-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Jag har läst litegrann om experiment de gjort med folk som inte ska sova under en lång tid. Kommer inte ihåg så mycket men det var ju bra längre än vad jag är uppe i nu och jag "fuskade" idag och lyckades halvsova någon knapp timme. Att hjärnan funkar sämre rätt fort var väl uppenbart. Det märks t.ex. på enkla saker som att jag skulle ta på mig bilbältet när jag redan hade gjort det och satte igång blinkersen istället för att sätta på lamporna i bilen när jag var på väg till jourläkaren. Överlägset mest intressant är semihallisarna jag började få innan tuppluren idag! Kommer inte alls ihåg hur länge det tog i experimenten men det är tydligen standard. Jag har drömt nåt skumt när jag var vaken och sen en kort stund blivit konfunderad över vad som var verkligt och inte. I morse rörde även mina skärmar sig! Sick. Jag har fortfarande så jävla ont att jag inte tror jag kan sova, funderar fan på att förlänga det medvetet och försöka fixa fram lite tripprapporter Hänger väl iofs på halsen, blir den bättre fort lär jag väl nog däcka väldigt snart... Aja nu spårade jag helt, på tal om det du skrev så går det i vågor. Trodde man skulle vara helt väck hela tiden men i hyfsat långa perioder känner jag mig faktiskt inte jättetrött och då blir man nästan lite extra uppmärksam på något sätt. Sen plötsligt trillar jag nästan ihop ståendes. Det är faktiskt en jävligt intressant upplevelse SYND BARA ATT DET GÖR SÅ JÄVLA ONT I MIN JÄVLA SATANS HALS! Angående filmerna, håll inte för högt tempo så blir det nog lite roligare. Jag har iaf sett båda så än så länge ingen läxa för mig.
-
Och btw, visst ska det väldigt mycket till för att inte United ska ta hem ligan ändå? Det går ju inte att ha ett bättre spelschema att avsluta med i nuläget än det här!
-
Förlåt, men jag MÅSTE bara.....................leverbröd låter brutalt jävla äckligt!!!!
-
Fast bara för att de varit två av de bästa spelarna hittils under säsongen betyder det inte automatiskt att deras misstag inte avgjorde matchen. För det gjorde dem definitivt. Jag håller absolut med om Vidics prestation i ligan och tycker absolut att han har "förtjänat" en usel insats. Kollar man matchstatistiken hade United bollen avsevärt mer än Liverpool och hade ett avslut mer på mål, samma antal avslut totalt för båda lagen. Det är såklart inte tillräckligt bra på Old Trafford men det var ju verkligen inte så att Liverpool dominerade. United har haft marginalerna på sin sida hyfsat ofta under säsongen så det var väl inte mer än rätt att de förlorade en sån här match. Det var ändå lite ironiskt att det var just Vida som hade uttalat sig om att individuella misstag kunde komma att avgöra matchen Det är tyvärr bara att erkänna att både Gerrard och Torres i min bok nog klättrat upp från att vara 2 topp tio-spelare i världen till 2 topp fem-spelare.
-
Tänkte skriva "FAIL", riktigt stört jobbigt var det! Vaknade till några gånger av att jag var tvungen att hosta. Aningen svårt när man tejpat över munnen Det funkade dock på något märkligt sätt. Jag är ju inte direkt utvilad men den här knappa timmen (skulle jag gissa totalt) var ju mer än jag fått på över två dygn så det var nog en bra idé. Har inte riktigt lika ont nu som när jag försökt sova de tidigare gångerna, mååååååååååtte det vara en snabb tillfriskning på G PLZZZZZZZZZZZ jag är så sick trött. Ni som orkar läsa såhär långt tycker kanske jag är dum i huvet, men när man inte sovit mer än en kvart i följd på över 50 timmar blir man desperat märkte jag nu.
-
Gjorde nyss ett litet "breakthrough" tror jag. Min hals blir en miljon gånger ggr värre när jag andas genom munnen. Problemet när jag ska sova är att även om jag andas genom näsan när jag är medveten så börjar jag andas genom munnen så fort jag slumrat till. Är så jävla öm att fem normala andetag genom munnen verkar räcka för att jag ska få extra ont i en halvtimme. Nässpray innan jag vill sova är obv ett måste, men det räcker tyvärr inte. Nyss kom jag på den briljanta idén att tejpa för min mun så jag måste andas genom nästan! Känns som detta skulle kunna funka. Men riskerar jag att dö då eller är kroppen absolut inte så efterbliven att den inte "väcker" mig när näsan börjar bli täppt? Snabba svar tack, jag är tröttare än jag nånsin varit tidigare. MVH Osäker Vetenskapsman
-
Matrix (1 obv), Gudfadern (1 obv), Lost In Translation, City of God måste vara med och V for Vendetta bör vara med.
-
Tack! Ärligt talat är jag förvånad att jag ens lever...jag blir SVINtrött om jag inte får mina 8 timmars sömn per dag. Har aldrig varit med om något i närheten av detta iaf. Om man ska se det positivt så hade jag faktiskt tänkt deffa ner 2-3 kilo. Nu är jag säkert redan ner 4 på mindre än en vecka. Klonk
-
När fick Silva stryk av Mir? De går ju inte ens i samma viktklass. Skulle gissa på att priserna lär vara samma som det Kenan sa. Tycker man ska gå upp några klasser iaf, tror inte man ser så bra på de billigaste.
-
Om du gör det där ska jag försöka se de filmer på listan jag inte redan sett.
