Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Fullt möjligt. Jag vet bara att jag sett engelska matcher på TV där de haft storbildsskärm med spelarpresentationer. Annars har jag ju i princip bara erfarenhet av Olympia. Om det du säger är huvudskälet kan man ju faktiskt skippa att visa närbilder av sådana känsliga lägen. Har för mig att det är så de gör här i Sverige.
  2. Jepp MBMA-snubbarna kan rappa
  3. Någon helsingborgare eller närboende som vill köpa en fet jävla tjockskärm med hög upplösning? Nackdelar: Väger ett ton, är ful och helt enorm. Fördelar: Skitbra att grinda på.
  4. Retardvarning på första men den andra var ju sjukt bra :mrgreen:
  5. Afan, hur mycket tog de nu då?? Och var hamnade ni sen istället? Vi är i samma sits med träningen. Fyfan vilken abstinens jag har
  6. Fick se en övermänniska också i Paul Scholes. Läskigt och se passningarna han slår live Jo bra match men liiiite spänning hade inte varit fel när man debuterar där. Men självklart är man nöjd med en 3-0 vinst Kändes mest overkligt att vara där. Jag har ju varit Unitedfan så länge jag kan minnas och så plötsligt står man utanför Old Trafford liksom efter jag vet inte hur många års supportande. Sjukt fin arena verkligen och även om jag hade bland de sämsta platserna på arenan antagligen så såg man faktiskt förvånande bra! Ett stoooort minus var att de inte verkade ha någon storbildsskärm! Sjukt som fan tyckte jag.
  7. Eller så kan man syna trebets en massa i pos och lägga energi på fyrbetarna OOP.
  8. Var och såg United mot Fulham för inte så länge sen, det fick duga med Brukar du åka till Old Trafford?
  9. Hatten är din >>> Ansiktsburk
  10. Crash hade jag glömt! Den måste lätt vara med högt upp ja.
  11. Lugnt, ska bara gula din mamma o din syrra först
  12. Har faktiskt inte sett 300 men haft den på datorn en evighet, får väl kolla på den snart då
  13. Behöver inte fuska för att slå donks som dig!
  14. Svensk hiphop när den är som bäst!
  15. Metaddict

    .

    Håller det lite on the low men hamnar vi på samma bord ger jag mig tillkänna
  16. Hehe nej fan. Låten du postade var dock inte favorit, föredrar när de köttar Detta är ju egentligen under namnet Sedlighetsroteln men typ samma sak. Lätt en av Sveriges bästa raplåtar Sen är Pst/Q heeelt jävla sickkkkk men det är ju en annan fråga
  17. Metaddict

    .

    Vad nickar du på Uniskit?
  18. Hade varit skitkul men tyvärr bojkottar jag Unibet sedan de helt oprovocerat anklagade mig för att ha fuskat istället för att bara öppna mitt jävla konto när jag bad dem
  19. Blanda inte in din mamma i det här, idiot
  20. Äsch, vem diggar inte Looptroop egentligen?
  21. Cookie Hotel! Eller om det var Cookies. Tror vi betalade 1500 natten när vi var där men det var deluxe med balkong med havs/poolutsikt och jacuzzi på rummet! Tror stranden hette White Sand Beach förresten.
  22. Förstår inte alls vad du menar. Men ok if you say so, skitbra linje då!
  23. Rätt kallt imo. Angående QQ har jag inget emot att syna in mig pre bara. På den floppen kan man nog skippa en raiserange sedan. Samma med turn antar jag. När han väl betar på river är det väl mer marginellt mellan syn och raise men du skrev inte ut stackdjupen.
  24. Metaddict

    .

    Urk, när man ser sånt skäms man nästan för sina ~50 poäng i litteraturvetenskap
  25. Om jag har gjort det så skojade jag säkert bara
×
×
  • Skapa nytt...