Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Nä usch, zappar över ibland på TV4 Sport när de kör WWE, det är ju i princip bara massa åsnor utan minsta lilla utstrålning. Den enda som är kvar med lite star quality är ju The Undertaker
  2. Det är du och sulla... WP ändå
  3. No prob, inte alls drygt Men som sorken antyder, om det är pokern han är rik från är det snudd på bisarrt och definitivt inte välförtjänt Variance is a bitch, det kommer man aldrig från.
  4. Lugn och fin nu fowfow
  5. Turredonks, klart dem ska dit
  6. Lol, popoffer var en av de sämsta regsen när jag spelade på SVS redan för över ett år sen
  7. OnlinePokern är död.
  8. Topp3 wrestling-moments 2009, staahla?
  9. Vi stod förresten jättenära Linda Willjamy/Bente i kön till en nattklubb på nyårsafton. Not so hidden sas
  10. Uppenbart att hans falska leende på avataren bara är en cover. Luktar psykopat lång väg, glad att fler än jag insett det.
  11. Mycket intressanta länkar för en filmnörd
  12. Säkert dyrare IRL
  13. Lite Dying Fetus på det så är allt super Om man bara kunde få EN jävla lång god natts sömn också. Helt sjuka sömnproblem jag fått
  14. Wow, gymvaruhuset.com verkar grymt najs! Beställde för över 1000 kronor. Helt sick värde, man får då gratis en shaker, en t-shirt, en burk multivitamin, samt gratis hemleverans av DHL. Dessutom var dem extremt billiga redan till att börja med. Nuts! Säger man nu, sen dröjer det väl 3 månader innan man får allt...
  15. Då har jag drömt att butanin hade problem att komma in?
  16. Det har varit jävligt struligt (mer än vanligt) ett tag känns det som, de ändrar reglerna hela jävla tiden och ibland gör de som jobbar olika. Varit hemma ett antal månader nu och vågar faktiskt inte säga exakt vad som gäller. Var det inte butanin som nyss skrev att han hade varit tvungen att köpa utresebiljett? Min senaste resa visarunnade jag till KL, var där i 2½ timme Thai immigration tittade trots det inte ens två gånger i mitt pass när jag kom tillbaka och bad inte efter utresebiljett. Så jag tror det gäller att ha lite tur där. För att slippa panik-visarunna hade jag iaf fixat turistvisum innan jag åkte om jag visste att jag skulle vara i Thailand längre än en månad. Antingen det eller planera en visarun till något najs ställe, suger pung att ha 1-2 dagar kvar i sitt pass och inse att man måste leta visarun. För det är så det brukar bli
  17. Tyckte inte han spelade sin AQ helt "optimalt" sas, men det kanske bara är jag, han vann ju potten!!
  18. Eller typ AQ? Foldar aldrig heller, men jag tror fortfarande inte jag har haft "rätt"
  19. Åhh fyyyy så kallt Grattis till plusdagen annars.
  20. Känner att jag börjar köra fast med dagboken lite. Någon PF-profil/IRL-kung som är sugen på att hoppa in? Inga jävla microstakes obv.
  21. George Is Getting Upsetttt!!!!
  22. Det sägs iaf vara shahin som har bomber. Men det var ju nära med en annan perser iaf
  23. Avskyr såna här spots, hjärtat säger verkligen explofold VARJE gång. Fi är 24/20/3-reg som spelar NL600 plus oftast. $2/$4 No Limit Holdem 6 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($937.70) UTG+1 ($531.55) Hero (CO) ($478.70) BTN ($773) SB ($151) BB ($384.90) Pre-Flop: ($6, 6 players) Hero is CO J:club: A:club: UTG raises to $12, 1 fold, Hero calls $12, 3 folds Flop: Q:diamond: 3:club: J:diamond: ($30, 2 players) UTG checks, Hero checks Turn: 5:club: ($30, 2 players) UTG checks, Hero bets $22, UTG calls $22 River: Q:spade: ($74, 2 players) UTG checks, Hero bets $62, UTG raises to $150,
×
×
  • Skapa nytt...