Det är ett sånt där jättejättestandardläge där man inte checksynar. Skulle absolut inte vara vekt att checka för att syna, passivt och dåligt snarare. Tycker det har sagts rätt bra tidigare varför man väljer att beta.
Angående betsize tycker jag det är fel läge för överbet. Även om inte herr myt hade en kung brukar det skrika "jag har en kung, betala mig" när folk gör sådär. 70-75% pott känns ok tror jag.