Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Hehe! Jag förnekar inte att Gastro är pretto, inte min grej. Fast deras Bistro verkar faktiskt lite intressant. Känns som det borde vara rätt bra.
  2. Fast han frågade ju efter lite finare ställe. Kanske inte är kvarterskrogen GP man ska reka då?
  3. Hehe lugnt. Var ska ni bo?
  4. Hade nog missat att du har tjej, därav min tvekan... Gastro är väl det "finaste" vi har. http://www.gastro.nu/index_gastro.html Mysigast är obv att äta på färjan till Danmark men det är mer basic mat. http://www.scandlines.se/farja/tura/aurora/tema-aktuellt/ Själv föredrar jag en standard köttbit med något potatisaktigt och bea...min favorit: http://www.lecardinal.se/ Ballin' on a budget: http://www.haket.nu/ Billigt och jävligt prisvärt. God mat.
  5. Enligt plipen är där inte cashgame alla dagar dock. Tål att tänkas på
  6. Hihihi! Kom hit så kan jag laga proteinrik mat åt dig Jag är inte alls säker på att du inte levlar men vad tänker du dig för typ av mat?
  7. Precis, inte är det Jacken som verkar dryg någonstans...
  8. Marienlyst har bara öppet torsdag-lördag om jag förstått det rätt. Och dem vill garanterat inte till CC i Malmö Men du har Viktors nummer, bara och kolla med honom om du är sugen ju.
  9. Ogilla!!!!!!!!!!!!!
  10. ViktorH är självklart den ena ja, honom känner du ju "typ". Sen är Plipen också jättesnäll. Hade väl inte varit ett dugg konstigt att haka på dem till casinot? Jag flyttade ju in hos dem utan att känna dem :lol: Nu framstår du som tillochmed mer asocial än självaste Meta
  11. Det tror jag faktiskt det är värt Speciellt om Zlatan är i form och fortsätter dominera!
  12. Jo jag köpte spelet direkt när du skrev det. Blev besviken, inte ens i närheten av samma spelkänsla som Bike Baron Kommer nog inte nöta det så mycket.
  13. Trodde det skulle vara mer "like a bawse" men ok då. Du ska se Milan i Milano och inte jag, så du vinner
  14. Ty
  15. Lol din jävla fisk, hur gick det med Bike Baron? :mrgreen: :mrgreen:
  16. Meh, du är ju bara tjock
  17. Cliffnotes på vad som hände med Jens of Sweden sen?
  18. Jag har kanske några grabbar här i lägenheten som hade varit sugna på Marienlyst i Helsingör Kan kolla med dem om du vill. Själv känner jag inget jättesug dock.
  19. Vadå, skulle ni till Milano tillsammans utan att hon visste att du köpte fotbollsbiljetter?
  20. Sjukt att MMA fortfarande inte är lagligt i New York. Hela historien om varför är rätt vidrig med IMO. Postar en mycket bra kortfilm om det.
  21. Intressant! http://traningslara.se/1-liter-lask-lightlask-mjolk-eller-vatten-under-6-manader/
  22. Intressant. http://traningslara.se/1-liter-lask-lightlask-mjolk-eller-vatten-under-6-manader/
  23. Låter mycket fint med varannan dag om du orkar ja! Det är såklart ok att köra kondisen direkt efter gymet om man har begränsat med träningspass men bra om man kan undvika det. Du var mig en stor krapp för övrigt
  24. ey yo jag heter jimmy pistol o brushan du ska inte spela cool efter HU for rolls jag tar all din deg o skottar på 5/10 SVS, för jag är inte feg
×
×
  • Skapa nytt...