Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Scholes och Giggs gör målen. Och så vinner vi på det där sättet dessutom. NAJS Vilken brutal anstormning det var efter 1-1. Welbeck var tyvärr riktigt off idag men tur att det gick vägen ändå. Tre ganska dåliga matcher i rad nu men resultaten har gått rätt väg ändå. Vi är fortfarande alldeles för beroende av Rooney i mitt tycke. Men han lär väl spela nästa match och nu får vi verkligen se till att pricka formen om vi ska klara både Spurs och City på bortaplan.
  2. Du är verkligen sämst
  3. Lol, EN stjärna på Dragon's Teeth :mrgreen: :mrgreen: N000000000b.......... MVH FullPfSkribent89
  4. ses snart, have fun guys så ses vi losers
  5. har du vägarna förbi HBG så hojta aight
  6. Fan va gangsta du var då!! MVH JimmyPistollas89rapbattlefagkallaretoughguycoolingsvennemaffiaPFareskribenttuffingstejkeespelareNLholdeminteomahaspännbögMFFarefaständåganstertuffingrapparesvennebanansnubbe
  7. Metaddict

    .

    gl brushisch
  8. Såhär liten värld är det här: Jag går hemåt i stan 04.30 typ, nästan framme hör jag från motsvarande sida av gatan "hallåååå du där", jag går vidare och dem tjatar, till sist ger jag upp och stannar, fram kommer två tjejer och den ena säger efter ett litet tag, "du känner viktor va?"!!! Jag har aldrig sett dem förut och frågar hur fan dem känner igen mig och får inte rikrigt skvar, till sist ger jag upp utan att ha klurat ut hur det gick till men hon som kände igen mig verkade ha stenkoll på VH Fick ringa Viktor och tydligen var den ena tjejen hon som han träffade och skrev om här förra torsdagen (eller vekcna innan)...hur i helvete hon visste mitt namn är fullkomligt bisarrt och overkligt!!!! Tjejen som inte hade något med oss här att göra kallade mig både "jättesöt" och "supertrevlig" ganska fort vilket var högst otippat mtp att klockan då nästa var 05 på morronen... Snackade rätt länge me VH på mobben och han har nog en historia att berätta här när han kommer online
  9. Jag ska vara snmäll enbart oga att jag e full...! När du fastnar på en "stång", ska du vidare till nästa, håll inte inne gasen utan "dutta" dvs tryck lite lätt och snabbt bara samtidigt som du håller inne vänsterknappen så slippr du luta dig tillbaka ända in i stånge bakom och krascha
  10. singlar: henderson, lee, cantwell, akiyama, boetsch och lauzon dubbel: piff och puff aka Rampage + Kongo
  11. Jävlar vad många spelbara odds på nattens UFC-gala Bettat på i princip alla 3xare utom Mark Hunt mot Cheick Kongo. Bettade på Ben Henderson i titelmatchen också. 3.40 på Akiyama mot Shields gillade jag.
  12. Men har man väl fått en anmärkning kan man väl inte få bort den? Är det inte därför man alltid får höra att man ska betala alla räkningar oavsett om det är fel eller ej? Extrakostnaden kan man säkert få tillbaka men det är ju inte hälften så tiltande med lite extra avgift jämfört med att fastna med en fakking betalningsanmärkning.
  13. Hehe Alltid lika "roligt" med såna där uppenbara trollkonton. Det var jätte"roligt" redan 2006...
  14. Pokerpråffz i många år och topprankad på Bike Baron. Vem skulle inte vilja anställa mig? :cry: :cry: :cry: :cry: Han missar aldrig vikten så jag tror fullt ut att han var skadad. Hoppas inte han är för skadad bara Jag kommer iaf inte betta på honom nu...
  15. Hehe ring Lasse Anrell, avd "lika som bär"
  16. Tre stjärnor på spelets alla banor igen och nu är jag rankad femma i världen Finurliga myntsamlingar på de nya banorna tyckte jag, kul. Synd att man redan är klar med det nya bara. Inte kommit någon Extreme på flera uppdateringar nu, ganska säker på att dem jobbar på en riktigt överjävlig bana typ Motherland. Dem säger att dem ska lösa problemet med folk som fuskat innan. Men som sagt, #5 world wide, holler at yo boy!
  17. Föga förvånande att du har kompisar som tror så.
  18. Liverpool, cabron, saluda el campeon
  19. Haha najs, känn dig hedrad istället
  20. Va? Jag såg bara Arianny
  21. Astronaut Farmer med Billy Bob var faktiskt bra. Inte för att den är ny eller har med Oscars att göra
  22. Klarade obv den, jobbar på resten. Vet inte exakt hur snabba folk är men om jag klarar dem andra två nya på bra tider inatt så borde jag hamna extremt högt på rankingen iaf några dagar.
  23. Humor att DU kallar folk för idiot som går in på ett pokerforum och ber folk göra ett komplett kostschema åt dig. Där snackar vi idioti.
  24. Då måste dem ha varit lätta? Mtp att du gett upp alla extremebanor. Provat en lite snabbt och listade inte ut hur man skulle nå ett av mynten...
  25. Skriver även här så Level vet att jag inte är hemma förrän senare ikväll nån gång.
×
×
  • Skapa nytt...