Stort grattis Kan trösta dig med att det känns liiiite bättre nästa gång du förlorar €1300 på en dag!
  11. Sjuuukt för övrigt: Jag har mått bra hela dagen. Satte mig för ett tag sen för att försöka få in några händer och komma igång med grinden igen. Precis när jag ska dra upp klienten blir jag illamående och spyfärdig. WTF? Jag är inte direkt vidskeplig men är inte detta ett klart jävla tecken på att jag inte ska lira inatt?
  12. Hmm NETeller ger 7.83. Dollarn står i 8.4 och med avgiften på 2.5% som de säger borde man få 8.19. Jag hänger inte riktigt med måste jag säga. Jag vet att de tar bra betalt för sin tjänst men det måste ju vara något man missat?
  13. Mumma Lol varsågod Det verkar sjukt nog som internet funkar direkt i lägenheten. Kan väl ändå inte vara sant??
  14. LOL dollarkursaments...hade inte tänkt casha ut mer på ett tag men kunde inte hålla mig nu
  15. Metaddict

    .

    Kan vara så att han menar storleken på skärmen rent "fysiskt". Jämför man samma upplösning på en 24 tums och en 17 tums skärm är det rätt stor skillnad. Personligen tycker jag det är på gränsen till obekvämt för mina ögon att köra på 17 tum.
  16. På tal om episka småpojkar Gammal goding.
  17. Äh who am I kidding. Poker sux och OT är the shit. - Här kommer en bild på gårdagens frukost bara för det. Tyckte den var så fin. - Sen lite hederlig svensk viking metal med Amon Amarth på det - Vidare till lite gymsnack. Det ofrivilliga uppehållet var nog inte uteslutande dåligt, kände mig riktigt fräsch när jag kom tillbaka och hade rätt bra tryck i kroppen. Tyvärr har jag fortfarande känningar i ryggen men jag ska nog tvinga mig tillbaka dit idag ändå. - Ska hyra en liten möblerad etta i andrahand till sista mars till att börja med. Ska dra dit snart och se om internet kommit igång, tyvärr inget stadsnät utan ComHem. - Efter förnedrande 3-0 mot Chelsea måste vi väl mosa Wigan ikväll utav bara farten? Hmm det var nog all OT jag hade att komma med just nu. Be sure to check in later
  18. Om ca en månad ska jag se P-Floyd, som är ett coverband som kompat Roger Waters, i Konserthuset i Helsingborg! Lär inte slå Roger Waters konsert i Roskilde iofs men kul ändå Hehe tack tack Herr Springer-bäst-i-världen men ett ord till om Never Back Down så blir det ban! BTW, ask and thou shalt receive. Här kommer en låt med min blivande fru Angela Gossow!
  19. Sicket jävla lyckorus det var att vara tillbaka på gymet. Overkligt hur mycket bättre jag mår redan Tog typ 10 minuter efter dagens session sen var jag lugn och revanschsugen igen. Ska rakt in på den vägen jag var på innan ryggen pajade. Dessutom blev jag faktiskt påhoppad av en kompis för att det inte är någon poker här i dagboken Får väl skylla det delvis på min MMA-skada men jag ska återigen försöööka ta tag i den delen också samtidigt som jag ska försöka grinda mer.
  20. Så jävla helvetes sjukt. Jag hade tänkt träna idag eftersom jag bara har lite känningar kvar i ryggen nu. Skulle fixa massa ärenden också. Gick in på Prima och skulle bara kolla mitt saldo så jag kunde uppdatera "wpbet" som jag glömt. Hittar monsterfisken på 5/10 och köper på heltoks vis bara in för att täcka. Första handen jag spelar får jag in 500euro i limpad pott från BB med nötstege mot set. River kåk. Köper in samma summa igen, nästa varv KJ på Kxx mot fisken. En kille har synat mellan innan fisken stoppar in typ 300, jag pushar glatt när nästa fi hittar steksynen med KQ. Jag hade för det första inte tänkt spela alls, och för det andra hade jag dragit om jag fått hålla upp med stegen. Sen fortsatte det med sjukheter och fiskens åsnespel som belönas. Tror det sjukaste var när jag floppade kåk, check check. Turn synar han med nåt stegdrag. River sätter han sin stege och SYNAR mitt bet. Backade $2.2K och har obv backat mer än så men så sjukt jävla irriterande att man inte ens skulle spela överhuvudtaget och definitivt ingen 3/6 och 5/10 euro. Kunde varit klar på gymet nu med gott humör men istället sitter man här i morgonrock och stinker svett. Jag har inte fått ett enda ärende gjort, kommer inte hinna heller, och dessutom har jag inte ens käkat frukost. Spelförstörd javisst. Som bubba123 säger (eller sade, vetifan var han håller hus): Misär misär misär.
  21. Ffakdjfkadhfadfpakfpadfmdzvmz;ljpoiaer Så Sjukt Jävla Overkligt Fittspel O Riggat Skit
  22. Vidic i luften och Park på "bredden" så att säga Japp man blev lite orolig, Giggs har INTE varit bra. Men han var grym. Park tycker jag har varit på G ett längre tag och jag hade rätt, såhär bra har han nog aldrig varit innan. Sicket djur
  23. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: (RED DEVILS) boom headshot
×
×
  • Skapa nytt...