Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Vem är du?
  2. Det ÄR iaf en titel Men det är väl preciiis att den kan mäta sig med Euro League. Fast inte riktigt kanske. Lol jadu, hacka du på Sir Alex. Han har ju inte uppnått så mycket. Men aja, nice try!
  3. Kul att du orkar fortsätta skriva ändå Inga planer alls på att lämna SA?
  4. Och om ni inte vinner kan ni ju alltid hoppa in i motståndarlagets bås och attackera deras tränare! (sorry, var tvungen)
  5. Timing? Någon i hela världen som inte skulle ta en kvartsfinal i CL jämfört med Lol League? Dagens roligaste fråga var ju till Benitez: Vad är viktigast? Försöka vinna Euro League eller försöka kämpa för fjärdeplatsen i Premier League? Hårda bud i Mellerud sas... Så ja, jag är fullständigt tillfreds med min timing. Men gl, gäller ju att vara nöjd med det lilla i livet
  6. Metaddict

    .

    Har sett miljoner värre saker än limmets spel i den handen. Den andra snubben däremot...
  7. Ska också spela på det. "Bra" takedown defence är inte världsklass och tyvärr är det det som behövs mot Davis. Men Davis stående är alldeles för dåligt för att Alex knockoutpower inte ska vara värt över 4 ggr pengarna som jag set det. Also, WAR MAIAAAAAAAAAAA!!
  8. Försöker tänka på annat. Det blir lite tråkigt i längden att bara kolla på youtubeklipp med Ronnie Coleman. 2 WTF-rekord...
  9. Kan man minst sagt säga ja. Så jävla överlägsna i första så det var sjukt. Så jävla tungt att förlora på detta sätt
  10. Trodde du gått o lagt dig Hittade lite träningstips.
  11. Håller med om allt Speciellt alla avundsjuka haters. United har dominerat i England länge, risken finns att en epok är över. Kul att det enda laget som kan hota oss är Chelsea som sög fram tills äckelryssen kom in med sina miljarder och köpte ihop ett lag. Alltså vid första varningen är han absolut korkad men det är ju FRISPARK i förstaläget. Så jävla solklar. Att han sen tar en andra varning så tidigt i andra halvlek är ren idioti. Han springer efter en anfallande Ribery en liten bit in på egen planhalva och hinner tänka men ändå drar han sen tydligt Ribery i armen och stoppar honom. Är väl bra att ta frisparken om det är fem minuter kvar och överläge men INTE där. Blir ju ännu värre av att United hade 1-0 och sen 1-1 så jävla länge i tyskland. PLUS den maximala oflyten idag. Första halvlek var sån dominans att man nästan tyckte synd om Bayern. Sjukt orättvist resultat verkligen.
  12. Metaddict

    Rooney

    Skulle normalt kalla den äckligt superrekordkall men den mannen är så jävla sjuk att jag inte ens tänkte tanken. Däremot är Lex Veldhuis fruktansvärt usel. Typ Negreanuklass??
  13. Håller inte med, jag spelar ännu sämre biljard när det handlar om pengar så jag spelar max om mikro microstakes.
  14. Metaddict

    .

    Tror faktiskt inte en enda person här blir förvånad över att du är en äcklig liten fitta så du behöver inte försöka provocera. Tönt.
  15. Längesen jag var såhär jävla tiltad över något som inte var pokerrelaterat. fAJFLKADJF A FAD Ffad FAD FA DFKADFJALÖDFÖALKRAEROPAE fyfan så jävla orättvis även fotboll kan vara ibland. Nu när Nani gått o blivit Gud så behövs ett nytt hatobjekt...RAFAEL ditt efterblivna jävla retard gå och häng dig plzzzzzzzzzzzzz eller SKAFFA EN JÄVLA HJÄRNA. Sen fuck u all också obv...
  16. Var ett antal år sen jag slutade nu. Spelar rätt mycket när jag är i Thailand men i princip inget alls i Sverige eftersom alla jag känner är såna f¨ttor och inte vill förlora. Låter som du hade spöat mig iaf Ska du möta upp stjärnfittan i Malmö så hojta här eller nåt så försöker jag komma förbi också så kan vi lära upp herr Fitt(a)er
  17. Denna hade jag dock sett innan, fantastisk scen
  18. Hm hur fan kan jag ha glömt bort att se Hata Göteborg? Preciiiiiiiiis där de står i början var jag nyligen hos tandläkaren och drog ut en visdomstand! NOT SO HIDDEN! Mer skånerelaterat
  19. Vet inte om det står just i kontraktet eller var det står/sägs men tydligen är det så. Nu tror jag inte risken är så stor att någon hade tjänat mer än honom annars heller
  20. Kan du övertyga mig? Funderade sjukt nog själv på just den frågan igår! Får se. FU tjockis!! Såja, puss
  21. Mmm och ni hade nog varit extra glada efter att AIK faktiskt slog Rögle Ni är välkomna till Skåne under förutsättningen att du stavar mitt nick rätt nästa gång
  22. Inne på dagens andra portion ris+kycklingfilé. Smakar alltid bäst första gången på dagen av någon anledning.
  23. Tycker det där sättet konstiga sättet att argumentera bara blivit vanligare och vanligare på senare tid. Folk tycker olika men den ena tröttnar direkt och vrider till och överdriver den andres resonemang in absurdum. Rooney sa inte någonstans alls i sitt inlägg det du skrev och han var inte ens nära. Den där explo/GTO-diskussionen slutar alltid på samma sätt så den orkar iaf inte jag ge mig in men "spots där du vet att det är +ev att beta" är ett citat som hade varit en grymt bra utgångspunkt att börja med (eftersom man omöjligt kan veta det utan att få ett ärligt svar från sin motståndare så kan man fundera på saker som balans och equity istället för att göra väldigt lösa antaganden som att fi har en kung 60% av gångerna). Sagt i all välmening, smilie, gl osv, smilie
×
×
  • Skapa nytt...