Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. LOL! Köpte en konservöppnare på TGR nyligen. Den trillade sönder direkt, hann öppna typ 2 centimeter av burken. Gick tillbaka och bytte den. Även den gick sönder insta, skruvarna eller vafan det var bara lossnade direkt.
  2. Hehe tyty...lär behövas! Knappt spelat en hand i mars, jag vägrar spela om jag inte känner mig pigg och klar i huvudet och det har jag knappt varit en enda jävla gång under månaden. Så bara att bli helt frisk och börja grinda skulle vara ett jävligt skönt delmål att klara.
  3. Ah såg inte att du skrev här först. Wish I could
  4. Ty, bettade på Brynäs i bwins promotion bara för det MVH NollKollpåHockey89
  5. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va jag HATAR att vara förkyyyyyyyyyyyyyyld!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Segaste jävla skiten nånsin med :cry: :cry: FML
  6. Le Cardinal rekade jag som sagt, brukar alltid vara mycket gott, fint med kryssmeny med
  7. Akta så du inte blir övertränad när du sliter sådär brutalt på CNS
  8. Fint med bilder! Resiza gärna dem lite smått nästa gång
  9. Haha nej det missade jag faktiskt. Skriver till dig på Facebook.
  10. Wow va tungt! http://www.fullmoonsweden.se/
  11. Aldrig? Ty för tips
  12. Haha "get down and dance to our happy beat" :lol: Han har ju gjort så jävla många med! Sjukt duktig för det är verkligen extremt synkat till videon och text osv. Han har tillochmed gjort en på Meshuggahs låt Bleed vilket INTE är en lätt låt, fyfan... Sen hans röst är så jävla gay vilket gör det ännu bättre. Min absoluta favorit är nog ändå denna på Behemoth, ett av mina absoluta favoritband. Dog nästan av skratt när han sjunger "Hail Santa!" :mrgreen:
  13. Fyfan va jag älskar dessa!
  14. ViktorH approves.
  15. LDO, ändå en true story MVH FEM Raka Titlar-89
  16. Skit samma då. Kollat Rubicon än då? Eller anser du även att serier jag hypar är dåliga? Funkar inte riktigt med Sopranos och The Wire isf.
  17. Enligt din logik, blir det då helt ok om jag skriver negativa saker om din mamma?
  18. Fire it up!
  19. Skulle inte herr Level på spahelg i HBG?
  20. !!!!!!!!!!!!!!!!! Everybody please vote for Öystein Euronymous Aarseth at http://www.halehelter.no/ "Stem på en kandidat", then the heart next to his name. !!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  21. Well det finns frysboxen, sen finns det lådan Berbatov hamnat i...nu hypade tillochmed SAF lite halvt Owens återkomst! Fem månaders frånvaro, ALLTID skadad, gammal redan. OOOJ vilken "impact" han kommer ha Hade varit ett perfekt läge att få in Berba som kunde hållt i bollen däruppe. Welbeck slog nog alla rekord i att halka på en icke-regnig fotbollsplan, inte direkt hans bästa match
  22. Oh SNAP... http://bloggar.aftonbladet.se/premierleague/2012/03/26/hur-manga-forluster-kravs-innan-dalglish-sparkas/
×
×
  • Skapa nytt...