Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Oj vilken nervös skitmatch av United! Tre poäng var det viktigaste, jag gick lillback på bettingen men det kan det väl vara värt...
  2. Lol nej?
  3. Tjockare ja, men bättre då?
  4. AAS är ju inte ens en drog.
  5. Hm wtf nåt jag missar här? 3k?! http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=650416
  6. MBMA, funnits tyngre svenska rappare?
  7. Blir aldrig någon diskussion av sånt här eftersom vi alltid håller med varandra... Satte 100 dollar på vinst och 30 dollar på vinst med hcp 0-1 med bara för det Tillsammans har vi jinxat rätt hårt nu
  8. M E S H U G G A H ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
  9. Jag är faktiskt precis lika positiv Dels är Valencia och Rooney ON FIRE vilket i princip bara det räcker för att vinna några av dessa matcher men hela laget ser ut att vara på uppgång. Sen är vårt kvarvarande spelschema hyyyyyyyyfsat mysigt nu :mrgreen: Att sen City förlorar borta mot Swansea och spelar oavgjort borta mot Stoke på kort tid nu är lika lovande. Jag såg sista kvarten mot Stoke och blev förvånad över hur det såg nu. Om något lag gick mer för vinst var det Stoke, jag förväntade mig en galen forcering från City men jag tyckte dem såg helt ointresserade ut. Jag säger inte att United garanterat hade vunnit en sån match men i det här läget av säsongen hade man med 100% säkerhet fått se en enorm anstormning från vår sida sista kvarten.
  10. Mats Nilsson från Helsingborg gick för några veckor sen match mot den mycket rutinerade Tommy Speer som varit med The Ultimate Fighter.
  11. Ty men det går inte att sortera efter skärmupplösning
  12. Någon som vet nån bra sida liknande prisjakt och pricerunner fast för USA?
  13. Vet inte vad dem har faktiskt. Ingen dum idé dock Denna finns på Media Markt nu för 5k. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=1028763#rparams=ss=asus%20k53sk-sx004
  14. Hehe kul. Kan han hålla sig i närheten av den nivån han visade upp mot AIK kommer han vara en enorm tillgång. Jag hoppas också han får vinna guld med HIF Fast jag har inte sett spinkigare ben sedan Rasmus Jönsson lämnade. heltok svara istället på vad du tror om frågan i mitt inlägg
  15. Min bärbara Dell Inspiron börjar bli gammal, seg och smått defekt så det är nog dags för en ny. Jag har 1920x1200 (17 tum) på både den och mina två skärmar (24 tum) till min stationära men när man kollar på nya bärbara datorer så inser man rätt fort att det blir jättemycket dyrare så fort man vill ha den upplösningen. Jag kommer använda den till film/serietittande i sängen samt poker på eventuella resor, inget datorspelande alls så jag är inte jättesugen på att lägga några större summor. Frågan är, tror ni jag kommer bli tiltad av att använda en laptop med 1600x900 på 15,6 tum istället? Alla pokersiter jag spelar på (alla överlag?) har resizable tables så ur den aspekten lär det vara typ skit samma? Kollar nuförtiden bara serier/film i 720p, blir det någon större skillnad där? Vill bara sluta med att påpeka att HIF igår vann sin femte raka titel 8-) Sjukt bra match IMO. Andra halvlek spelade laget verkligen riktigt fin fotboll. Nordmark var en smärre sensation på sin kantplats, jag var helt lyrisk över hur jävla bra han var. Kan verkligen inte fatta hur Elfsborg tänkte där som släppte honom.
  16. Haha, jag har ett flak Sofiero här som jag försökt bli av med ett bra tag nu men det är aldrig någon som vill ha
  17. Bitch, min boning reppas av hela Team Microvåg Vi är tyngre än all världens bröd med råg Du önskar att du platsade i mitt tråg och fattar inte att jag är PFs hårdaste påg STFU Niggah Don't mess with the numbah one WIGGAH! Du kanske tror du är cool Men det är JAG som battlar med Jimmy PISTOL (89)
  18. Att jag inte vann fem och sju stämmer Men att jag fler tuttar än du klämmer Det är ett faktum som är sant Håll käften jävla idiot savant! MVH Dinmamma89
  19. Ey bre det är så jag rullar medan ni andra är ute o knullar jag gör SVS till en pest när ni andra är ute på fest MVH True Story89
  20. Nja, dels var det inte speciellt roligt och dels är det det sista jag tänker på just nu Men vad är det man säger, E for effort? MVH Lite full men inte tillräckligt full-89
  21. Älska Harmyntan men frågan är om man älskar sig själv alltid... Bra fotbollsdag iaf! HIF vann supercupen och spelade ut AIK något helt brutalt i andra halvlek. Zlatan vände typ 0-1 mot Roma till 2-1 på egen hand. STOKE tog poäng av City och öppnade upp för ett litet litet litet ryck av United snart. Nu: Hamburgare.
  22. Haha ja pokersnackrisken är ofta överhängande. Pengar tkr jag inte det brukar bli så mycket snack om dock. Frågan är om levlarns tjej föredrar en full och dräggig ViktorH som pratar sex istället för poker/pengar
  23. Marconi :heart: Du håller inte med om båtarna? Sen skriver du att där rätt mysigt men att du inte vill framhäva maten. Vad i helvete var det jag skrev?
  24. Det lär duga Vill ni känna er vuxna så sätter ni er i pianobaren som Schumme sa
×
×
  • Skapa nytt...