Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. SÅ olika tycker vi ju inte alls det, det är bara att du kraftigt övervärderar några serier medan jag alltid värderar dem exakt där dem ska vara Allvarligt talat så är det en kass jämförelse men det var dem två serier jag nötte senast så det blev så. Vet inte vad man ska kalla Rubicon riktigt, spiondrama kanske. Nåt sånt. Jävligt välgjord serie i sådär lagom sävligt tempo, det går rätt långsamt framåt. Kräver ju lite hjärna och uppmärksamhet så jag är osäker på om den passar dig
  2. Ja precis därför jag skrev om den, verkar som den flugit under radarn helt och hållet. Men den fick iaf skitbra kritik läste jag och inte kassa tittarsiffror så lite märkligt att den blev nedlagd. Dock inte lika märkligt som att det inte går att hitta ett rakt besked om det blir en säsong till eller ej.
  3. Visst ja, lite efter kanske men jag såg klart serien Rubicon igår. Måste säga att jag tyckte den var stört bra! Hästlängder bättre än Breaking Bad och Sons of Anarchy som var dem senaste jag såg igenom. Det finns bara en säsong och det verkar oklart om det blir en till. Googlade lite och vissa sidor säger att den är nedlagd och andra att det ska göras en till. Sjukt lång tid mellan säsongerna om det blir en till iaf.
  4. Sitter och lyssnar på Dungeon Family och Goodie Mob, fan så det svänger. Bra skit. Börjar känna en liten hiphop-fas komma igen efter i princip enbart brutal dödsmetall i några år nu.
  5. Hehe ja det var humor
  6. Ingen hemlighet vad jag tycker men en rätt som är helt baserad på kött, det gillar vi!!
  7. Haha ja men han var en större legend så tyckte han var värd att nämna Jag har inte hört från honom sen vi skulle på nyårsfest med MrJimmy för några år sen och pinnen ändrade sig i sista stund utan att höra av sig... Haha ja jag har sett blingskal. Mycket sjukt
  8. Hellre rumpknullad i potterna än IRL väl? Eller?
  9. +1! Sett honom gå raka vägen från sängen på morronen in på pokerborden och satt sig med frulle. Overkligt...
  10. Lol, inte en sekund för sent
  11. Klart mycket mer najs än dagens match... Bara att ta förlusten som en man. Bilbao var duktiga, bara att gratulera. Det enda jag tar med mig är inställningen på slutet och att de Gea på ingen tid alls gått från fiasko till en målvakt som ser ut att kunna bli både en ledare på plan och göra matchavgörande räddningar. Mest atletiska målvakten i världen lär han nog vara iaf.
  12. Lol facebook alltså Fick upp samma jävla banner om Liverpool-prylar, mössor och kepsar osv om och om igen. Insåg att man kan välja bort vissa typer av reklam så jag tryckte på krysset i hörnan och valde att det var "against my views". Sätter mig vid datorn idag, har fortfarande samma banner från samma företag fast nu står det istället "Man United-mössor 30% rea" Såouuja!
  13. 80-talet ska det vara! Just kidding Måste dock lägga in ett NSH. En gång i livet körde jag gocart med PK, urmy, DaPine87, och den numera bortglömda legenden benknackan. Det ni!!
  14. Kul att se att det inte bara är vi svenskar som hypar Alex!
  15. Korrekt stavning och fint svar PE.
  16. Ok det visste jag inte. Men jag är hundra på att jag såg det exakt even på någon sida direkt och 99% säker på att sidan var expekt. Sen om den ändras i ett svep för att dem kom på att det var fel eller om den bettades ner efterhand vet jag inte. Odds ute på Silva-Alex än?
  17. Men lol, han frågade om tips, jag gav mitt råd eftersom jag spelat en jävla massa biljard. Sen 2-3 dagar senare ger du ett annat råd vilket jag självklart kommenterar, det kallar du "lägga näsan i blöt"? Kanske läge att du slutar böla istället
  18. Nej. Den öppnade helt even på t.ex. expekt. Helt korrekt, kommer vara mycket skönare att se Alex knocka Silva än Nog
  19. Det jag älskar med UFC är att vi fans inte ens hann bli besvikna för exakt samtidigt som vi fick reda på att LillNog var skadad presenterades ett nytt stort namn som Alex motståndare Jag var ett stort fan av Thiago Silva fram till matchen mot Vera, jag tyckte han betedde sig som en idiot där. När han dessutom åkte fast för att ha fuskat vid dopingprovet gjorde att man även tappade all respekt för honom. Hade det inte varit för Silvas långa frånvaro hade jag nog instämt att han känns lite farligare. Nu är jag tveksam, det är väldigt olika hur folk ser ut när dem fightas efter så långt uppehåll. Jag är ganska säker på att Silva har klart sämre räckvidd än LillNog och eftersom Alex dels är lång med lång räckvidd och dels är grym på att verkligen utnyttja räckvidden när han fightas så tror jag edgen där är stor nog för att han ska kunna klara detta stora test. Vi får se vad oddsmakarna säger med. Nog vs Alex var even när matchen bokades men det slutade med att Alex faktiskt stod som stor favorit.
  20. Ah, så med "göras om" menade du att ta en helt vanliga bordsskiva och lägga på ett vanligt biljardbord? Hi tech
  21. Cyntax är inte vem som helst!
  22. Like a bawze! Kan du skicka hit kvinnan och dammsugaren? Vår lägenhet slår alla rekord i svinighet just nu
  23. Nä men det är min dagbok och jag vill inte ha dryga idioter som skriver här om OT som dem dessutom inte har med att göra. VH och urmy är båda vänner till mig och har iaf en riktig "beef", du är bara en mupp.
  24. Den stora frågan är vad DU har med saken att göra...
×
×
  • Skapa nytt...