Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Lol, det är fan humor att utmana folk på HU med brasklappen att de måste gå ner i nivå till en tiondel av sin vanliga för att utmaningen ska gälla
  2. Så att eee...
  3. FKALDfjkladflkadjkrejrfnmea;n,rm GAAAAAH FITTA FITTAAAAAAAA Vitor Belfort is out Så jävla sugen på att se honom mot A Silva! Fyfaaaaan om de kallar in Chael Sonnen istället nu
  4. Finns i min dagbok.........
  5. Tilta mig inte Haaaaatar tråkbrottarstilen med nedtagning och sen lite ground and pound från guard. "Problemet" är att han dominerade Marquardt som hade varit given första contender om inte Belfort fått plats i gräddfilen (hade helst av allt sett en rematch mellan Hendo och Anderson, eller iaf Hendo mot Marquardt om titelchans som Andersons team ville men det sket ju sig när Hendo drog till StrikefArce). Jag är ganska säker på att White räknade med att Nate skulle ta det men nu står de ju där helt utan contenders så jag kan faktiskt inte se något annat val än att ge det till Sonnen. Slår Anderson Belfort i Abu Dhabi och sen Sonnen "måste" han fan gå upp i LHW. Älskar Maia men efter Thales Leites debacle ska det nog djävulskt mycket till innan de ger honom en titelmatch om Anderson är champ.
  6. Som sagt, stötta min barndomskompis Hela skivan hittar man på http://www.henrikjose.com/music/The%20Little%20Things%20EP/Henrik_Jose_-_The_Little_Things_EP_(2010).zip
  7. Metaddict

    .

    Lol at flugan folda där Hellre syna turn än raisefolda iaf.
  8. Metaddict

    .

    Raisefolda J9 :S
  9. Bortamatch mot Kina eller mot västerland? Är kinesdamerna lika glada för västerlänningar som thailändskor?
  10. Ehhhh wow... Cliffnotea hans manifest är du snäll
  11. Såg inte matchen Letade stream i över en timme dum som man var på fyllan. Inte tillräckligt snabb lina för det här Såg dock sista timmen i repris idag. Typ loltråkigt?!?! Polaren sa att de inte var rött på Nani men jag har tyvärr varken sett tacklingen eller målen
  12. Hihihihihih:)
  13. Var det ett såkallat "skämt"?? Fattar inte
  14. Pusssss
  15. Gissar att ingen har en fungerande stream för Villa-United??????????????!!!!!!!!?!?!?!?!?!!!!!!???????!!!!!!!? FAJKlDJFAJLrajjlakf FML FML FML SUUUUUUUG jkfajflkadjioreijrnaenfa,mdnf,n,vnzc,mvzc,vzcnvzoipieoprieåqrerkladsjflajfåeärpeqr 3590qe4ir0eqp4krf0åqiot9¨qe40or t0o4e ´trq ertflqeå¨tplktfkötkprtiåoit0+åp 425o24545ri4qeoikirqie490ri0qe4riflkdsjklsjf09wr
  16. Men tiiiiilt hade funderingar över att satsa hela rullen på Randy Couture mot Coleman. Glömde bort det iochmed att jag drog till Koh Chang. Vet inte ens vad oddset var men jag antar att det var jävligt lågt. Couture kan fortfarande slå toppnamn men Coleman måste ju lägga ner nu, han är så kass. Sämsta insatsen någonsin i UFC kan ha presterats av Rolles Gracie?! Fyfan, efter en halv rond var han jättetrött och efter hela kunde han knappt stå på benen. Pinsamt faktiskt. Tackar gudarna för bestmmatorrents, UFC109 var uppe i 100kb/sek på slutet idag med en riktigt långsam thailina. Bra skit. Utgång idag. Om vi orkar ska vi försöka leta upp nån bar innan 03 och kolla United. Får se hur det går, lite trött redan nu. Väldigt tunnt måste jag påpeka. Ville ändå nämna det.
  17. Nä Vill inte starta någon hets men läste ett rykte om att Goalwin inte går så bra. Bara något att tänka på för er som har pengar där. Jag har lite deg själv men har inte tagit ut det, får se hur jag gör.
  18. Thhhhhhhhhraaaaaaash metaaaaaal
  19. Sjukt, jag känner fan också en "Danne Grek"
  20. Förresten verkar jag ha fått något väldigt konstigt telefonnummer här denna resa för det ringer konstant diverse thailändare som har kommit fel. Har gett ut det här numret till max 7-8 pers, alla svenskar med. Börjar bli lite störigt nu
  21. Klart de har någon anledning, annars är det rätt skumt att göra om det Jag tycker personligen att det blivit jävligt plottrigt iaf. Fo sho fettan!
  22. Och helvete va de sabbat Facebook Hyr en spartan (och superbillig) såkallad studio apartment på Pinklao. Pinkaew Apartments tror jag det heter. Förutom priset är det enda positiva jag kan komma på att internet faktiskt varit ruggigt stabilt. Sen trivs vi ju rätt bra på området med men det visste jag redan.
  23. Tillbaka i Bangkok. Koh Chang var fett najs fortfarande och för en gångs skull hade vi faktiskt bra väder på en utflykt! Sick! Jag måste skarpt skarpt skarpt rekommendera Texas Steakhouse på White Sand Beach. Tagit lite bilder men vet inte om jag orkar posta. Troligen inte. Tack för tips men dykning är inget för mig
  24. Haha har du varit i Bangkok förr eller? Sjuk trafik däromkring om du inte tänkt hålla dig på hotellet fram tills kväll. Börjar väl klarna upp runt kl 20 så enbart chill på dagtid och fest på kväll funkar ju. Fast så är det ungefär var man än bor i Bangkok Har nog aldrig varit så lite svenskar jag känner här som nu. Men inte så stort urval sett till hur många svenskar det finns totalt kanske
×
×
  • Skapa nytt...