Fullt möjligt. Jag vet bara att jag sett engelska matcher på TV där de haft storbildsskärm med spelarpresentationer. Annars har jag ju i princip bara erfarenhet av Olympia.
Om det du säger är huvudskälet kan man ju faktiskt skippa att visa närbilder av sådana känsliga lägen. Har för mig att det är så de gör här i Sverige.
Någon helsingborgare eller närboende som vill köpa en fet jävla tjockskärm med hög upplösning?
Nackdelar: Väger ett ton, är ful och helt enorm.
Fördelar: Skitbra att grinda på.
Fick se en övermänniska också i Paul Scholes. Läskigt och se passningarna han slår live Jo bra match men liiiite spänning hade inte varit fel när man debuterar där. Men självklart är man nöjd med en 3-0 vinst
Kändes mest overkligt att vara där. Jag har ju varit Unitedfan så länge jag kan minnas och så plötsligt står man utanför Old Trafford liksom efter jag vet inte hur många års supportande.
Sjukt fin arena verkligen och även om jag hade bland de sämsta platserna på arenan antagligen så såg man faktiskt förvånande bra! Ett stoooort minus var att de inte verkade ha någon storbildsskärm! Sjukt som fan tyckte jag.
Hehe nej fan. Låten du postade var dock inte favorit, föredrar när de köttar
Detta är ju egentligen under namnet Sedlighetsroteln men typ samma sak. Lätt en av Sveriges bästa raplåtar
Sen är Pst/Q heeelt jävla sickkkkk men det är ju en annan fråga
Hade varit skitkul men tyvärr bojkottar jag Unibet sedan de helt oprovocerat anklagade mig för att ha fuskat istället för att bara öppna mitt jävla konto när jag bad dem
Cookie Hotel! Eller om det var Cookies. Tror vi betalade 1500 natten när vi var där men det var deluxe med balkong med havs/poolutsikt och jacuzzi på rummet!
Tror stranden hette White Sand Beach förresten.
Rätt kallt imo.
Angående QQ har jag inget emot att syna in mig pre bara. På den floppen kan man nog skippa en raiserange sedan. Samma med turn antar jag. När han väl betar på river är det väl mer marginellt mellan syn och raise men du skrev inte ut stackdjupen.