-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
PHEW de kör fortfarande "I'm all in"-låten!!
-
Stackars fi, sån otur han hade med dina träffar
-
Haha nä, min första tanke var faktiskt "OJ, den var ju faktiskt inte totalt vidrig och oanvändbar"
-
Ladbrokes Fick min VIP-julklapp nu. Dröjt lite halvt för länge kanske man skulle kunna tycka men det var det värt. Kolla så fin!
-
Jag sabbade min rygg rätt ordentligt med marklyft. Om du tvunget ska köra det rekommenderar jag att du antingen tar hjälp av någon väldigt träningskunnig polare, eller frågar någon PT. Eller så kan du bara köra och räkna med att du inte skadar dig
-
Ålborg 6 - Coruña 1 LOL IMO
-
Men usch inget jävla Sonic Syndicate, nu är jag på tilt Det där CroCop-klippet är ju en klassiker. Så jävla sjukt bra gjort. Right leg, hospital, left leg, CEMETARY
-
Så finns ju denna också http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=234191 2048*1152 på den, NÄSTAN 1200 på höjden och ca 700 billigare Hmmmm...möjligt den blir fööör wide med.
-
Hade jag kört miniview hade jag nog kört på den! Beklagade mig precis till bobb4n att 120 extra jävla pixlar på höjden ska kosta nästan 1000 kr per skärm!! Vet att jag kommer tilta av just det lilla extra överlappet man skulle få. Irriterande att ändra storlek på alla bord varje gång...har varit dumsnål så många gånger när jag köpt saker
-
Handlar ju om det är prisvärt, inte om man har råd. Fisk
-
Ty, fast 3k kronor extra (två skärmar) för samma storlek och upplösning känns inte riktigt prisvärt för mig
-
Får nog hjälp av en väldigt datorkunnig polare med datorn. Blir nog att vi beställer delar och han hjälper till. Orkar han inte kör jag bara nåt färdigt paket på komplett.se och moddar lite. Förutom att den ska klara två skärmar är det skitviktigt att den är tyst! Bra chassi som gäller främst då eller? Tips isåfall? Skärmar känns det som jag lutar åt följande: http://prisjakt.nu/produkt.php?p=339902 Tankar??
-
Man kan ju annars alltid starta något eget med inriktning på att fuska i pokerturneringar. Fixa ett stall med hästar som lirar åt en till ett billigt pris så man kan ha flera chanser i samma turnering för sina egna pengar. Låter inte det som en bra idé?
-
Ehm vad i helvete?! Tyckte mig höra fyrverkerier men det kändes avlägset. Kollar ut genom rutan och jovisst, jag ser ett ordentligt fyrverkeriregn en bra bit bort. Kvart i fyra en torsdagsmorgon. Högst otippat
-
Kan man inte springa såhär alltid? Exakt samtidigt dessutom, dubbel orgasm $2/$4 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($905.40) UTG+1 ($222.50) CO ($427.40) Hero (BTN) ($419.70) SB ($1019.40) BB ($1299.40) Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is BTN A:spade: A:club: 3 folds, Hero raises to $10, 1 fold, BB raises to $40, Hero calls $30 Flop: 4:club: A:diamond: 2:diamond: ($82, 2 players) BB bets $64, Hero calls $64 Turn: 7:diamond: ($210, 2 players) BB checks, Hero bets $124, BB raises to $496, Hero calls $191.70 River: J:diamond: ($1,021.70, 2 players) Final Pot: $1,021.70 BB shows: K:club: A:heart: Hero shows: A:spade: A:club: BB wins $180.30 ( lost -$419.70 ) Hero wins $838.40 ( won +$418.70 ) $2/$4 No Limit Holdem 5 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($348.55) CO ($434.65) BTN ($465.90) SB ($470.40) Hero (BB) ($423.00) Pre-flop: ($6, 5 players) Hero is BB 6:diamond: 6:heart: 3 folds, SB calls $2, Hero