SÅ olika tycker vi ju inte alls det, det är bara att du kraftigt övervärderar några serier medan jag alltid värderar dem exakt där dem ska vara
Allvarligt talat så är det en kass jämförelse men det var dem två serier jag nötte senast så det blev så. Vet inte vad man ska kalla Rubicon riktigt, spiondrama kanske. Nåt sånt. Jävligt välgjord serie i sådär lagom sävligt tempo, det går rätt långsamt framåt. Kräver ju lite hjärna och uppmärksamhet så jag är osäker på om den passar dig