Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. fyfaaaaaaaan nu börja de igenj som vanligt.. JLADFK JADLKFj DAÖL fjad fgandJKfdajkl två topset på ett varv o båda förlorar...1800-pott och 1200-pott.. back en massa redan innan det.. kul liv sug kuk
  2. Baller it is Men det lär ju vara positivt EV på det. Grymt hotell iaf.
  3. Metaddict

    Rooney

    Men för fan grabbar... Min tjej är extremt kramig och uppmärksamhetskrävande men inte ens hon gnäller när man vänder ryggen till för att sova. Av med kjolen och på med jeansen boys!
  4. Daidomon är nöt nöt nöt om det kanske var det du tänkte på. Mmmm tjejen skrev lite text på msn till mig men sen stämde inte ens alla ord med vad snubben sjunger ändå. Djup text det lilla jag fick förklarat för mig ja. Stort tack för senast BTW, hade två riktigt grymma kvällar. Kylan i isbaren där man klev in i 20 minusgrader med shorts och t-shirt glömmer man inte i första taget Fin upplevelse hehe.
  5. DFLKADJFlkjalkrjealkrjpearpoiopfdaip är så jävla dum att jag försöker logga in på mitt NETeller för att kolla vad jag har där. VET att det inte går härifrån. Dessutom stort back på en snabb liten session. Går så jävla segt för tillfället.
  6. Håller på att lära mig texten. Sick svårt Piñata tror jag. Men +1 annars
  7. Hetaste låten i Thailand just nu! http://www.metacafe.com/watch/2526227/
  8. Jag är på, förutsatt att ingen smyger in en massa nördiga brädspel
  9. Pusha QQ skulle jag vilja säga. Har såklart ingen betydelse just här men det "går" inte att ha någon vettig range för att fyrbetfolda, är för mycket pengar i potten redan.
  10. Fortfarande definitivt checkfold river isåfall med ditt resonemang. Push>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>checksyn
  11. Spela som du gör eller siza större flop och pusha turn. Föredrar den större varianten men har nog inget emot din linje på en flop som 663. Fridsjö: Fi synar 4bet med K3s och du tror att det enda sämre han synar med på river här är "möjligtvis AK"? Du får nog tänka om lite. Dessutom skulle ditt argument snarare peka på checkfold river om fi tar sig dit med så få händer. Alla svaga envisa made hands som 77-JJ lär checka bakom om de får chansen och färgdraget på flop sitter redan så vi har nog rätt få bluffar kvar att hämta värde ur.
  12. Usch usch för checksyn. WP.
  13. Absolut ska du göra det, menade inte att du skulle sluta böla Bara att det är att vänja sig (tyvärr) om du vill klättra
  14. Metaddict

    Rooney

    Men loool...IFK Sunne: Täta Bakåt och Giftiga Framåt Speciellt målisen var ju riktigt stabil, inte direkt konstigt att han lyckades skada sig sådär.
  15. Tyvärr är det där hur standard och vanligt som helst när man kommer lite högre upp så det är inte mycket annat att göra än att bita ihop och vänta på att det vänder igen.
  16. BTW, inte nog med att jag igår såg att CROCOP (!!!!) är klar för UFC 99 i Tyskland...idag ser jag att Cheick Kongo hoppar in för Heath Herring. Nästan så man hoppas att tjejen inte kan stanna kvar längre än 10 juni i Thailand edit. Crocop är inte officiell men han har skrivit det i sin blogg så det borde stämma.
  17. Zen har jag inte ens sett någonstans. Såvitt jag vet
  18. Du kan söka efter hotell nära flygplatsen på agoda.com och chansa. Är du baller tar du ett rum på Novotel som ligger på gångavstånd från flygplatsen. Sjukt nötigt hotell
  19. :shock: :shock:
  20. Imorgon flyger vi tillbaka till Bangkok. Hade det (faktiskt) så jävla bra här i Phuket att vi stannade kvar 2 dagar längre. Vädret har sugit men det kunde man räknat ut själv. Får se om jag orkar skriva ihop någon längre reserapport sen. Nörd-Puni kommer älska namnet på hotellets taxichaffis BTW... ...han heter... ...Mr... ............PING PONG!!!!
  21. Metaddict

    Rooney

    Det var under någon downswing en gång jag fick ont i magen 3 gånger i rad när jag satte mig för att grinda. Tredje gången insåg jag att det var ångest över att spela. HEHE
  22. Lovar du att sjunga "I wanna piss on you - pee all over your face" à la Dave Chappelle då??
  23. Alla på den nivån lär träna stenhårt men Sherk är känd för att vara en av de sjukaste. Först tänkte jag att det var korta stationer men sen fattade jag att de kör dem om och om igen i 6 minuter Jag har sett andra fighters köra löpning med snorkel, men detta var ju snäppet sjukare. Lär ge rätt mycket. Något för dig kanske så kan du maxa det där beepliknande testet
  24. Mm alla coola fighters gör det Sen fick han även mitt i matchen idén att raka sparkar mot Leites knän var ett bra sätt att avsluta matchen så då höll han på med det i en rond. På tal om coola fighters...jag har börjat gilla Nick Diaz mer och mer. Reporter: So Nick, would you agree your marijuana smoking has got in the way of your fight career? Nick Diaz: “Actually, on the contrary, my fight career has gotten in the way of my marijuana smoking.” “Back in the day, a Ninja didn’t have his girlfriend sitting in the tree waiting to kill shit.” “There he is ….that little fucker.” “That little fucker hit me with a Hadukan or something.” “I beat his ass. But you know, that little fucker. Man that fucker is tough. I mean I hit him, but then he comes out with this karate shit and little dude can bang. I mean he fucked up my eye and shit… That’s why I went to the ground and go go’d him. You dont see that shit in MMA. Who in MMA go go’s anyone cept me.” Fast han är nog inte direkt världens smartaste “Because you get high all the time, you can’t find people that train all the time. But if you get high and train, you will get high and train all the time together and it will be fucking massive-takeover-smoke-weed-and-kill-people shit.” "I’m trying to fight Sakurai, I’m trying to fight K.J. Noons, I’m trying to fight Anderson Silva, I’m trying to fight everybody. I’m trying to fight Georges motherfucking St.Pierre. I’m trying to fight … I didn’t mean to call Georges a motherfucker, but I ain’t got no problem getting there and fighting the best people in the world. Georges is a nice guy. I’m trying to fight Jon Fitch, I’m trying to fight Silva, I’m trying to fight K.J. Noons, I’m trying to fight everybody. I’m trying to fight Takanori Gomi, Sakurai, I’m trying to fuck everybody up. Fuck this shit. This is fucking gangster fucking warfare. I don’t give a fuck. You know what I mean?”
  25. Haha jaha, jag trodde du hade sett den enorma uppståndelse som rådit (rått, huh? ) inom MMA-världen över hur fruktansvärt pinsam insats de båda bjöd på. Jag var också stort Silvafan tills hans senaste två matcher. Alltså mot Leites hoppade han rundor och gjorde massa "skojsparkar" eller vafan man ska kalla det. Typ sparkade på Leites fot med sin högra fot bakom vänsterbenet, som Maradonas berömda inlägg ungefär. Och Leites taktik var att lägga sig på rygg med särade ben och hoppas att Silva skulle trilla in i en submission. Iaf riktigt grymt att han ska möta Forrest Griffin i augusti. Håller han på sådär igen kommer han få en massa stryk, det är jag rätt säker på. Nopes ingen aning om stream, tankar alla galor
×
×
  • Skapa nytt...