raises to $16, SB raises to $50, Hero calls $34 Flop: 4:diamond: 6:club: 7:heart: ($100, 2 players) SB bets $100, Hero calls $100 Turn: 6:spade: ($300, 2 players) SB checks, Hero checks River: 2:spade: ($300, 2 players) SB bets $318.40, Hero calls $269 Final Pot: $887.40 Hero shows: 6:diamond: 6:heart: SB shows: K:club: K:diamond: Hero wins $835 ( won +$416 ) SB wins $49.40 ( lost -$419 ) Observera mina ljuvligt sneaky slowspel! Lade i tvåans växel och fick in 450 händer nu. NL400 i euro känns rätt lagom för mig just nu, kör på Ladbrokes/Unibet. NL600 och uppåt är även Prima med i festen, trodde att det skulle vara alla tre även på NL400. Det gör tyvärr att jag nog inte kan köra med min bra deal på Purple Lounge eftersom där är dålig action på NL400 och NL600 euro är lite högt för mig just nu. Var tillbaka hos naprapaten igen idag. Han har tagit det lite lugnare med mig och mest stretchat och behandlat med el efter de två första helvetesbesöken men idag knäckte han till ordentligt igen Är riktigt öm nu men jag var inom farsan och hämtade lite Voltaren så det ska nog gå bra Grymt tråkig match idag mellan Real och Liverpool förresten. Totalt oförtjänt Liverpoolseger tyvärr men de är ju så sjuuukt running good i CL...
-
Är ju bara att dra ut och festa på Bed And Supper och leta rätt på alla gamla PF-rävar som flyttat in där Vill man bo på Khao San Road är D&D definitivt prisvärt.
-
Såja, snabbcomeback på borden och upp $400 på 150 händers fiskjakt nu. Trött sen England men har haft en helt underbar vecka. Har fått både inspiration och motivation samtidigt som jag tror ryggen ska kunna bli helt bra snart, så nu bör jag kunna komma igång ordentligt med både gym och grind igen. Har bestämt mig för att köpa en stationär och två skärmar, tror en bättre setup än min nuvarande URUSLA skulle kunna hjälpa motivationen hyfsat. Tips på bra/billiga skärmar med 1900*1200? Möjligt jag skriver ihop en resesammanfattning med bilder, men också fullt möjligt att jag inte pallar HEJA UNITED btw, sjukt bra första halvlek mot Inter. Tror vi ordnar detta på Old Trafford (som jag äntligen varit på nu, vilken underbart fin arena)!
-
Tror han tänkte "OJ han slängde iväg ett CB, han MÅSTE ha en stege, hjälp jag viker".
-
Haha fan vad djupa földjfrågor det kunde blivit på det. Jag menade översättningen
-
Jag gissar att coachen sa ungefär "bet more, bet more, bet more, bet more, bet more, bet more, bet more, bet more, bet more, bet more, bet more, bet more och bet more".
-
Man har ju inte så mycket tid. Vi hälsade, sen började han pilla på mitt halsband direkt när han såg det Det bleknar ju i jämförelse med allt bling han hade på sig dock. Han sa ungefär "oh you got some bling bling, what you got there?", sen snurrade han på det. Jag sa att det var Dolce Gabbana och han svarade med "oh thats for girls". Sen pausade han lite innan han sa "naw I'm just playing with you man" Sen var man ju tvungen att gå vidare, jag önskade honom lycka till mot Jardine och han svarade att han uppskattade det. Paul Taylor var också där. Sjukt nog satt självaste Wanderlei Silva också där! Obv Taylor i mitten Megatilt att Silva reste sig upp och gick när det bara var 4 pers före i kön!! Sick det hade varit att träffa båda Men ärligt talat visste vi inte ens vad vi stod i kö till så jag var ändå rätt nöjd med att få den där bilden med Rampage. Nu bär det snart av till The O2 Arena
