Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Metaddict

    .

    Sjukt att jag efter såhär lång tid som "Meta" fortfarande inte fattar reglerna till det här metagame-spelet alla spelar. Hur funkar det? Låter skitkul iaf. Liknar det poker?? HHEHEHEHEHEHE
  2. Blivit förkyld tror jag. Mår skit iaf. TILT FML osv...lär nog inte dyka upp imorrn
  3. Rage känns enormt överprisad bara. Aldrig provat just den men den ska vara nuts enligt exakt alla
  4. 25-36
  5. Personligen har jag provat flera olika liknande pre workout-produkter (ja, jag är överförtjust i kosttillskott) och upplevt enorma skillnader trots att innehållsförteckningarma varit rätt snarlika. Obv kan jag omöjligt bevisa vilket av dem som har störst verkan på ren muskeluppbyggnad i längden men det kan knappast vara negativt att känna sig piggare och fräshare på gymet och kunna ge ett märkbart antal procent extra. Dessutom blir det såklart roligare att träna Efter bara ett mesigt uppvärmningsset började det pumpa rejält i mina triceps igår efter min debut med Nano Vapor. Jag var även riktigt pigg hela passet trots usel sömn och att jag var skittrött tidigare på dagen. Prisvärt? Ingen aning.
  6. Awww tack tack Alkohol kan vara inspirerande, man vet aldrig när ett mästerverk skapas! Cred även till MrJimmy som tog bilden nyårsafton 2007-2008
  7. Ty brushan!! Tips till dig kära MMA-allierade: WEC46 och nytt Ultimate Fight Night kom ut i helgen, you know where to look WEC levererade som vanligt.
  8. Nu när detta blev en bostads/mäklar-dagbok kan jag ju passa på att reka detta program. Obv bara för att de är i Helsingborg. Vallåkra, nej tack, men de andra två hade funkat. Det sista huset är bara http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/sald_pa_hus?videoId=1.1435738
  9. Man börjar väl bli lite smått avis Behövs verkligen inget visa eller nåt sånt alls?
  10. Så jävla äckligt NUTS man hade kunnat bo i Helsingborg för dem pengarna
  11. gymvaruhuset.se var som sagt NUTS. Billigast med Nano Vapor såvitt jag vet, och tre påsar av Eiselts fantastiska Double Pro Chocolate (kaseinbaserat) för 495 är sjukligt billigt. Beställde för över 1k (SEK, inte dollar) och fick alltså då på köpet: hemleverans av DHL på tre arbetsdagar, en T-shirt, en Pro Shaker, en vanlig shaker, samt en burk vitamintabletter. Sick IMO! Dessutom bajsade deras egna billighets-whey på gymgrossistens (Star Nutrition) usla proteinprodukter.
  12. Återkom med "tripp"-rapport, har haft sjuka sömnproblem flera månader nu.
  13. Läste att kroppen inte kan ta upp mer kreatin än runt 5g om dagen efter att man fyllt depåerna med sin uppladdning.
  14. Stjärnfittan snackar om Nano Vapor för er som undrar. Nej, det är inte knark, utan en sån där fancy preworkoutprodukt Jag var helt jävla lyrisk efter att ha testat den så han kände väl sig tvungen att göra ett försök med. Fick sån sjuk energi och pump av den, totalt överlägsen de andra jag provat
  15. Looool, microballin, nya trenden???
  16. Slökollar ibland men har aldrig fattat vem det är som snackar i bakgrunden och om vad. Cliffnotes
  17. Tjena! Bättre sent än aldrig. MVH Baller
  18. Rätt roligt på gymet idag. Går in i omklädningsrummet där det står tre araber och babblar rätt fort. Mitt i alltihop hör man plötsligt "lilla kinesjävel", sen mer arabiska i några sekunder och sen ett "blatte". Lite halvsvårt att hålla masken men jag klarade det
  19. IMO
  20. Tycker han överspelar brutalt osv men just 2.20 var fan jävligt roligt Förutom för just han som blev stackad
  21. Lol sorry dåååå
  22. Haha ok trodde det var mer Vet inte hur mycket det påverkar iaf, jag är på all time high med vikten varje månad fortfarande. Men nu börjar jag bli semitjock snart så ska sluta försöka bulka
  23. Läser du inte okochas dagbok??? http://pokerforum.nu/forum/1416115-post5646.html
  24. Lol grönsaker????
  25. Du har väl hårdbantat och gått ner en del i vikt? Känns inte som det är något konstigt isåfall
×
×
  • Skapa nytt...