Tycker det där sättet konstiga sättet att argumentera bara blivit vanligare och vanligare på senare tid. Folk tycker olika men den ena tröttnar direkt och vrider till och överdriver den andres resonemang in absurdum. Rooney sa inte någonstans alls i sitt inlägg det du skrev och han var inte ens nära.
Den där explo/GTO-diskussionen slutar alltid på samma sätt så den orkar iaf inte jag ge mig in men "spots där du vet att det är +ev att beta" är ett citat som hade varit en grymt bra utgångspunkt att börja med (eftersom man omöjligt kan veta det utan att få ett ärligt svar från sin motståndare så kan man fundera på saker som balans och equity istället för att göra väldigt lösa antaganden som att fi har en kung 60% av gångerna).
Sagt i all välmening, smilie, gl osv, smilie