Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Var ett tag sen nu men whatever: RIP Chuck! Annars? Tagit det rätt lugnt, var ute igår och det blev fiasko med ett enormt gräl med flickvännen. Verkligen inte kul. Allt är dock lugnt igen vilket är bättre Inte spelat mer poker, har bara velat passa på att njuta av att äntligen fått hitta plus på högre nivåer. Var mycket viktigt faktiskt, både för självförtroendet och för att få tillbaka en lite mer positiv känsla inför spelet igen. Jag behöver någon sån här rusch lite då och då för att orka med misären resten av tiden
  2. Usch, inte bra att kvävas när man äter. Hur många gånger dog du? MVH Språkpolis-skämtmobbaren
  3. Vet att frågan var till heltok men håller folk på och tjatar och inte ger sig är det väl bara att säga till dem vad du snittat över en lång tid så lär de ju sluta. Jag ger heller aldrig konkreta svar på summor om någon utomstående frågar.
  4. Spelar lufttrummor flera timmar om dagen Drömmer fortfarande om att spela i ett stenhård dödsmetallband men det känns rätt osannolikt att det kommer att bli av Var ett antal år sen jag slutade nu. Har spelat i tre olika pop/rock-band men två av dem var väldigt kortvariga. Trummorna står kvar på morsans vind och samlar damm iaf hehe.
  5. Cooler, wp.
  6. Jepp, han och Pablo Fransisco så är man i hamn
  7. Nä, Köpenhamn! Hatar Hultsfred. Fast Sonisphere hade fina band (typ samma som i Köpenhamn plus Cradle of Filth ungefär).
  8. Haha bredda vidderna lite för fan! Inget jag lyssnar på regelbundet men klart man har hört alla skivor och kan låtarna typ. Jag ska faktiskt se dem för första gången någon gång i Juli Ser nog ärligt talat mer fram emot att få se Lamb of God dock! Bra smak verkar Metallica ha Hittar bara en version av videon som inte går att se "i ditt land" men här är en grym låt från senaste plattan!
  9. Men sluta levla, INTE roligt för fem öre.
  10. Terminator 4 var bättre än jag trodde. Tyckte den var riktigt bra! Blev stundtals alltför lökigt och någon T2-referens för mycket men det är väl omöjligt att slippa sånt helt i en Hollywoodfilm. Blev ett mycket bra gympass före filmen så totalt måste man ju säga att det varit en riktigt grym dag! Strikeforce finns ute på mininova nu, tanka! Bodinarn verkar väldigt entusiastisk så jag tror det kommer bli riktigt bra. Hoppas det går fortare än 2 dygn denna gång...
  11. Ljug inte, du har väl aldrig legat under EV i hela ditt liv?
  12. Ty! Kul att du råkade titta förbi och se den! L O L Donkament är allt jag har att svara på den frågan
  13. Än så länge ja! Får lite Final Destination-vibbar nu!
  14. Kan tyvärr inte ta äran för det...men vi ville väl visa att vi var livsnjutare?
  15. Alltså man måste ju bara älska wrestling. Sjukt många klockrena missar här, kul att Brock Lesnar är med oftast
  16. Mmm "Simma lugnt, Larry" är för jävla bra med! Görs det fortfarande?
  17. Mitt första band hette faktiskt Epicures!
  18. Metaddict

    Rooney

    Läste till juli redan. Hoppas inte de skjutit fram det!
  19. Posta gärna dina favoriter! Ja fyfan. Blev iofs även kyckling med grönsaker i lite buljong och det var väl gott men ändå, säger man grilled cheese får man fan ta och fixa det. Jävla slyna!
  20. Ännu en klonk! Har hela tiden vetat detta men skönt att få det bevisat http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5327373.ab
  21. Det har ju sagts åtskilliga gånger och börjar bli rätt tjatigt men kan sägas om och om igen. Fyfaaaaaaaaaaan så jävla bra DT är så länge sångaren håller käften!
  22. Får passa på när man för en gångs skull finplussar och dessutom har fin röd graf...Tvådagars (backade ju tyvärr 4k euro dagen innan men det håller vi tyst om): Euro. Rekorddag idag faktiskt med 4.6k€! Ställde klockan på 10 och lyckades väl få upp borden runt 11, med en yoghurt och proteindrink vid datorn. Är egentligen i senaste laget för att hinna jaga full nattfisk men det brukar alltid sitta några kvar fortfarande iaf. Hade inte kunnat komma upp tidigare i vilket fall, blev nog bara runt 7 timmars sömn men det var iaf en timme mer än natten innan, och utan tung bakfylla kändes det lite bättre att grinda Kändes som jag spelade riktigt bra idag faktiskt. När jag grindat har bruden diskat (iofs inte så mycket kvar eftersom jag sjukt nog diskade en massa igår), städat hela lägenheten och skurat golven, tvättat mina och hennes kläder samt dessutom finstädat hela toaletten, inklusive toastolen och avloppet. Hon lovade igår att fixa min favoritfrulle grilled cheese sandwich men orkar tydligen inte det nu. Får nöja mig med fried pork ribs och ris. Ohållbart, funderar på att dumpa henne nu.
  23. Åh fyhelvete skjut mig
  24. Du fick ju nästan rätt
  25. Metaddict

    Rooney

    Alltsåman kommer ju sitta där som en liten CPunge på julafton när Entourage börjar igen
×
×
  • Skapa nytt...