-
Jaså du är HBGare. Ditt nick känner man ju igen Jag har ju inte kunnat träna mycket på sistone tyvärr men jag växlar väl mellan båda. Tycker Prästgatan har marginellt bättre utrustning men Söder mycket fräschare lokal.
-
Här har ni lite gammal hederlig proggmetal
-
Jag kommer bara bli IRLutdragen igen
-
Jepp. Synd som fan, för jag var faktiskt jävligt sugen Hehe tack tack! Welcome back!
-
Visst ja, glömde att mitt vänstra öga började rinna som fan samtidigt. Allt torkande av det har gjort att det är illrött och typ en tredjedel igenstängt. Lägg till nästan ingen sömn på två dygn och väldigt sparsamt med mat. Jag ser ut som ett jävla spöke. For real!
-
Nej fan, 24/7, enda gymet för en pokerspelare med muppig dygnsrytm. Har sannolikt haft mitt livs värsta helg och tyvärr är det fortfarande söndag och klockan står på 12.15. Åkte på en förkylning i måndags, kände mig rätt så mycket bättre på torsdagen men började må sämre igen på kvällen. På fredagen vaknade jag och mådde bara "dåligt" men det blev värre och värre framåt kvällen. Fick så fruktansvärt ont i halsen, aldrig haft mer ont där. Smärtan släpper i princip inte en enda sekund och det gör extra ont när jag sväljer. Gjorde mer och mer ont ju längre kvällen gick och det var så illa att jag totalt enbart lyckades sova mellan ca 05.15-05.30 och 11.10-11.30. På lördagen var jag helt förstörd men det blev ändå värre, fick en helveteshosta med och jag fick kämpa med att hålla tillbaka spyorna. Sov i princip inte alls inatt överhuvudtaget! De senaste två dygnen har jag sovit mindre än en timme totalt. Pallrade mig iväg till jourläkare idag. Tog prover och SJÄVKLART var det något virus så man ska tydligen låta kroppen läka det själv då. Jag satt och önskade att det var en ordentlig halsfluss så jag kunde fått penicilin och blivit bra fort iaf. Jag har kört doser med två panodil och en ipren hela tiden. Det har självklart inte gjort minsta lilla skillnad så jag lyckades tjata mig till något starkare hos doktorn idag. Fick Citodon vilket jag vet att jag har använt någon gång tidigare och att det då hjälpte mycket. Var helt övertygad om att det skulle funka skitbra så glad i hågen tog jag två stycken, väntade runt 20 minuter och gick och lade mig. Lyckades slumra in i max 2-3 minuter innan jag vaknade av brutal smärta i halsen igen. Försökte bullra upp med lite extra kuddar så jag halvsatt upp men det var inte ens lönt. Gör åt helvete för ont för att jag ska kunna sova. Nu har sömnbristen verkligen känts på allvar ett tag, första dygnet var jobbigt men ändå inte sååå hemskt. Börjar bli ordentligt yr nu. Att jag känner mig sinnessjukt TRÖTT och svag behöver väl inte sägas. Jag hade inte ens gnällt nu om Citodonen bara hade funkat men just nu känns det inte ens 2% bättre. Det här är fan riktigt jobbigt, några såna här dagar till och det kan bli riktigt illa. När jag skrev den senaste meningen snurrade huvudet till ett varv av sig självt. Fyfan så allt går emot en just nu! Orkade inte ens bry mig under Unitedmatchen igår, snacka om att det säger mycket om hur jag mår.
-
Menade du inte att alla du postade är Lundensare eller tolkade jag det fel?
-
Dålig stil Jennez. Vadå enbart komiker från Lund? Bullshit!
-
Hehehe, vem var det som kasta?
-
Vet inte vad som är sjukast, den dära videon/bloggen, eller att du faktiskt läser den och postar om det här
-
Zlatan blev TOKsågad av Gazettan! Jag tyckte han låg bakom 90% av allt Inter skapade och utan honom tror jag inte det hade sett hyfsat jämnt ut på planen. Dock har de rätt i sin huvudpoäng, han MÅSTE göra mål på sina chanser om han ska ta steget till topp 3 i världen istället för, låt säg, topp 10. En sak som imponerar extra mycket på mig är att jag inte sett United slarva bort såhär mycket passningar på riktigt riktigt länge nu, och ändå slår de italiens överlägset bästa lag med 2-0. Mäktigt. Två vinster redan denna sjuka vecka, jag är hyfsat nöjd med oavgjort imorgon
-
Tycker ofta du har rätt men nu har du fel. 1000 händer mot varandra live (om den siffran är nära att stämma) är en jävla massa och det är nog hyfsat säkert att säga att de känner varandra till viss del. Såvitt jag vet får man inte säga sin hand i vilket fall.
-
EHH ser inte problemet? De har spelat en massa med varandra, känner varandra, och snubben säger exakt vad han har så att Dilba kan vika sitt "topptvå" (som hon jättesnyggt höjde FÖR INFO). Om det inte är ett regelbrott (vilket jag tror att det är, men inte vet) så bryter det säkerligen mot all pokeretikett. Det är ju i princip colluding det där.
-
Jaja, United vann iaf. Tippade rätt, oavgjort borta och vinst hemma funkade ju väldigt bra förra året. Verkar för övrigt äntligen bli titeldags för Machida. Högst förståeligt om inte Rampages kropp pallar mer. Efter Rampages legendariska trash talk är det nästan lite synd (Dana White är nog inte helt nöjd över att få köra Machida mot Evans istället) att han inte kan göra upp med Rashad, men det är ju möjligt att Rashad slår Machida även om jag tror Machida tar det. Jag borde väl vara glad att jag överlevde mitt möte med Rampage
